Pages

11. април 2017.

Spring TAG

Ako ste možda videli da je 'baner za postove' drugačije urađen nego ranije, to sam vam najavila u prošlom postu. Promeniću izgled. Meni se ovakav banner za postove mnogo sviđa i veoma je sličan prethodnim, ali ovaj mi se više sviđa jer sam u njega uložila više truda. Koristila sam dva Photo Editora, i da osmislim nešto ovako sam čekala dugo, i na kraju se to čekanje isplatilo. Što se tiče ovog posta, za danas sam odlučila da uradim jedan tag. Znam da odavno nisam radila neku Tag, i odlučila sam da to promenim. U toku je proleće, najlepše godišnje doba, i moje drugo omiljeno doba (posle leta). Zato ću da uradim jedan tag koji je veoma poznat u blogerskom svetu. viđam ga na mnogim blogovima, a povod da uradim ovaj tag nije bila nominacija, već je to bila moja želja. Tag ima deset pitanja, pto je vrlo malo, pa ću zato odgovore pisati mnogo opširnije. Krenimo!
1. Omiljeni prolećni lak za nokte?
- S obzirom da sam ja osoba koja ne lakira nokte često, tako ste mogli shvatiti da notke lakiram tri-četiri puta u toku nekog godišnjeg doba. Što se tiče boje lakova, na ruci volim da vidim nude nijanse, jer me oni najčešće asociraju na proleće. Tokom proleća je lepa i bela boja, a što se tiče tamnijih ja bih njih pre odabrala za jesen. I definitivno bih izabrla mat lakove.Što se tiče firme, izabrala bih Essence, Malena i druge firme lakova. 


2. Must-have boja za proleće?
- Kao što sam rekla u prvom pitanju, kod proleća najviše podržavam nude nijanse, ali volim i baby roze boju. Kad je reč u bilo kom komadu odeće, obuče ili kozmetike. Kod proleća must-have je i bela boja, a i crna može da posluži, jer ja nisam ja kad ne bih imala barem pet komada crne odeće u ormaru.


3. Omiljena prolećna majica?
- Kad bi ovo bio tag o letu, sigurno bi moj odgovor bio crop-top majice, iako ne posedujem nijednu. A što se tiče proleća poslužila bi majica sa kratkim rukavima i sa lepim printom.


.
4. Omiljeni cvet?
- Kad bi birali po lepoti izabrala bih bele rade jer su predivni predmet za fotografije, a što se tiče mirisa biram ljubičicu.


5. Omiljeni prolećni modni dodatak?
- Pa ranije bih rekla da su to cvetni printovi, ali ove sezone su me potpuno osvjili satovi kao modni dodatak. Sigurno znate da mislim na ručne.


6. Najbolji parfem ovog proleća?
- Što se tiče ovog, a i svakog drugog ja nemam neke određene parfeme za godišnja doba, ali ako već moram da biram izabrala bih neki od Victoria Secret ili Vampy Kiss.


7. Jesi li prolećni tip?
- S obzirom da većeg dela proleća ispunjava škola, ne izgledam mnogo napolje, ali definitivno volim proleće. Najviše volim da udišem vazduh u proleće i u jesen. Ne znam zašto ali tada mi je vazduh najsvežiji, i tada bih po ceo dan bila napolje.


8. Koji su ti planovi za ovo proleće?
- Na prvom mestu je škola, tj. učenje (sada u maju imam i kviz u kojem se takmiči po tri učenika iz svakog razreda od 5. do 8. razreda), zatim je blog, pa onda TVD odnosno da odgledam celu seriju...


9. Da li si alergična na prolećno vreme?
- Mislim da nisam alergična na ništa. Tj. mislim da sam alergična na prašinu, ali alergija se u vreme proleća ne pojavljuje.


10. Razlog zbog kojeg voliš proleće?
- Proleće volim zbog otoplenja, završetka škole, sladoleda XD, završetka škole, dolazak ptica i buđenje uz pesmu istih, završetak škole, zbog oslobađenja zimske odeće, jesam li spomenula zbog završetka škole.


I mislim da je to to. Ja sam se jako zabavila odgovarajući na ova pitanja, a u tome su mi pomogli sama pitanja, jer su bila veoma zanimljiva. I kao što vidite od drugog pitanja počinju slike vezane sa bejbi roze bojom. Kad sam je spomenula nisam mogla da izdržim i postavila sam nekoliko slika. Sorry.Vidimo se...

Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

16 коментара:

  1. Super si odgovorila!

    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo zanimljiva pitanja, kao i odgovori. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno si odogovorila na sva pitanja. Mislim da bih i ja isto odgovorila na sva ova. Nadam se da ćeš dobro proći na kvizu �� .

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga! Ovaj tag mi je jedan od omiljenih i bilo mi je lijepo čitati tvoje odgovore <3
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. I love it! You've a cool blog!! Happy Easter! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    Mary María Style

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo zanimljivi odgovori na pitanja. Uživala sam Šehada☺

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, divan tag, kao i fotkice. Ovi baneri mi se baš dopadaju, sigurno ti je trebalo dosta vremena da ih napraviš, vidi se da se trudiš

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, draga. Sigurno si ovo mislila za prošli banner, jer sam ga upravo promenila. Pronašla sam puno bolji.

      Избриши
  8. Predivan post. Baš juče sam čitala istu temu kod jedne djevojke i moram priznati da mi se mnogo svidio ovaj tip tag-a iako nisam ljubitelj istih :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D