100-ti post!

август 13, 2017

Po naslovu ste sigurno shvatili o čemu se radi, ali ako niste ja ću vam reći. Za samo 7 i po meseca sam uspela da napišem 100 postova. Ne mogu da verujem, pored svih tih obaveza ja sam uspela da vam dam 100 postova i iako je bilo trenutaka kad nisam imala inspiracije o čemu da pišem, ja sam uspela da dostignem cifru od 100 postova. Hvala vam svima što ste bili uz mene celo vreme, a hvala i onima što su počeli da me prate od pre 5 minuta. Svaka cifra koja se povećava meni puno znači.


Kad sam otvorila ovaj blog, pomislila sam na sve one blogove koje sam pozatvarala nakon 20-ak postova, pa mi je prvi cilj bio da napišem 100 postova, a da ne prekinem sa postovima. Takođe prvi cilj mi je bio da pređem cifru od 100 članova, i oba ciljeva su se ostvarila. Hvala vam puno. Da nije bilo vas i vaših predivnih komentara, ja ne bih imala motivacije da nastavim. Zato veliko HVALA!


Nadam se da ću završiti i cilj da pređem 200 članova. Trenutno imam 179 članova, i ja sam mnogo zadovoljna. Opet, ponavljam, ne bih uspela da nije vas. Pored uspeha od 179 članova, 100 postova, na mom blogu trenutno imam 13 941 pregleda stranice, a iz sata u sat, minuta u minut, sekunda u sekund, ta cifra se povećava.


Za ovaj 100-ti post nisam spremila ništa naročiti jer sve posebne ideje vezane za moj blog čuvam za 17. januar. Taj datum je ove godine postao poseban za mene. Tog datuma sam otvorila blog, i na taj dan planiram objaviti nešto posebno. Želim da vam kažem HVALA. HVALA što ste bili uz mene, HVALA za svo potrošeno vreme koje ste odvojili da bi ste se učlanili u moj blog, da bi ste pročitali moj post, da bi ste ga komentarisali. HVALA VAM!


Takođe, planiram da na ovom blogu u budućnosti bude puno collab postova, pa ako je neko zainteresovan neka se javi na moj e-mail: laadda.offical@gmail.com Još jednom, hvala vam na svemu, jer be vaz ne bih mogla ovo da postignem.

 *sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko



You Might Also Like

36 коментара

  1. Čestitam draga, i ja sam bila jako sretna kada sam shvatila da imam nevjerovatnih 100 postova. To samo ukazuje na tvoj trud i rad. Svaka čast :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam! ♥ :)


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Tako mi je drago što si uspela da ostvarši sve ciljeve koje si imala. Zaista ti je blog odličan i zaista si zaslužila sve članove i još više njih. Čestitam draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam ti. Blog ti je zaista savrsen.

    Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, kad nađem vremena učlaniću se, jer trenutno nemam mnogo vremena.

      Избриши
  5. Čestitam ti! I nadam se da ćemo čitati još mnogo tvojih postova. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Od srca ti čestitam na svemu što si do sada postigla. Svaka čast i samo tako nastavi dalje! Svaki od tih 100 postova je odlično napisan. :) ♥♥♥


    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam ti draga Šehada, zaista mi je drago zbog tvog dosadasnjeg uspeha, i zelim ti jos puno fenomenalnih postova!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  8. Šehada, svaka čast. Odlična si, blog ti je predobar. Zaslužuješ sve ovo što imaš♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam ti na svemu, draga Šehada. Meni još malo fali do stotog posta, i znam kakvo je to uzbuđenje. :D

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  10. Draga moja, jako mi je drago da si ovaj blog odlučila da pišeš i hvala tebi na divnim postovima koje si delila 💙! Čestitam ti od srca, jedva čekam sve nove postove koje smisljas i što se tiče kolab postova otvorena sam za njih 💙💙! Čestitam još jednom na jubileju 💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Izvini što tek sada odgovaram, ali ako si slobodna za collab dogovorićemo se preko mail-a.

      Избриши
  11. Super post! Čestitam ti na ovolikome uspjehu i nadam se da ćeš nastaviti pisati zanimljive postove i da ćeš lagano pomicati svoje granice i ostvarivati svoje ciljeve!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka ti cast!! Za samo toliko vremena vec 100 postova, bravo!
    Hvala tebi sto si toliko pisala, bravo! Niti malo ne sumnjam da ces uskoro imati 200 citatelja ☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Uz malo više truda dostići ću i taj cilj.

      Избриши
  13. Bravo, draga Šehada. Sve pohvale na velikom trudu i naravno - uspjeh se veidi.
    Hvala ti na predivnim postovima koje si pisala za nas u proteklom periodu. Nadam se da će ih biti još mnogo u budućnosti.
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  14. Bravo, jako mi je drago zbog tebe. Želim ti još mnogooo uspešnih postova. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/08/back-to-school-zaful-vish-list.html

    ОдговориИзбриши
  15. Svaka čast draga Adda, drago mi je da si ispunila svoj prvi cilj i da ćeš ih ispuniti još mnogo! <3

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  16. Svaka čast. Samo tako nastavi, svaki trud se na kraju nagradi. Želim ti još punoooooo postova. :)


    dontleavehousewithoutperfume.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D