Pages

08. фебруар 2017.

Night routine | February edition-Collab with Tijana

Zdravo svima 😚


- Pre neki dan sam se sa jednom sjajnom blogerkom dogovorila da zajedno radimo post, odnosno da radimo collab. Obe smo predložile nekoliko ideja i dogovorile smo se da pišemo na temu 'Noćna rutina'. Ja sam dodala ovo February edition, jer radim rutine svakog meseca i tako pišem. Moja prva noćna rutina bila je Weekend Night Routine, a ovo će biti noćn rutina za radni dan. Sada ne znam koju rutinu će Tijana raditi, ali znam da će biti noćna rutina. Još da naglasim da Tijana ima savršen blog koji se nalazi ovde.

- Moja noćna rutina počinje negde oko 18h. Tada uglavnom još uvek učim. Sa učenjem prestajem kada moja sestra dolazi iz škole. Ona me uvek prekine svojim pričama i događajima koje su joj se dogodile u školi. Ja sam, naravno, zainteresovana za to i ostanem da slušam. Kad shvatim da više nemam šta da učim, knjige iz ranca koje su mi sutra nepotrebne izbacujem, a u ranac unosim one koje mi trebaju. Onda odlazim u kuhinju.


- U kuhinju se počastim sa bananom, ili u slučaju da nema banane, i meni je mrsko da idem do prodavnice, počastim se mandarinom. To su moja dva omiljena voća. Onda idem do televizora, i upalim ga. Gledam moju omiljenu emisiju Galileo. Kad sve to završim odlazim do moje sobe i uzimam da čitam knjigu. Trenutno čitam knjigu Agate Kristi 'Tužni čempres' i stigla sam do polovine te knjige. Knjiga je predobra, svima je preporučujem.


- Kad pročitam deset do petnaest stranica, ostavljam knjigu. Ali pre toga sa sticky notes obeležim gde sam stigla da posle ne bih zaboravila. Onda sednem za kompjuter i posećujem moj blog. Ako imam neki komentar na koji nisam odgovorila (a sigurno ga imam jer pre toga nisam posećivala blog od 14h kad sam počela da učim), odgovorim na njega i onda odlazim na Blogger. Tada mi uobičajeno dolazi ideja šta mogu da pišem, a ako sam tog dana napisala post, onda zapišem u planner i kada treba da ga otkucam.


- Zatim posećujem druge blogove, komentarišem, čitam postove, jednostavno uživam. Onda odlazim na YouTube i tamo vidim da su neke od mojih omiljenih jutjuberki, koji izbacuju videe svakog dana izbacile video i odgledam ga. Zatim odlazim na neki od tih kanala i gledam ostale videe koje sam propustila. Onda dolazi 21h i moja sestra počinje da mi govori da joj treba računar i da joj ustanem. Ja posle tolikog prenemažanja na kraju ustanem. Obučem pidžamu jer se u njoj osećam najkomotnije. Uzmem planner i planiram sutrašnji dan. Uzmem moju svesku posvećenu blogu i zapisujem nekoliko ideja koje mi se jako sviđaju.


- Na kraju ulazim u krevet i malo čitam do 22h i onda počinje da mi se spava zato što sam tog dana zbog škole ustala u 6:20 i umorna sklopim oči i spavam XD I tu se završava moja noćna rutina.


- Još jednom da kažem, da je ovaj post bio collab sa Tijanom sa bloga Little Dreamer i definitivno bi ste trebali da posetite njen blog, jer je ona jedna sjajna blogerka. Mogu da pohvalim  njen rad.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

42 коментара:

  1. Hvala ti na lepim rečima za blog! :) Jako mi je drago što smo uradile collab :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi što si odgovorila na moj mejl i što si pristal ana collab

      Избриши
  2. Super post draga. Novi post na mom blogu.


    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Great post & photos. Wow your routine is well made, I'm jealous that you can go to sleep around 22 (I'm not sure if I understand everything well) :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista predivan post! Mnogo mi se svidja tema collab posta koju ste pisale. Posjetit cu i Tijanin blog. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I treba da ga pogledaš jer je blog predivan.

      Избриши
  5. Sjajan post draga! Ja takođe volim uveče prelistavati blogove i Youtube da vidim ima li nešto novo ovdje. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan i zanimljiv post.
    Simpatično si predstavila svoju rutinu. :)
    Rano ustajanje, kažu da je stvar navike. .... ne znam hoću li se ikad navići. Verovatno ne. :D

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Katarina. Ni ja se ne mogu navići, uvek me mama probudi

      Избриши
  7. Posto sam ja prva smjena,evo vec trecu godinu svaki dan,obavezno kad dođem doma oko 14h idem da spavam,pa bar do 16h.Tako skupim snage da učim,a onda navecer mogu ostati budna malo duze.Super post!:)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Preko dana ja ne mogu da spavam. Jednostavno legnem i ostanem budna a ne uspavam se.

      Избриши
  8. Predivan post. I ja obožavam Agatu. Uživam u njenim knjigama jer je fenomenalna, mada sam trenutno na serijalu Nore i njenih dragin Mekgregorijevih :D. Ako budeš u prilici i voliš ljubavne romane obavezno pročitaj. Ako se ne varam ima 7 knjiga, ja imam samo 5 i u potrazi sam za ostalim :).

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci, draga. Ako budem u prilici obavezno ću pročitati svih 7 knjiga.

      Избриши
  9. Super post, pogledala sam i Tijanin post obje ste odlicno odradile!
    Novi post na mom blogu
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/02/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  11. Zanimljiv post draga. Moja rutina počinje mnogo kasnije, jer meni škola traje od 7, tako da moja rutina je na neki način veoma '' siromašna ''. Dopada mi se post, super je♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Nice post. I like your blog. You would like to follow each otcher?

    ОдговориИзбриши
  13. Zanimljiv post. Super je :D
    i divim ti se što možeš već u 22h ići spavati, ja prije ponoći ne mogu ni kada ujutro u školu idem hahah

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Haha, pa ni kod mene nije uvek takav slučaj

      Избриши
  14. Veoma zanimljiv post. I moja rutina je veoma slična. Ja uvek legnem u krevet u 22 časova, ali nikada ne mogu odmah da se uspavam. Imam samo jednu zamerku, a to je da si na kraju napisala: "I tu se završava moja jutarnja rutina.", a pisala si za večernju rutinu. I onde gore si napisala: "Onda odlazim na YouTube i tamo vidim da su neke od mojih omiljenih blogerki,koji izbacuju videe svakog dana izbacile video i odgledam ga." Mislim da za youtube snimaju youtuberke a ne blogerke. Nemoj mi zameriti na ovome, jer sam htela da skrenem pažnju da sledeći put ne praviš takve greške. Sigurna sam da je to sigurno bilo zbog žurbe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala što si mi pokazala gde sam pogrešila. Nadam se da ne zameraš na ovim greškama. Žurila sam da post objavim u dogovoreno vreme. Krenula sam veoma kasno sa pisanjem i mislila sam da neću stići. Ali dobro, popravila sam greške.

      Избриши
  15. Zaista jako interesantan post! Tvoja rutina je totalno drugačija od moje tako da mi je bilo pravo uživanje da čitam, i saznam nešto novo o blogerki koju jako gotivim! Skroz zanimljivo napisano! Na mom blogu možeš videti jedan tag post za koji sma te nominovala, pa eto, ako budeš imala vremena, biće mi čast da ga uradiš.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ta nominaciji, draga. Sigurno ću uraditi ovaj tag, ali ne verujem da ću ga odmah uraditi jer sam već radila jedan tag pre nekoliko dana i mislim da će biti prebrzo.

      Избриши
  16. Super post draga! Drago mi je da si s nama podjelila svoju večernju rutinu, slike su top <33
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  17. Super post, draga! Baš mi se svidja tvoja rutina, kao i cijeli blog!:)

    ОдговориИзбриши
  18. Divan post, moja rutina je jako slična, s tim što ove sdmice nisam mnogo često ulazila na blog, jer sam imala školskih obaveza.Inače fotkice su predivne :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  19. Tvoja noćna rutina mi se čini tako divnom i opuštenom. Ja navečer najčešće učim pa odem na trening i kada se vratim vjerojatno opet moram učiti, vježbati ili ako imam vremena čitati. :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Moja rutina nije uvek ovakva.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D