Pages

08. мај 2017.

The Versatile Blogger Award

Zdravo svima


Blogerom već nekoliko dana kruži jedan tag, ili šta je već. To je The Versatile Blogger Award. Da uradiš ovaj tag (tako ću ga zvati), potrebno je da te neko nominuje. Koliko ja znam, mene su nominovale dve osobe, a ako me je još neko nominovao, neka se javi. Kao što sam rekla, mene su nominoval dve blogerke a to su: Danny sa bloga Moj mali kutak (klik da pročitate njen post) i Katarina sa bloga Kathy's delight (klik da pročitate i njen post). One su ovaj tag uradile savršeno, pa sam odlučila da ga i ja uradim. Želim da im se mnogo zahvalim na nominaciji, jer sam sigurna da ću uživati dok radim ovaj tag. Tag je veoma lagan, nema nekih pitanja na koja se odgovara već ima... Ma, videćete šta ima. Ovaj tag ima nekoliko pravila:

1. Zahvaliti se blogeru koji te je nominovao da radite ovaj tekst (tag)
2. Nominovati najviše 15 blogera i obavestiti ih o nominaciji
3. Napisati sedam činjenica o sebi
4. Objaviti sliku nagrade, kao i pravila

Iako sam se već jednom zahvalila, želim da ispoštujem pravila i da se još jednom zahvalim obema devojkama koje su me nominovala. Želim  da vam kažem da čitam postove od obe devojke, iako nekada nisam u stanju da komentarišem. Ali redovno ih pročitam. Nominacije ću objaviti na kraju post, a one koje sam nominovala odmah ću ih obavestiti. 

7 činjenica o meni:
1. Živim na selu, na jugu Kosova i idem u 6. razred osnovne škole.
2. Imam 12 godina i rođena sam 02.11.2004. godine. 
3. Imam dve starije sestre i jednog mlađeg brata.
4. U mojoj blogerskoj karijeri sam imala nekoliko blogova, međutim mislim da mi je ovaj najuspešnijih od svih, jer je ovo jedini blog sa kojim sam prešla preko 100 čitaoca.
5. U celom svom životu sam posetila oko 10 gradova i želja mi je da ih posetim više (svi ti gradovi su bili u Srbiji i Crnoj Gori).
6. Do sada sam uvek imala skroz odličan uspeh u školi i planiram da nastavim tako.
7. Kad dođe vreme za fakultet, želim upisati medicinski fakultet.

Nominujem sledeće blogove:

Nominovala sam 7 osoba, i ako je neko uradio ovaj tag, neka napiše u komentaru. Ja ću odmah obavestiti ove devojke, a na njima je da li će uraditi ovaj tag. I mislim da bi to bilo to. Ovo je bio kratak post, ali sam htela a ga uradim iz poštovanja prema devojkama koje su me nominovale. Vidimo se!!

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko

22 коментара:

  1. Zanomljivo, draga. :)

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ja takodje imam dvije starije sestre i mladjeg brata, haha :D I jos nesto sto je isto kod tebe i mene je uspjeh u skoli :)

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман08. мај 2017. 18:01

    Predivan post, draga. Ja takođe živim na Kosovu, u jednom malom selu. Takođe sam i ja 6. razred, međutim ja sam godinu mlađa od tebe. Ja planiram da upišem srednju medicinsku školu, a kasnije i medicinski fakultet, odnosno u budućnosti bih volela da budem pedijatar. ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Drago mi je zbog toga, i srećno u ispunjavanju planova. ❤❤

      Избриши
  5. Super post draga! Hvala ti puno na nominaciji, uskoro ću napisati takav post <3 Medicinski fakultet mi se čini kao super odabir :)
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Šehada, moram priznati da sam ostala zatečena tvojim odgovorom. Pa da li je moguće da djevojka u 6. razredu ovako dobro piše postove kao što ti to radiš :O?! Prosto ne mogu da vjerujem. Zaista mi je drago da sam pročitala ovaj tag (ili šta god bio :)) i saznala nešto novo o tebi. I ja sam bila luda za medicinom i željela sam upisati forenziku, ali kod nas ne postoji taj fakultet :/. Tebi želim sreću i držim ti fige da uspiješ u svojim planovima :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti puno na nominaciji :)
    i ja ti zelim da budes odlicna u skoli i nastavis sa odlicnim uspehom!

    ОдговориИзбриши
  9. Divno, zanimljivo ! Nisam neko ko preferira tagove, sama ih jako retko radim, tako da ih izbegavam u širokom luku, međutim iako kratak, ovaj je doista jako zanimljiv. ❤

    Alia's little world

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je što si s nama podijelila neke stvari koje nismo znali o tebi i ogromno hvala na nomianciji, ali sam ja već radila ovakva 2 slična posta i mislim da bi bilo stvarno apsurdno ponovo radditi isti, još jednom hvala ti :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru. Ako si radila ovakav sličan tag, nema veze. Ni ja ga ne bi uradila kad bi imala 2 slična posta. Razumem te, jer kao i blogerka i čitaoc dugih blogera shvatam da bi to bilo dosadno.

      Избриши
  11. Hvala što si se odazvala. :)
    Izuzetno si zrela za svoje godine! :*

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D