Pages

20. јануар 2017.

What to do on winter break

Zdravo svima. Za danas sam odlučila da vam pokažem šta možete da radite na zimskom raspustu. Pokazaću vam kako možete kvalitetno potrošiti vreme zimskog raspusta. Ako sluašte ove savete nećete se pokajati, zato što ja uvek ovako trošim vreme na zimskom raspustu i do sada, nikad se nisam pojkajala. Krenimo.


1. Čitanje knjige
Raspust možete provesti čitajući knjige. Bilo to neki roman koji ste kupili u knjižari, ili pak lektira koju treba pročitati za školu. Bilo koja vrsta knjiga može da ispuni vaše vreme a i verujte mi, uz mnogo zanimljive knjige ćete se veoma zabaviti. 



2. Gledanje filmova
Ćebe, lap-top, kokice. Šta može biti boje od toga. Pronađite neki zanimljiv film i, šta čekate, pravac krevet. Ako ne znate koji film možete da pogledate, pročitajte moj zadnji post i vidite jer ima jako zanimljivih filmova. Uz to možete i odgledati neku seriju. TVD je najbolja.


3. Učenje
Šta može da vam škodi ako sednete malo, zagrejete stolicu, i obnovite gradivo iz prošlog polugođa. Jeste, neće vas pitati iz prošlog, ali važno je da vi znate. Obnovite gradovi, ako ste nešto propustili naučite sada, jer se to kasnije više nikad ne uči. Provežbajte zadatke iz matematika i fizike, možda će vam neka pravila iz matematike trebati i u drugom polugođu. Samo napred, knjige u ruke. 


4. Šetnja
Šta je lepše od onog osećaja kako vam sneg škripti pod čizmama? Izađite malo i prošetajte se. Ali naravno, nemojte birati one najhladnije dana za šetnju. Izađite nekad kada greje sunce, gledajte kako se sneg presijava na suncu, i kako nasmejana deca padaju na ledu. Uzmite psa (ako ga imate), i prošetajte ga. Izađite malo na vazduh.


5. Pidzama party
Pozovite vaše najbolje drugarice ili rodjake i napravite pidzama party. Mozete ga organizovati nekoliko puta, ili pak, ako vas neko pozove ići i ludo se zabaviti. Na pidzama parti možete raditi sve što sam gore navela, naravno osim šetnje. Ali možete izaći i da se šetate. Ako ste ljubitelj čitanja, čitajte, ako ste ljubitelj učenja, učite. Ali i ako niste i ako jeste ljubitelj filmova obavezno ih gledajte. Uz to, nemojte zaboraviti borbu jastucima. Ništa bez nje. 


I evo stigli smo do kraja posta. Nadam se da vam se ovaj post svideo, a ako imate neke posebne želje za postove, obavezno ih postavite u komentaru i kad imam vremena odradiću ih, ako ne i odmah, jer imam veoma gust raspored sa postovima. Objavljivaću ih svakog dana u januaru, a onda u februaru na dva dana, pa sve tako na dva dana, ali u januaru svakog dana jer je to prvi mesec blogovanja. Ako vam se ovaj post svideo, obavezno se učlanite u moj blog i komentarišite. Ako želite collab sa mnom, možete mi se javiti na e-mail adresi.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official





28 коментара:

  1. Super prijedlozi, moj omiljeni je gledanje filmova definitivno 😘

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako mi se sviđaju tvoje ideje i vrlo često radim slično *-*
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Jako fin post ada draga. Ako hocec idi namoj blog i vidi moj novi post

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ideje su ti odlične, nažalos za mene je raspust završen. Ništa do proleća. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ništa onda. Ove savete možeš koristiti sledeće godine.

      Избриши
  5. Jako mi se svida post! Ja sve ovo radim ali najbolje mi je ponavljanje gradiva i citanje jer ja jako volim ucenje =) Izbacila sam novi post na mom blogu pogledaj
    ajla-s-diary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja volim učenje, a ne toliko da budem štreber

      Избриши
  6. Nažalost, meni se raspust završava, i uskoro kreće škola, tako da ću morati da sačekam da bih sve ovo ponovo radila pošto sam sve prijedloge upotrijebila na zimskom raspustu. Divan post zaista♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako ljep post. Ljepo si sve napisala. Ja sam na svom blogu radila sličan post pa ako želiš možeš pogledati. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa pa sam se i prijavila.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Ono što najviše volim jeste čitanje knjiga,gledanje filmova i šetnja!Fantastičan post. <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post i ideje :* Meni su praznici nazalost zavrsili,ali sam ih provela na slican nacin.

    Novi post: beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super predlozi, iako bih još dodala društvo i igre na snijegu. :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, to sam zaboravila ali je to nezaboravno, podrazumeva se

      Избриши
  11. Po meni je najbolje čitanje knjiga tokom raspusta i gledanje filmova. Ja ne volim da čitam lektire, ali knjige obožavam da čitam. Napolje ja ne idem toliko često jer je napolju veoma hladno, ali ponekada odem u šetnju kroz selo sa prijateljicom. Pidžama parti je stvarno pun pogodak, ali mislim da kada je to neki parti treba malo da se oslobodimo tog silnog učenja, i da se malo opustimo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ko hoce moze i da se opisti, a ko nece moze i da uci. Inace, hvala na komentaru

      Избриши
  12. Predobre ideje,baš si kreativna!Prekosutra počinje škola,jedva čekam ( šalim se,želela bih da još bude raspust ). <3
    Pratim te,nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D