Pages

10. март 2017.

Blog tips #2 - Template

Zdravo svima


Kao što vidite u naslovu odlučila sam da vam napišem i drugi post ove moje rubrike vezane za blog. Za danas sam odlučila da vam pokažem kako možete da postavite template. Ako ne znate šta je template, to je ovaj kompletan izgled bloga, koji dolazi tako, a vi samo treba da postavite banner i da postavite određene gadžete. Ja ću vam pokazati sa templateom koji će mi prvi izaći, jer se ne sećam baš kako se zove. Sećam se samo da počinje na slovo V, i znam da mnogi imaju ovaj template, pa ako neko zna neka napiše u komentarima. 

Na početku sve što treba uraditi je da u polje gde se upisuje adresa treba napisati gooyaabitemplates.com . Treba sačekati da se stranica učita,  a kad se stranica učita onda pronađite template koji će vam odgovarati. Kao što vidite u desnom gornjem uglu, postojekategorije po kojima su podeljeni templatei. Naravno, ako vi siđete malo dole videćete puno novih i jako lepih templatea. Izaberite najbolji, odnosno onaj koji vam se najviše sviđa, a zatim kliknite na njega.
Kad izaberete neki savršen template, kliknite na njega i pojaviće vam se stranica poput stranice koja je gore prikazana. Siđite malo dole, i vidićete dve opcije. Jedna, koja se nalazi sa leve strane, služi da vidite kako taj template izgleda na nekom drugom blogu, a druga je da se preuzme. Ali nemojte levim klikom da kliknete na Download, već desnim klikom. A ako vam je na srpskom izačiće vam tekst poput ovog goreg, a ako vam bude na engleskom nisam potpuno sigurna ali znam da počinje nešto sa 'save', a jer je to jedino sa 'Save' znaćete koje je pravo. Kliknite tu i izaberite gde želite da ga sačuvate.
Kad preuzmete template, pronađite ga gde ste ga sačuvali, i kliknite na njega. 

Kad uđete u taj folder, izaći će vam nekoliko fajlova, ali vi izaberite gde piše HML Document, i kopirajte ga

Zatim ga premestite u neki folder koji vi želite.

Na kraju idite na Blogger, i izaberite 'Tema' (ranije je bio 'Šablon') i kliknite na 'Pravljenje rezerve kopije/vraćanje'. Zatim izaberite Odaberi datoteku i pronađeti taj dokument koji ste kopirali, a zatim kliknite Otpremi. I sačekajte da se učita i posetite svoj blog, jer će sa novim templateom izgledati predivno. Možda nećete dobiti redosled gadžeta kako vi želite, ali možete ih promeniti u opciji 'Izgled'.

Pokušala sam da vam što bolje objasnim, a naravno tu su i slike. Nadam se da ste naučili kako možete postaviti template, i očekujem da vaš bog bude savršen, ako se opredelite na template. Ako vam se ovaj post svideo, slobodno komentarišite, delite ovaj post ili se učlanite u moj blog. Vidimo se u sledećem postu :*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

14 коментара:

  1. Анониман10. март 2017. 16:35

    Zaista si sve predivno objasnila. Mislim da će ovo svim blogerima biti zaista korisno. Ako se nekada odlučim da otvorim blog (mada ne verujem) pokušaću da stavim template. Dobro si sve objasnila i mislim da će svi moći shvatiti kako se ovo radi. Predivan post.. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Verujem da će svi moći razumeti. Trebalo bi da napraviš blog, veruj mi, to je jedno predivno iskustvo.

      Избриши
  2. Verujem da će mnogima ovo biti korisno. Odlično si objasnila. I baner je simpatičan. :)


    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  3. Izlazi mi da treba da platim kada sacuvam na desktopu.Jel se baner placa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi od kojeg sajta si sačuvala template. Ako si sačuvala sa Gooyaabi ne treba da ti izlazi da se treba platiti.

      Избриши
  4. Mislim da je ovo jako koristan post za sve blogere, ali ja se nekako više volim držati onog starog haha. Sjajan post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je taj gooyabi sajt definitivno jedan od najdražih, uz ostale druge koje su mi se našle na putu. Zaista mislim da ima predivnih predložaka za blog, tako da on izgleda modernije, profesionalnije i ljepše. Divno ♥


    Chanceux

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. U potpunosti se slažem sa tobom.

      Избриши
  6. Odlično si sve objasnila. :) Ja se već tjednima mučim oko toga, ali sad si mi pojasnila. :D Nadam se da ćeš uzvratiti follow -- lea-s-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Čim budem za računarom (odgovaram sa telefona) ću te zapratiti

      Избриши
  7. Jako volim ovakve postove, jer su izuzetno korisni, barem meni, tako da hvala ti što si ovo podijelila s nama :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D