23. јун 2017.

Morning routine - Summer vs. Winter

Zdravo svima


Pre neki dan sam čitala moje stare postove i shvatila sam da odavno nisam pisala rutine. Na početku sam htela da pišem letnju noćnu rutinu, ali sam se onda predomislila i odlučila sam da pišem o jutarnjoj rutini. Onda sam shvatila da hoću nešto drugačije od obične rutine, pa sam odlučila da vam pokažem moju rutinu tokom leta, ali i moju rutinu tokom zime, i da vam kažem koja je bolja. Potrudila sam se da slike budu na temu posta, i nadam se da vam se sviđaju. Pokušaću da sada sve slike budu moje, ali biće tu i postova gde ću morati da postavljam slike sa interneta. Na primer wishliste i drugi postovi. Žao mi je što post objavljujem ovako kasno, prvo nismo imali struje (ne znam u čemu je bio problem, jer napolje nije bilo nevreme pa da bude neki kvar i slično), zatim nije bilo interneta, a posle kad je internet došao, sestra je gledala seriju na lap-topu, a brat igrao igrice na računaru pa nisam imala nijedan slobodan uređaj, a preko telefona nisam mogla da pišem, pa tako ovaj post izlazi ovako kasno. Krenimo.

Summer: Tokom leta ustajem obično oko 11h i 12h. Tada mogu ustajati kad god hoću, jer ne moram da brinem da li ću zakasniti u školu, jer, jednostavno, škole nema. Kad ustanem obično, idem do kupatila i obavljam ličnu higijenu. Onda se vraćam u krevet i proverim nove postove na Bloggeru, pregledam neke slike na We Heart It-u, a posle odgovaram na komentare na mom blogu. Kad sve to završim, ustajem i odlazim do kuhinje.

Winter: Tokom zime ustajem mnogo ranije. Ustajem u 6:20. Kad uspem da ustanem iz kreveta, odlazim u kupatilo da se umijem (hladnom vodom), i onda shvatim da imam dvadeset minuta da se spremim i idem do kuhinje.


Summer: Kad odem u kuhinju, onda doručkujem. Obično jedem pahuljice sa mlekom ili jogurtom, ili jedem kriške sa džemom.  Obično ne jedem mnogo za doručak ali kad idem negde jedem malo više da bih imala energije.

Winter: Tokom zime ujutro ne jedem mnogo, jer posle dva sata škole imamo veliki odmor i jedem u školi. Obično pre škole jedem nešto kao keks, a najviše volim da jedem Tuc koji vidite dole na slici. Onaj sa slatkom paprikom.


Summer: Kad doručkujem onda se oblačim. ako idem negde, oblačim se svečanije, a ako ostanem kod kuće nekad ostajem u pidžami, a nekad oblačim neku običnu majicu i helanke, a zatim idem da operem zube.

Winter: Tokom zime je hladnije, pa najčešće oblačim neku košulju, i farmerke ili pantalone, ili neki džemper. I naravno, iznad oblačim jaknu. To uradim kad doručkujem, a zatim odlazim i perem zube.


Summer: Posle svega toga, imam ceo dan slobodan, pa ne znam šta da radim, pa najčešće čitam knjigu, ili gledam seriju. Trenutno čitam knjigu Nikolasa Sparksa, Najbolje od mene. Knjige je predivna sve pohvale.

Winter: Kad doručkujem i operem zube, i naravno kad se spremim nemam slobodno vreme kao leti, pa zato idem odmah u školu. I tu se završava moja jutarnja rutina.


I to bi bilo to. To bi otprilike bile moje jutarnje rutine tokom leta i jutarnja rutina tokom zime. Moj celokupni utisak je da mi je letnja rutina bolja, a zato je leto moje omiljeno godišnje doba. Hvala vam što ste čitali ovaj post, i nadam se da su vam se fotkice svidele.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


37 коментара:

  1. Predivan post, i moje rutine se razlikuju pogotovo u satima za slobodno vreme 💙💙! Jako mi se dopadaju fotke, samo napred!

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je takođe letnja rutina bolja, manje obaveza nakon ustajaja i imam ceo dan za sebe. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se poredjenje dve rutino to nigde do sada nisam videla.Inace je post divan!♥

    Moj novi post->http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/letnja-ocekivanja-summer-expectations.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga! Fotke su sjajne! Imamo sličnu rutinu, samo nekih malih razlika. :D ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je zima najdraže godišnje doba pa mi je zato i zimska rutina nekako draža iz više razloga. Ja se rijetko kad ustajem oko 11-12h jer sam jutarnja osoba i za mene je to nekako prekasno vrijeme za ustajanje xd. Inače sjajna i originalna ideja za post. ♥♥♥♥


    Laylva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Ilva. S obzirom da sam cele školske godine ustajala rano, ne mogu i preko leta ustajati.

      Избриши
  6. Vrlo zanimljiv post. Moje se rutine takođe razlikuju, ljeti prosto uživam u svojoj rutini, dok je zimi to sve nekako drugačije.♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Ljeto je po mom mišljenju bolje, mozak na pašu i to je to, hahaha. Inače, super post ^^
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  8. Ideja za post mi se jako sviđa i super si je reazirala. Slike su isto predivne. Moja se rutina razlikuje najviše u satima spavanja i to što provedem cijelo jutro ljeti na plaži haha. Sjajan post!:)❤︎

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Veoma zanimljiv post! Slična nam je rutina. :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. ODličan post, drago mi je što si predstavila i ljetnu i zimsku rutinu. Moja rutina je slična, uglavnom se svodi na to da ljeti ne postoji ništa određeno i ne postoje ''pravila'', dok je zimi sve drugačije, jer se ide u školu :/

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  11. Super ideja! Rutine su nam slične, samo što se ja ljeti ustajem oko devet, kad god legla :)

    moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ne mogu ustajati toliko rano, jednostavno ne mogu.

      Избриши
  12. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo je, zaista, predivno. Nisam, od sada, višala ništa slično tako da sam stvarno oduševljena. Veoma zanimlja rutina i poređenje. Što se tiče ustajanja tu smo kontra :D. Ja ljeti mnogo ranije ustajem jer obožavam sunce i volim da iskoristim te dane. Dok zimi spavam kao medo :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ali ti ne moraš ustajati rano jer ideš na fakultet i predavanja i ispiti ti nisu toliko rano.

      Избриши
  14. Sjajan post. Moja rutina je jako slicna. Takodje smatram da je jako i bitna.
    Ako mozes zaprati me, znacilo bi mi.

    ОдговориИзбриши
  15. Diivan post, odusevljena sam!
    Noovi post o putu na Plitvice,pa ako mozes ostavi komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam oduvek jako volela da citam ovakve postove tako da mi se ovo i vise nego dopada!!Svidja mi se sto si uporedjivala zimsku i letnju rutinu,odlicno je :)

    Moj blog je nov,prvi post sam tek objavila.Misljenje drugih blogera mi je veoma vazno pa ako mozes,svrati ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D