Pages

14. април 2017.

Moviemania #2 - Beauty and the Beast

U nekom od prethodnih postova sam ukinula neke rubrike jer sam mislila da su suvišne, ali na mom blogu sam našla mesto za moju omiljenu rubriku, a to je Moviemania. Danas smo tu sa novim postom te rubrike, a danas je tu film koji sam pogledala prošlog meseca i koji me je oduševio. U pitanju je film Beauty and the Beast, koji je izašao prošlog meseca. U pitanju je Diznijev film tako da sam pre gledanja bila sigurna da će me oduševiti. Gledala sam ga na sajtu koji se zove PopCorn Srbija. Iako kvalitet slike nije bio najbolji, film mi je postao jedan od omiljenih. Ne znam da li je neki kvar ali više mi se ne učitava Filmotopia, gde sam ranije gledala filmove, tako da ih sada gledam na sajtu PopCirn Srbija. Isto tako mi se ne učitava ni Serijal, gde sam gledala serije, pa ih zato gledam na SerijaSad. Sve u svemu, danas nismo tu da bi smo govorili o temi na kojim sajtovima gledam filmove i serije, već da bi smo opisala i izneli utisak o filmu Beauty and the Beast.

Glavna junakinja ovog filma je Bela, prelepa i pametna devojka čija su strast knjige i zbog toga ne nailazi na razumevanje okoline. Kada joj otac nestane, Bela ga pronalazi u jezivom zamku, koji čuva strašna zver. Da bi spasila svog oca, pristaje da zauzme njegovo mesto i postane zarobljenik zamka. Iako deluje drugačije, zver ne želi da je povredi. On je samo usamljeni princ, na koga je bačen strašna kletva. Naime, čarobnica koju nije hteo da je primi za vreme oluje ga je proklela pre mnogo godina, i od tada on je postao zver, a njegova posluga pretvorena je u žive kućne predmete. Jedini način da se sve vrati na staro je da se neko istinski zaljubi u njega. Sve nade polažu se u lepu Belu. Zver ima jako malo vremena da navede devojku da se zaljubi u njega, pre nego što i zadnja latica padne sa ruže, pre nego što vreme istekne i ostane zauvek zarobljen u koži čudovišta.


Bela - Bela je meni posebna jer nju glumi Ema Watson - moja omiljena glumica. U filmu Bela je skromna, prelepa devojka, koja je pravi knjiški moljac. Da bi spasila svog oca pristaje da ostane u zamku Zveri a da Zver pusti njenog oca. Bela na kraju dobija srećan kraj.

Zver - Zver, odnosno princ na početku filma deluje naivno, međutim njegova prava ličnost se otkriva na kraju filma, kada i on dobije srećan kraj.

Moris - Moris je Belin otac, koji je izgubio ženu koja je bolovala od kuge. Kad ode na pijacu, Bela mu kao i svaki put traži da joj donese neku ružu. Igrom slučaja dolazi u dvorac Zveri i kad otkrije kakav je to dvorac počinje da beži. U begu ugleda ružu i krene da je otkine, i kad je otkine Zver ga uhvati i postaje zatvorenik.

Gaston - Gaston je bio čovek koji se udvarao Beli. Međutim, Bela njega nije volela i nije želela da se uda za njega. Gaston je tražio blagoslov i od Morisa, ali nije ga dobio ni od njega. Na kraju Gaston ne dobija srećan kraj jer organizuje poteru protiv zveri, i naravno - izgubi.

Lumijer - Lumijer je bio svećnak, zapravo posluga princa. On je od početka bio dobar prema Beli, i iako ju je Zver zatočila u tamnicu, on ju joj je dao sobu. Na kraju dobija srećan kraj.

Maestro Kadenza - Kadenza je bio takođe posluga, koji je pretvoren u klavir. Pomaže da se ostvari ljubav između Bele i Zveri. On je zaljubljen u Madam Garderoba.

Kogsvort - Kogsvort je bio sat koji na početku nije odobravao Lumijrovu odluku da Belu iz tamnice prebaci u sobu. Međutim pomaže da se izrodi ljubav između Bele i Zveri.

Gospođa Pots - Ona je bila čajnik, i imala je dete kao šoljicu. Ona je bila veoma dobra prema Beli, kao i njen sin. Beli ih je oboje zavolela, a oboje su doživeli srećan kraj.

Madam Garderob - Garderober koji se nalazi u Belinoj sobi. Ona je bila zaljubljena u Maestra Kadenza, a i on u nju. Oba lika dobiju na kraju srećan kraj.


Moje celokupno mišljenje je da je film savršen, i da mu ne fali ništa. Svi glumci su odlično odradili svoj posao, a posebno Emma. Dugo sam planirala da odgledam ovaj film, i sada sam konačno uspela da ostvarim svoj cilj. Sviđa mi se radnja filma, koja je rađena po istoimenoj bajci. Iako su postojali neke ličnosti koji su me užasno nervirali kao što je Gaston, film je savršen.


I mislim da je to to. Ako vam se ovaj post svideo, kao i ova recenzija filma obavezno komentarišite ovaj post (kao i sve ostale) i učlanite se u moj blog. Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko



22 коментара:

  1. Predivan post, pre oko 1h sam se vratila iz bioskopa isla sam da ga gledam ❤❤! Toliko su ga divno uradili oduševljena sam ❤❤! Divna recenzija ☺!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. I ja sam takođe oduševljena, iako nisam imala dobru sliku filma.

      Избриши
  2. Pre nekoliko dana sam odlučila da ga pogledam, ali nisam skoro ni početak odgledala jer me je majka zvala da joj pomognem. Možda ću ga sada pustiti da ga odgeldam. Film deluje zanimljivo. Pošto sam kao mala volela crtani Beauty and the Beast, mislim da će i film biti isto toliko dobar. Ja sam ga pronašla na sajtu Gledlica. I tamo takođe nije bio dobrog kvaliteta, ali ipak nema veze, važno je da imam gde da ga odgledam. ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Obavezno mi javi utiske kad ga odgledaš. ❤

      Избриши
  3. Umrecu sto nisam isla da gledam film!
    Super post!

    ОдговориИзбриши
  4. Gledala sam film i malo je reći da sam oduševljena zaista. Likovi, radnja filma. Ma sve je super. Odlično si dočarala film onima koji ga nisu gledali. Super post draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala ovaj film, ali planiram. Sigurna sam da se neću pokajati.

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ga planiraš pogledati, i preporučila bih ti da to uradiš u što kraćem roku.

      Избриши
  6. Ja sam prije nekih mjesec dana bila u kinu i gledala ovaj film i naravno odmah napisala recenziju na mom drugom blogu, meni se film svidio, ali ne pretjerano, mislim da su ovi mjuzikl i bajke više namijenjeni za mlađu publiku i porodicu

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se film svideo. Ja mislim da je pogodan za svaki uzrast, i lepo je kad neko odrastao pogleda ovakav film i priseti se detinjstva.

      Избриши
  7. Svi nešto zaluđeni ovim filmom, a meni ni na listi gledanja nije. Sad ću ga sisurno staviti, čim ovi ludi dani prođu, pogledat ću ga. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  8. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Thanks a lot :D

    I really want to see this movie :D Seems to be amazing :D

    NEW TIPS POST | Thermal Water: YAY or NAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  10. Jedva cekam da odgledam film :D Mada bas nesto ne volim Emmu Watson

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan post. Iskreno nisam ni pomišljala da je ovaj film ovako dobar, ali biću praćena tvojom intuiciom i pogledaću još večeras :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Treba da ga pogledaš (ako do sada nisi).

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D