Pages

08. март 2017.

Činjenice o Vampirskim dnevnicim koje (ni)ste znali!

Gledanjem serije Vampirski dnevnici došla sam na jednu jako dobru ideju, a to je da napišem post o njima. Na početku sam želela da napišem nešto o likovima i tako nešto, ali onda sam shvatila da znam po nešto o likovima koje se javljaju na početku. Naravno, odgledala sam samo jednu sezonu. Onda sam pomislila da bih mogla da pišem neke činjenice o TVD, jer sam mislila da je to jako zanimljivo. I evo me pišem taj post. Samo da naglasim da ove činjenice ja nisam sama osmislila, već sam ih pronašla na Internet-u, ali ja sam dodala i moj komentar o toj činjenici.

Prva epizoda je snimljena u Kanadi
Za ovu činjenicu ja prvi put čujem. Mislila sam da je ona snimljena u Džordžiji, ali evo ispalo je da nije tako. 

Damon i Stefan nisu trebali da se prezivaju Salvatore
Kad sam pročitala kako su trebali da se prezivaju, onda sam se zaprepastila. Mislim da je Salvatore puno bolje prezime od onoga što su trebali da se prezivaju. Trebalo je da se prezivaju - Whitmore.

Glumci 'Vampirskih dnevnika' su prave poliglote
Ova činjenica me nije toliko iznenadila, jer sam sigurna da oni znaju mnogo jezika. Sada neću da nabrajam koje jezike znaju, ali sigurna sam da znaju mnogo jezika.

Paul nije tako lako dobio glavnu ulogu
Ne mogu da verujem da je Paul morao da prođe čak 15 audicija, pa da dobije ulogu Stefana. Ne znam kako mu je to uspelo s' obzirom da je glumac prelep, i predivno glumi.

Ketrinina kosa nije prava
Ovo sam pretpostavila jer Ninina kosa nije toliko gusta, a dok glumi Ketrin vidi se razlika. Ne vidi se toliko, ali mogla sam pretpostaviti da su joj postavljali umetke. 

Elena i Damon nisu trebali da budu zajedno do četvrte sezone
Elena i Damon su trebali da budu zajedno u četvrtoj sezoni, kad Elena postane vampir. To je bila želja scenarista. Ali nagovorom fanova, morali su da promene scenario.


Slučajno otkrivljen broj telefona
Ovo još uvek nisam videla, jer još nisam stigla do te epizode. U pitanju je 2 sezone, 12 epizoda. Otkrivljen je broj Isobel, Elenine biološke majke. Pa ako ste njen fan, idite i vidite koji je to broj, ako ga do sada nije promenila.

Ian se protivio da njegov lik postane dobar
U jednom od interjua Ian je izjavioo da mu se više sviđalo kad je Damon bio loš, bilo mu je zabavnije, ali priznao je da mu se na kraju svidelo gde vodi priča o njegovom liku.

Krv je jestiva
Sada, to nije prava krv, ali je napravljena od nekih hemijskih materija, i ona je jestiva. Ali moram priznati da ja nikada ne bih jela tu krv.

Tyler je odavno trebao da bude izbačen iz serije
Tyler, koji je u seriji vukodlak, odnosno vampir je trebao da odavno bude izbačen iz serije. Međutim uz nagovor fanova, njegov lik i dalje živi.

Elena je trebala da bude plavuša
Ovu činjenicu sam odavno znala. Po knjizi, Elena je trebalo da bude plavuša i kako sam čula, postoji jedan određeni, veliki deo koji opisuje Eleninu plavu kosu. Međutim, na audiciji se pojavila samo jedna plavuša koja je dobila lik Kerolajn. 

I evo stigli smo do kraja. Izvinite ako imam nekih grešaka u pisanju, mnoogo sam žurila, jer sutra ima inicijalni test iz biologije. Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post, a ja sada idem odgledati još jednu epizodu, a kasnije ću se baciti na učenje, Vidimo se...


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

14 коментара:

  1. Анониман08. март 2017. 14:37

    Pogledala sam nekoliko epizoda Vampirskih Dnevnika, i serija mi se dopada. Ne mogu baš da je gledam jer imam puno obaveza oko škole, ali ponekeda za vikend gledam tu seriju. Činjenice su zaista zanimljive a za neke mi je bilo teško poverovati. Predivan post, kao i uvek. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnooogo ti hvala, draga. Serije je veoma dobra i preporučujem ti da je odgledaš celu, iako je ja još nisam odgledala.

      Избриши
  2. Veliki sam fan TVDa i pratim ih vec 2 godine, tako da sam uzivala u ovom postu. Inace, mislim da bi bilo bas kul ako bi Damon ostao los u seriji :)

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru ,draga. I meni je Damon bolji lik dok je loš.

      Избриши
  3. Draga Šehada, ovo je stvarno zanimljiv post. Iako sam neko ko je pokušavao da počne gledati ovu seriju nekoliko puta i da to nikada nije učinio vjerujem da će mi jednog dana ove riječi pasti na pamet kada se odlučim sjest i pogledati seriju :D
    Sve pohvale na ideji. Stvarno sam uživala čitajući, bez obzira na to što ne znam ništa o ovoj seriji, osim da je svi preporučuju :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao i svima, i tebi preporučujem da odgledaš ovu fantastičnu seriju. Hvala ti na komentaru, draga

      Избриши
  4. Zaista interesatna post i super ideja draga, mada nikada nisam gledala ovu seriju.xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Ja sam takoder gledala ovu seriju i super je. :)

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Naravno da ću se učlaniti i podržiti te u ovom blogerskom putovanju, a važno mi je samo da znaš da se ne učlanjujem u blogove da bi uzvratili, već zato što želim da pratim njihov rad.

      Избриши
  6. Doslovno sam uživala u ovim činjenicama, za kosu sam i ja pretpostavljala, ali neke činjenice me jako iznenađuju, pogotovo za Eleninu plavu kosu, iskreno drago mi je što su ipak odlučili da bude brineta. Predivno mi je vidjeti ovakav psot, posvećen jednoj od mojih omiljenih serija, koja je nažalost u petak završila :/

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je jako žao što je kraj, ali priča se da ako se u publivi The Originals ne prihvati dobro, snimaće se i dalje.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D