Pages

10. фебруар 2017.

Blog tips #1 - Cursor

Zdravo svima 😍


- Na nekom od prethodnih postova, jedna divna blogerka me je zamolila da joj pokažem kako sam postavila kursor koji imam sada. Taj komentar mi je dao ideju da napravim novu rubriku, gde ću vam pomagati sa savetima oko bloga. Ova rubrika neće imati određeno vreme kada će izlaziti, ali ću je pisati jedanput ili dvaput mesečno. Da bi ste postavili kursor ili pokazivač miša, pratite brojeve na slikama, ali naravno, i ja ću pomoći sa tekstom.

- Na početku posetite sajt na kojem se nalaze mnogo kursora ili pokazivača miša.. Taj sajt se nalazi na ovoj adresi. Kad odete na taj sajt izaberite kursor koji vam se sviđa. Postoji veliki izbor kursora, ali vi se potrudite da pronađete neki koji će se uklopiti u vaš blog. Ja sam izabrala običan sivi sa šljokicama, a za ovaj post ću odabrati prvi koji mi izađe. Naravno, vi sa strane imate da izaberete iz koje kategorije želite. Ja sam za ovaj post izabrala Anime.


- Kao što vidite na slici, kad kliknete na Anime dolaze vam puno kursora. Vi treba da odaberete onaj koji je za vas najlepši. Ja nisam odabrala nijedan iz Anime, već sam odabrala favorit meseca, a to je ova prelepa ruža koju vidite na slici. Vi, naravno odaberite nešto drugo ako vam se to ne sviđa.

- Kad kliknete na kursor koji ste odabrali, dolazi vam posebna stranica. Naravnu tu je i slika kako izgleda kursor. Imate tu i da glasate kako vam se sviđa kursor. Ali sve to je neobavezno. Jedino što treba da uradite je da spustite stranicu dole, pomoću opcije koje imate sa strane (ne znam kako se zove). Zatim kad spustite stranice, videćete dva HTML-a. Treba da kliknete na prvi, ali desnim klikom. Izaći će vam puno opcija, a vi kliknite na Copy/Kopiraj. Kada kopirate taj HTML posao na tom sajtu je gotov, ali nemojte još da ga isključite. 


- Zatim idite na Blogger i odaberite opciju Izgled. Preporučila bih vam da ovaj HTML postavite u nekom od gadžeta koje se nalaze na dnu izgleda bloga. Jer će se taj gadžet posle videti, ako nije na dnu bloga. I na dnu bloga će se videti, ali bolje je na dnu bloga nego sa strane. Kliknite na Dodaj Gadžet, i izaći će vam novi gadžet sa puno opcija.


- Kad vam se pojavi novi prozor odaberite opciju HTML/JavaScript. Otvoriće vam se prozor kao na donjoj slicii (druga slika). U prazno polje ubacite HTML koji ste prethodno kopirali, a ako ste zaboravili da ga kopirate ili nešto nije bilo u redu vratite se i opet ga kopirajte. Umesto naslova napišite šta vi želite, jer ako ne napišete nešto naslov će biti ceo HTML koji ste kopirali. Ja sam napisala laAdda, jer mi je to izgledalo najbolje. Kad završite sa tim kliknite na Sačuvaj. Taj prozor će nestati, a vi ćete u desnom gornjem uglu videti Sačuvaj promene. Kliknite na nju i pokazivač na vašem blogu je spreman.


- Nadam se da ste shvatili kako možete promeniti kursor ili pokazivač. Nisam toliko dobra u opisivanju, pa sam zato postavila slike da lakše razumete. Ako vam još nešto nije jasno u vezi bloga ili blogovanja, ostavite u komentaru ono na šta želite da pišem u sledećem postu ove rubrike.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

38 коментара:

  1. Zaista predivan post koji je zaista od velike koristi. Nadam se da ćeš pisati još ovakvih postova koji su vezani za izgled bloga.❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Biće još postova, ne samo o izgledu bloga već o pomoći u vezi celog bloga.

      Избриши
  2. Aaa, baš prejaka ideja. Sad i ja moram mijenjati kursor. ♥

    Aminique

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista divan post, koji je baš od velike koristi. Imam jedno pitanje na koje ćeš mi nadam se odgovoriti. Ja sam otvorila blog, ali sa pisanjem ću početi kada napravim dobar izgled bloga. Zato bih te htela pitati gde si nabavila ovaj šablon, i ako možeš da mi kažeš kako se ubacuje na blog? Ako ne želiš da odgovriš na moja pitanja, nema veze, nekako ću se pokušati snaći. I imam još jedno pitanje. Koji si editor koristila kada si uređivala baner?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa koristila sam template, nije šablon. Možeš malo istraživati po netu i pronaći kako se postavlja template, jer sada zaista nemam vremena da ti objassnim. A verujem da ne možeš čekati do sledećeg posta ove rubrike. Što se tiče editora koristila sam Pic Monkey.

      Избриши
  4. Ovo izgleda baš kul! Nisam imala pojma kako se ovo radi a zaista je lep detalj na blogu! Hvala puno na savetu i divnom postu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ah, drago mi je što sam te inspirirala hahah
    I hvala ti na ovom postu,stvarno je od velike koristi,sad ću odmah ići mijenjati pokazivač hahah :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, jedva čekam da vidim koji kursor ćeš postaviti.

      Избриши
  6. Super post draga! Post je stvarno od velike koristi svima koji vole razne izglede kursora... Iako sam znala za taj način, nekako najviše mi se sviđa ovakav kursor kakav je bijeli, a tvoj je baš predivan <33
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ali meni se nekako ovaj kursor baš svideo, i kad sam videla da se slaže sa templateom, odmah sam ga postavila

      Избриши
  7. OMG! Hvala ti draga Adda! Sada moj blog ima predivan miš! Zahvaljujući tebi! ♥ ♥ ♥
    Novi post je na mom blogu! Ako već nisi učlani se u moj blog ja sam se u tvoj učlanila davno! ♥ ♥

    ajla-s-world.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru, draga. Naravno da ću se učlaniti. Tvoj stariji blog sam pratila, nisam znala da si otvorila novi.

      Избриши
  8. Odlican post, verujem da ce biti od velike koristi pogotovo onima koji su tek na pocetku blogovanja. ♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Sigurno će pomoći mnogima u blogovanju.

      Избриши
  9. Nice post, wish u luck with more such helpful articles !!!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/sunset-in-santorini.html

    I am following your blog, hope you wil return :)
    have a great weekend !!
    hugs, kanchan

    ОдговориИзбриши
  10. Thanks a lot :D

    I really really love this kind of blog posts! Are suuuper useful :D Thanks!

    NEW FASHION POST | Trend Alert: Denim Everywhere – Tips + Inspo and Shopping Guide :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  11. Jako koristan post,baš mi se sviđa ova ideja.Mnogima ćeš pomoći:)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, za početnike u bloovanju i za samo uljepšavanje bloga, ja sam prije nekih mjesec dana odlučila staviti kursor i izgleda jako dobro. Nadam se da ćeš nastaviti s ovom rubrikom

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Naravno da ću nastaviti ovu rubriku, a za sledeći post ću pisati nešto za šta su me mnogo devojke na mejlu pitale kako se to postavlja

      Избриши
  13. Draga, post je predivan i jako koristan, kao i detaljno objašnjen. Sve pohvale od srca. Iako nisam baš toliko zainteresovana za mijenjanje kursora, uživala sam čitajući i lijepo je bilo naučiti nešto novo. Vjerujem da će mnogima ovaj post biti od velikog značaja. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako lepom komentaru, draga. Tvoj blog izgleda predivno i bez kursora, ali u nekim prilikama je lepo da imaš drugačiji kursor.

      Избриши
  14. Ovo je baš super. Ja sam ovo pokušavala naći, no nisam nikad našla haha :)
    Zapratila sam te, imaš jako lijep blog :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Sigurna sam da ćeš od sada pa nadalje znati ako ti ikada zatreba. I ja sam tebe zapratila baš zbog tbog predivnog bloga.

      Избриши
  15. Uvek mi zatrebaju ovakvi postovi, čisto da imam u glavi gde da potražim ako se odlučim za promene na svom blogu :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  16. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    ОдговориИзбриши
  17. Tako mlada blogerka, a tako uspešna, iskusna, i profesionalna u tome što radi. Zaista me oduševljavaš! Pored toga, jako mi jed rago pto si darežljiva i što si odlučila da svoje znanje i iskustvo podelis sa nama. Mislim da ce ovaj predivni post svima koristiti.

    U svom pretposlednjem postu sam te nominovala , pa ako zelis uradi tag post.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i na komentaru i na nominaciji, draga. Sigurno ću uraditi tag kad budem našla vremena jer imam puno zaplaniranih postova.

      Избриши
  18. Imala sam i ja neko vrijeme taj cursor ali sam ga izbrisala :)
    Ovo je zaista korisno za početnike u bloganju :)

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Sigurna sam da je veoma korisno.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D