14. јул 2017.

Summer Music Playlist 2017

Zdravo svima


Pre nego što išta kažem, želim vam reći da sutra idem u Novi Sad, i da neću pisati redovno na blogu. Pokušaću da vam napišem nekoliko postova, ali ne verujem da će izlaziti kao što su do sada zizlazili svakog dana ili svakog drugog dana. Vi možete slobodno da komentarišete postove, a ja ću se potruditi da ih objavljujem redovno (ako tamo imam net). Odlučila sam da ne odgovaram na komentare, osim ako u komentaru nešto pitate ili tražite pomoć. Jednostavno mi odgovaranje oduzme previše vremena a komentara je puuno. I ovo ne važi samo dok sam u Novom Sadu već će tako biti i nadalje. Ostaću tamo dve i po nedelje, i ne znam kako ću preživeti bez bloga ali ću redovno čitati vaše postove ako budem imala net. I upravo sam napisala uvod koji uopšte nije vezan za današnji post, pa je najbolje da nešto kažem i o tome. Znate da sam ukinula rubriku sa playlistama i da omijene pesme meseca objavljujem u Pregled meseca, pa sam odlučila da vam pokažem neke pesme koje slušam tokom leta 2017. Krenimo.

Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee


Ed Sheeran - Shape Of You




Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie


Shakira - Chantaje ft. Maluma


Bruno Mars - That's What I Like


Selena Gomez - Bad Liar


Marshmello - Alone



Katy Perry - Swish Swish ft. Nicky Minaj


Meghan Trainor - All About That Bass 


Katy Perry - Bon Apetit


I to bi otprilike bila moja plejlista za ovo leto. Ja sam ove pesme slušala tokom ovog leta, i ne nisu samo ove pesme ali sam ove pesme slušala najviše. Nadam se da vam se svideo ovaj post, i ako ne dobijate posove narednih dve nedelje i više onda znajte da sam u NS, ali ću se potruditi da dobijate postove, barem jedan nedeljno.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


30 коментара:

  1. Slušam dobar deo ove liste... Despacito, Shape of you, Rockabye, Bad liar i Bon Apetit. Najlepša mi je Rockabye. Hvala na savetima. Poslušaću i opstale. :)

    P.S: Opet sam kući i nastavljam sa aktivnim blogovanjem.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se sviđa playista, nisam samo čula za Swish Swish, tako da ću sad iskoristiti priliku :)
    Iii bilo bi super kada bi češće pravila playlistee *---*

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ranije sam plejliste pravila svakih mesec dana, ali sam onda prekinula.

      Избриши
  3. Divan post mila, lepo se provedi u Novom Sadu ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, neke pesme sam ubacila na listu, a neke slušam već duže vreme 💙💙!

    ОдговориИзбриши
  5. Većinu ih slušam,efinitivno omiljena Bad Liar,super playlista u svakom slučaju!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Znam bukvalno svaku pesmu, tako da mi se ova lista mnogo dopada, Shakiru naprosto obozavam kao i sve njene stare i nove pesme, ta pesma je totalni hit kao pesma i Despacito. Iskreno, kad god udjem u neki post ove tematike, nadam se da cu naleteti na Kpop, ali izgleda retko ko to slusa. Moja plejlista je skoro cela sacinjena od Kpopa. Super post, bas sam iznenadjena sa tvojim odabirom! Poslusaj novu pesmu od Shawna i Charlie Putha, verujem da ce ti se svideti jer imamo slican ukus za muziku. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovakvom komentaru, draga. Čula sam za Kpop, ali ne slušam ga baš, iako imaju dobre pesme.

      Избриши
  7. Odličan post! Sve pesme sa ove playliste slušam. Lepo se provedi :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Kao da sam ja pistala ovu playlistu haha. Definitivno moj izbor pjesama. Svida mi se tvoj ukus haha. Divan post!

    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nove smo, ovo je nas prvi post. Ako budes htjela, procitaj. Unaprijed hvala. <3
    Follow for follow?

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična playlista! Slušam dosta ovih pjesama, zaista su odlične! :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Rockabye, Despacito i Shape Of You su mi omiljene pjesme *-* Odličan izbor pjesama :*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  11. Cula sam za sve ove pesme, ali najlepse su mi definitivno Despacito i Rockabye, ali obozavam i ostale. Super plejlista!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Takođe sam zaražena sa Despacito, Rockabye i Shape of you :D

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. super lista drago mi je da nam se ukusi slazu :)

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D