19. јул 2017.

Moje mišljenje o balkanskim trendovima

Zdravo svima





Prošlo je pet dana kako vam nisam pisala, pa sam odlučila da vam napišem jedan post. Ako niste čitali moj zadnji post, ja sam u Novom Sadu pa ne mogu stalno da pišem jer nemam stalno internet, a kad ga imam potrudim se da ga u potpunosti upotrebim. Vidim da se mnogo blogova vratilo, i čitam sve vaše postove ali nemam vremena za komentarisanje. Kako god, za danas sam vam spremila jedan post iz mini rubrike 'Moje mišljenje o...'. Danas ću pisati o balkanskim trendovima. Ima njih puno, ali ja sam izabrala samo one najpopularnije. Mislim da će biti 5 ili 6, ali ako nemam mnogo vremena biće ih manje. Neki trendovi će biti iz 2016 a neke iz 2017. Najbolje je da ne dužimo sa uvodom da krenemo.

Adidas Super Star
Ove patike su mnogo lepe, posebno one crno-bele, i nosi ih svaka druga ili treća osoba. Htela sam da kupim crno-bele ali nisam ih kupila upravo zbog toga što ih svaka druga osoba ima. Trenutno imam samo jedne jednobojne. 


Zorannah pletenice/Kim Kardašian pletenice
Ove pletenice su po meni jako lepe, međutim nikad ih nisam pravila. Mislim, jednom jesam ali mislim da mi meni ne pristaju, pa ih ne pravim često.


Majica ispod haljine
Ljudi, meni je ovaj trend toliko glup da gluplji ne može biti. Ima nekih ljudi kojima je ovo lepo, ali meni se uopšte ne sviđa.


Cat eye naočare
Ove naočare su predivne, posebno one sa miror efektom. Ovo sam htela veoma dugo da kupim, i nigde nisam pronašla. Nadam se da ću ih pronaći u Novom Sadu.


Off the shoulder
Danas je ovaj trend veoma zastupljen. Postoje i majica i haljine i košulje i sve sa otvorenim ramenima. Meni je ovaj trend veoma lep i posedujem jedan komad sa otvorenim ramenima.


Bomber jakne
Ove jakne su toliko lepe, a meni se najviše sviđaju u baby pink boji, kao i u maslinasto zelenoj. Uklapaju se u bukvalno svakoj kombinaciji i predivne su.


Ima još puno trendova o kojim bih pričala, ali jednostavno nisam stigla da ih sve prikažem. Ako želite drugi deo pišite u komentarima, a mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


38 коментара:

  1. Odličan post! :) Uopšte mi se ne dopada trend ''majica ispod haljine'', skroz mi je odvratno, a najviše volim bomber jakne i posedujem maslinasto zelenu i ukpala se bukvalno uz sve.
    Želela bih da napraviš i 2. deo :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovakvom mišljenju, draga. Pokušaću napraviti i drugi deo.

      Избриши
  2. Odličan post! Najviše od svega volim bomber jakne i bluze bez ramena, kao i ti mrzim majicu ispod haljine, ne kužim to uopće što je tu fora, ali poštujem da neki to vole *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. U poslednje vreme su u trendu i papuče s krznom koje su meni prelepe, a od trendova koje si pretstavila volim bomberke, pletenice, majicu ispod haljine koja može izgledati fantastično kao i otvorena ramena. Adidas superstar i takve naočare ima svaka treća osoba na ulici tako da mi je to već dosadilo.

    Misseslandy.blogspot.com <-- Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Poštujem tvoje mišljenje da tii se majica ispod haljine dopada, ali meni se uopšte ne dopada, haha.

      Избриши
  4. I love braids, because I have looong hair and it's too hot in summer

    ОдговориИзбриши
  5. Oduševljena tvojim postom i iskrenošću kao i uvijek :D. No moram se složiti sa tobom kada je u pitanju majica ispod haljine. Meni je i ovako vruće u samoj haljini, a živo me zanima kako one prežive još i sa majicom. No, ono što mi se nikako ne dopada jesu adidas patike. Pored toga što ih svaka druga ima meni se ne dopada njihov oblik. Nekako su mi previše patkaste/okruglaste. Ni sama ne znam kako da ih objasnim i opišem ali su mi bezze. No, svako ima svoj stil i to poštujem i podržavam, ali ne podržavam to kopiranje :D. Nije moguće da se svima sviđa ono što je in, ali šta je tu je važno je biti u trendu :D
    Želim ti lijep dan, draga, i dobar provod u NS. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Slažem se sa tobom, osim toga za patike. Sviđaju mi se, ali mi se ne dopada to što ih svaka druga ili treća osoba ima.

      Избриши
  6. Bokserske pletenice (Kim Kardashian pletenice) su mi vrh, ranije sam ih često pravila, ne znam zašto sada ne. Mislim da svima mogu super da stoje. Odličan post! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Najvuše mi se sviđaju bluze s otvorenim ramenima, a maijcu ispod haljine, kao i Kim K. pletenice ne podnosim!

    Tea time - Klonovi: moonstears

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, slažem se sa tobom, za sve sa liste znam ali većinu nisam isprobala na sebi, a ni nemam negativno mišljenje ni o jednom, svako nosi i uživa u onome što voli :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  9. Great stuff;)
    Glasses I like very much: D

    Follow me? I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Od ovde navedenog, jedino mi se ne dviđa ova majica ispod haljine. To mi baš nekako, šta ja znam... odbojno. Što se tiče naočara, od oko 31.7. do 11.8. otpriike imaš vašar u Nišu. Uglavnom, glavni dan je 9.9. i tad na tom vašaru imaš toliko dobre stvari na sniženjima, rasprodajama... Ja sam prošle godine kupila takve CatEye naočare upravo tamo, za oko 50 din (gore- dole). Uzmi u obzir samo da imaš neočare od 100 do 1000 din, i sigurno ćeš pronaći kakve želiš. Mislim, nadam se da hoćeš. :D

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  11. Mnogo njih je pisalo na ovu temu, ali si ti to odradila drugačije - skratila si i jednostavno napisala po par rečenica za sve. Većina trendova mi se sviđa, mada se oko nekih ne slažem sa tobom haha. Sjajno napisano Šehadice♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post❤
    Ako zelis pogledaj moj blog i zaprati me, uzvracam☺https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Mnogo dobar post, od navedenih trendova mnogi su se već i prestali nositi, ali ubjedljivo najgori (i meni) je ovaj majica ispod haljine. Hvala bogu ne viđam mnogo djevojaka koje to nose, jer mi se lično ne dopada. Ostali trendovi poput ovih savršenih košulja i adidas super star patika su mi okeey i sama ih nosim :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  14. Sjajan post!Slažem se sa tobom što se tiče majice ispod haljine.😊❤
    Novi post je na mom blogu: http://jovannaworld.blogspot.com/2017/07/top-5-quotes.html

    ОдговориИзбриши
  15. nice post :)
    following each other?
    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  16. Super post! Meni se sviđaju poebno ove off the shoulder majice i slične stvari i bomber jakne! Slažem se sa većinom tvojih mišljenja!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. Jako mi se svidjaju komadi garderobe koje si odabrala.
    Delim isto misljenje sa tobom za vecinu stvari, pogotovo za ove naocare ili one bluzice sa golim ramenima, to mi je omiljeno.
    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. A meni se svi trendovi dopadaju :-D
    Odlican post <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

    ОдговориИзбриши
  19. Obozavam sve sem majice ispod haljine i patika. Imam ovakve patike ali ih ne nosim jer mi se ne dopadaju. Nekako su mi mnogo oble napred :D :D <3

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post dragaa! <3
    Meni se svi osim jednog od ovih trendova dopada!
    Novi post je na mom blogu, može komentar?-> morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D