24. јул 2017.

laAdda Update

Zdravo svima!
Ovo će biti jedan kratki post. Ako niste čitali moje prethodne postove onda ne znate da sam na putovanju. uglavnom, ja sam pokušala da vam napišem nekoliko postova, i objavila sam dva ili tri, ali jednostavno nemam mnogo vremena da vam pišem. Zato sam odlučila da napravim kratku pauzu. Ne znam koliko će ova pauza trajati ali mislim da vam neću pisati dok ne dođem iz Novog Sada. Mislim da će trajati nedelju i nekoliko dana, ali obećavam vam da kad se vratim sa putovanja čekaju vas mnooogo novih i zanimljivih postova. Vidimo se za manje od dve nedelje.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


9 коментара:

  1. Samo ti nama uživaj i lijepo se provedi.
    Smatram da svako treba ponekada napraviti neku pauzicu. Bolje i to nego da pišemo loše postove zato što smo umorni ili nemamo vremena pa napišemo bilo šta.
    Želim ti lijep odmor i dobar provod.

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi je žao jer te obožavam, ali nadam se da ćeš se lepo odmoriti. Ipak je to bitnije. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. Naravno da svi imamo svoje privatne obaveze. Razumijem te, i drugi ce te naravno razumjeti. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Opusti se i lijepo se provedi :)
    Nemoj se ništa brinuti :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Beautiful post. I am following you, follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Lep provod! :)

    Novi post:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D