Pages

17. април 2017.

Šta raditi kada vam je dosadno!

Danas smo 17. april, a verovali ili ne, napolju pada sneg. U sred aprila. Ali to je uobičajeno kod nas jer mi živimo na planini. Sedim ispred računara i mislim kako mi je dosadno. Danas nam je zadnji dan prolećnog raspusta. Uradila sam sve za školu, tačnije sve što nam je potrebno za sutrašnji dan. Mislim o tome šta da radim, imam ceo dan pred sobom. Onda se setim da treba da pišem post. A šta mogu da napišem... Pomislih da ostavim to za kasnije i da počnem da radim nešto drugo. Onda se setim da nemam šta da radim, i počinju da mi dolaze mnogo ideja o tome šra mogu da radim. Setim se i da mogu da napišem post o tome šta možete raditi kada vam je dosadno. Tako sam smislila i naslov za post, a i ti saveti su i meni mnogo pomogli. Ako je i vama dosadno kao i meni, i ako vam nekada bude poslušajte ove savete i sigurno ćete oterati dosadu. 


PIŠITE NA BLOGU ILI ČITAJTE DRUGE POSTOVE
Odmah kad sam počela da pišem ovaj post dosada je samo odletela, a kad završim sa postom sigurna sam da će se opet pojaviti. Ali tu su vaši neverovatni postovi na vašem blogu, i čitajući ih odmah se oraspoložim i zaboravim na dosadu. Ali to ne traje zauvek. Kad pročitam svaki post, gledam neke videe, ali onda shvatim da sam previše sedela za računarom i ustanem i dosada se opet pojavi.

ČITATI KNJIGE ILI LEKTIRE
Kada vam je dosadno možete uzeti neke knjige i čitati. Sigurna sam da imate neke lepe knjige koje čekaju na vas da ih pročitate, pa ih zato pročitajte. Možda ima nekih lepih događaja, nekih smešnih događaja koje će vam skrenuti misli sa dosade. Kad završite možete pogledati i neki film, ili jednu ili dve epizode serije. Možete i čtiati lektire. Nisu one dosadne, treba samo da ih čitate sa pažnjom i videćete da su one bolje od mnogo knjiga koje danas čitamo.

KUVANJE
Kad završite gore pomenute stavke, i opet vam je dosadno imam pravo rešenje za vas. Zašto malo ne eksperimentišete u kuhinji, pronađete neki recept, nekih ukusnih kolača? Napravite ih i onda se zasladite. Pomoć možete potražiti i od majke, od sestre ili od bake. I kad završite možete objaviti recept na svom blogu.


POZOVITE NEKOG PRIJATELJA SA KOJIM SE DUGO NISTE ČULI
Imate nekog prijatelja koji živi u drugoj državi i koji dolazi jedan put godišnje? Dugo se niste čuli sa njim? Zašto ga ne pozovete? Ispričajte se. Pričajte dugo, i potpuno ćete zaboraviti na dosadu. Plus, saznaćete za neke nove događaje koje je vaš prijatelj doživeo, i saznaćete ime dečka/devojke u koji se taj prijatelj zaljubio. 

OPUŠTANJE UZ KUPKU
Nema boljeg osećaja od opuštanja uz kupku, možete ubaciti i neku Bath Bombu. Ako je nema u vašem gradu, postoji recept na internetu kako je možete napraviti. Jednom sam je napravia i verujte da je ista kao ona iz prodavnice.


Ako vam svi ovi saveti nisu pomogli da ubijete dosadu, onda vam preostaje da poslušate samo još jedan savet. Uzmite pušku i ubite je. xD Šalim se, ali nekada i to može pomoći. Hahaha. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko - OVDE TAKOĐE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA ZA Q&A, NA KOJA ĆU ODGOVORITI 29.4.

18 коментара:

  1. Saveti su sjajni i sigurno će pomoći svakome kome je dosadno. Ne mogu da opišem moje razočarenje kada sam juče ugledala da pada sneg. Toliko sam se iznervirala jer je sneg pokvario sve moje planove. Uvek kada mi je dosadno sedim i čitam neke postove, jednostavno da mi ubiju dosadu, a neke postove,poput tvojih čitam i kada mi nije dosadno jer su zaista dobri. Zaista volim da ekperimentišem nešto u kuhinji, tako da je to takođe dobar način da de ubije dosada. Nisam neki fan čitanja lektira, mada se nekad nađe neka koja je zanimljiva i pročitam je za jedan dan. Sa knjigama je drugačije. Njih zaista volim da čitam i uvek se dobro odmorim dok ih čitam. Želim ti lep ostatak dana (naravno, ako ga sneg ne pokvari još više). ❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je žao što je sneg i tebi pokvario planove. HJoš jednom, hvala ti na ovako dvinom komentaru.

      Избриши
  2. Predivan post, kraj dominira hahaha ❤❤! Super su saveti, baš si me nekako oraspolozila ❤❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični savjeti. Meni nikad nije dosadno jer uvijek znam što da radim, što je po meni prava vrlina. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Slažem se da je to jedna od boljih vrlina.

      Избриши
  4. Odlični savjeti. Meni kada je dosadno uvijek si nađem nešto za raditi. Odličan post!

    Posjeti moj blog:http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako mi je drago zbog toga, a nadam se da su ti i ovi saveti pomogli.

      Избриши
  5. Odlični savjeti, većinu istih i sama praktikujem kada mi je dosadno, ali to je rijetko u posljednje vrijeme jer imam školskih obaveza

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Kad ti nekad bude dosadno, obavezno pogledaj ove savete.

      Избриши
  6. Nominovala sam te za The Versatile Blogger Award.
    Pogledaj i pridruži se! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post sa kreativnim idejama. Ja inače, kada mi je dosadno, priredim sebi jednu toplu kupku i uživam u čitanju knjige. To mi je jedina prilika da nešto pročitam izvan bloga i stručne literature :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I to je nešto jako lepo da uradiš, i obuhvata nešto sa moje dve stavke.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D