Top 5 Alisha Marie Videos

мај 26, 2017


Svi znate da ja mnogo volim da gledam jutjub snimke, pa tako volim i da gledam Alishu Marie (nju najviše). Gledam i njen vlog kanal, ali za danas sam odlučila da vam izdvojim Top 5 Alisha Marie Videos. Ovde ću vam prikazati 5 videa koja su mi se najviše svidela, a ona naravno ima puno više. Nisam mogla da se odlučim koji će to videi biti, jer su svi njeni videi predobri, ali sam se onda odlučila i izabrala 5 najboljih. Pre nego što ću vam kazati koji su to videi, i pre nego što ih postavim, želim vam reći nešto o Alishi Marie.

Alisha Marie je poznata Jutjub zvezda. Rođena je u Kaliforniji, 5. aprila 1993. godine. Ima 24 godina. Njene oči su svetlo braon boje. Ima sestru Ashley, koja takođe ima i vlog kanal, ali i običan kanal. Njen kanal ima preko 5 miliona subskrajbera. Kanal Alishe Marie je pod nazivom AlishaMarie (klik).

  • Prvi video koji se meni najviše sviđa jeste FUNNY PRANKS!! ROOMMATE WARS!!. Predivan video, i veoma smešan. U ovom videu Alisha Marie i njena sestra Ashley podvaljuju jedna drugome. 

  • Drugi video je veoma zabavan, a ovog puta to je collab sa Niki i Gabi DIY SLIME TESTED w/ NIKI AND GABI!! U ovom videu testiraju DIY Slime, i veoma je zabavno. A na kanalu Niki and Gabi ima gde se polivaju time. I to je dobar video.

  • Treći video je 10 AWKWARD THINGS PEOPLE DO!! Po naslovu ste sigurno shatili o čemu se radi. Veoma zabavan video, vredi odvojiti 5-6 minuta i odgledati ga. Veoma nezgodne situacije u kojima veoma često upadamo. Pogledajte kako je Alisha to uradila na svoj način.

  • Sledeći video je INSTAGRAM IN REAL LIFE!! Alisha nam je na veoma duhovit način objasnila kako se u stvari prave on 'savršene' fotografije. Pokazala nam je kakav je u stvari život tih 'savršenih' osoba.

  • I poslednji video je 10 DIY LIFE HACKS!! ROOMMATE WARS!!. Ima toliko dobrih life hackova, a mislim da će biti i nastavak. Vredi pogledati ovaj video, jer je Alisha opet uspela da ovaj video učini zabavnim. Pogledajte ga obavezno.


Iako je ovo bio kratak post, meni se mnogo svideo, jer sam sa vama podelila videe koje su mi se najviše svidele. Odabrala sam ove nove videe, mislim nisu toliko novi, ali nisam odabrala prošlogodišnje videe. Ako vam se ovaj post svideo, i ako volite Alishu Marie koliko ja učlanite se u moj blog, i naravno - komentarišite. Vidimo se.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko

You Might Also Like

27 коментара

  1. Ponekad pogledam njene videe, ima dosta kvalitetnih i dobrih videa, a tebi svaka čast što si se dosjetila ove ideje za post :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. мај 2017. 18:22

    Alishu Marie gledam svakog dana, a posebno pratim njen vlog kanal. Ima presmešne videe koje mi uvek poprave raspoloženje. Ranije sam pratila i My life as Eva, ali ona i nije nešto baš aktivna u zadnje vreme. Preporučila bih ti jedan video koji me je najviše nasmejao a to je 10 life hacks for lazy college students. Iako još uvek nisam student, mene je ovaj video nasmejao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci, pogledaću ga. My Life As Eva sam pratila, odnosno pratim i sada iako nije toliko aktivna. Pogledaću video koji si mi preporučila, i mnogo ti hvala na komentaru i na preporuci.

      Избриши
  3. Veoma interesantan post. Do sada nisam čula za njen kana iako pratim dosta stranih yt, ali biće mi zadovoljstvo pogledati i ovaj. Hvala ti što si podijelila ga sa nama.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi čula za Alishu Marie?? Moraš što pre pogledati njen kanal, jer ima stvarno sjajne videe. Sve u svemu, hvala ti na komentaru.

      Избриши
  4. Strane jutjubere ne pratim, i ne interesujem se za njih previse, tako da za doticnu Alishu nisam cula, ali mi izgleda da ima veoma interesantan sadrzaj na svom kanalu.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Njen kanal je predivan. Trebala bi početi da se interesuješ za strane jutjubere, jer neki od njih imaju stvarno jako dobre kanale.

      Избриши
  5. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Thanks a lot :D

    sounds interesting because I didn't know this youtuber :D

    NEW WISHES POST | Birthday Wishlist!!! Pleeeease :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  8. Pratim rad stranih jutjubera, ali do sada nisam znala za ovaj kanal. :)

    Možeš učestvovati u giveaway-u na mom blogu iako nisi lajkovala fb stranicu.

    GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVala na komentaru draga. Preporučujem ti da pogledaš par njenih videa, jer su njeni videi predivni.

      Избриши
  9. cao, nisam cula za nju ali doapdaju mi se njeni videi koje si stavila! :)

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Više preferiram domaće jutjubere, jer su mi nekako zanimljiviji a i bliže se saosećam sa njima. Za Alishu znam, ali je nikad nisam nešto preterano gotivila, sestra me je umela dakako smarati sa njenim videima, ali je meni nekako oduvek bila manje simpatična. Dobra ideja, a i simpatičan izbor, mislim da ću ipak pogledati koji.

    Puno ljubavi, Alia. ♡

    blogorođendan - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ovako divnom komentaru, draga. Pratim nekoliko domaćih jutjubera, ali mene više privlčai šarenilo u videiama kako zna napraviti Alisha.

      Избриши
  11. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  12. Hmm... nisam čula za nju do sada. Definitivno si me naterala da joj pogledam videe. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ri na komentaru. Treba što pre da odgledaš neki jer ima veoma zanimljiv sadržaj na kanalu.

      Избриши
  13. Super post.Rado te citam samo tako nastavi ☆
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/05/jesen-u-mome-sokaku/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D