BTS #1: School Tag

август 07, 2017

Zdravo svima


Jer vidim da su mnogi počeli sa BTS serijalom, odnosno Back To School, odlučila sam da i ja počnem. Razmišljala sam o čemu da pišem za prvi post ovog serijala, pa sam htela da pišem neke savete za učenje i organizaciju, ali sam se onda setila da svi pišu takve postove, i da će nekima biti dosadno. Zato sam se odlučila za neki Tag jer već mesec dana nisam radila nijedan, a da bi bio u skladu sa BTS serijalom odlučila sam se za School Tag. Pre svega, želim da vam kažem da sam ja odlična učenica, da nikad nisam prepisivala ili ništa slično, pa nemojte da se iznenadite sa mojim odgovorima, haha.

1. Jesi li ikad markirala?
- Ne, ali baš nikad. Ni kad imamo test ni odgovaranja ni ništa slično.

2. U kojoj klupi sediš?
- Svake godine menjam klupu, odnosno razredni nas menja, ali ja uvek tražim da sedim pored prozora jer mi je tamo najbolje.

3. Čitaš li lektire?
- Da, čitam ih. Iako mi treba dugo vremena da ih pročitam, čitam ih i sama ih prepričavam. Nikad ne koristim Internet za tako nešto.

4. Da li su te ikad uhvatili u prepisivanju?
- Tehnički, ja nikad nisam ni prepisivala, ako se ne reačuna da je profesor doneo pitanja za test nekoliko dana pre testa, i tražio je da mu obrišimo nešto što je pogrešio na testu, i mi smo videli sva pitanja. 

5. S koliko prolaziš?
- Svake godine prolazim sa 5,00, nadam se da će se to nastaviti.




6. Iz čega je bila prva jedinica?
- Prvu jedinicu još nisam dobila. U stvari, jesam. Kad sam bila mala igrali smo se sa drugaricama škole (ne osuđujte me odmah, bili smo mali, haha), i ja nisam uradila neki zadatak i moja drugarica mi je dala jedinicu ko vrata. Hahah, u stvarnoj školi nisam dobila jedinicu.

7. Koje profesore voliš?
- Volim profesore srpskog jezika, i engleskoj jezika.

8. Da li si ikad snimala nastavu?
- Ne, razredni nam je zabranio da nosimo telefone u školu, iako dečaci to ne poštuju.

9. Mesta za puškice?
- Nikad ih nisam pravila jer sam se uvek spremala za test, ali kad bih ih nekad pravila stavila bih ih u rukavu, na kolena, napisala bih na ruci, stavila u pernici i slično.

10. Kasniš li u školu?
- Uvek krećem sa drugaricom pola sata pre škole, pa uvek stignem na vreme. Ali nekad se desi da se uspavam, ali opet imam vremena da stignem. Nikad nisam kasnila.


11. Predmeti koje ne podnosiš?
- Kod nas se uči i ruski jezik, koji je meni toliko glup, tako da taj predmet ne podnosim.

12. Imaš li nešto protiv 'štrebera'?
- Ne, nemam. Mislim zašto bih i imala.

13. Koju torbu nosiš za školu?
- Nosim jedan ranac, koji mnogo volim.

14. Voliš li svoj razred?
- Pa da, osim jednog dečaka koji me mnoooogo nervira.

15. Jeste li ikad nešto razbili u školi?
- Naravno. Jedna moja drugarica je donela u školu jednu malu tvrdu lotpicu. Mi, kao najluđi razred u školi smo se naravno igrali u učionici. Jedan moj drugar je jako bacio lopticu, koja se odbila o zid i udarila u prozor i slomio ga je.


I to bi bilo to. Nadam se da vam se dopao, jer sam ja uživala dok sam ga pisala. Jeste li vi počeli seriju BTS postova Pišite u komentarima.

 *sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko



You Might Also Like

34 коментара

  1. Ja jos uvek nisam pocela sa BTS postovi,ali sam ih isplanirala.Inace odlican post i super odgovorii!!

    100 Questions-> vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, zaista! Tag mi se mnogo dopada. :D Drago mi je što nemaš ništa protiv ''štrebera'', jer ja sama mrzim tu riječ (ali ne i one koji se tako nazivaju, jedna sam od njih). :P ♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja mrzim reč 'štreber', ali nemam ništa protiv njih, jer sam i sama jedna od njih, haha.

      Избриши
  3. Ajme meni takva sam i ja bila prije nekoliko godina!Mislim to na dobar način,no jednom ćeš prekršiti pravila.Barem kod pripisivanja.Srednja škola je dosta teška i ima dosta predmeta pa se jednom moraš,da kažem,'poskliznuti',no sve u svemu zanimljiv tag.Ti samo tako nastavi u školi i uči ruski.Znam da ti je glupo,ali izvanredno je znati jezike.:)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ne shvatam ga toliko, ali znam da je lepo kad znaš jezike.

      Избриши
  4. Nisam ljubitelj tagova, ali se obradujem citanju postova na ovu temu! Veoma interesantna pitanja i jos zanimljviji odgovori. Sjajn post draga Sehada, uzivala sam citajuci.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Obožaaavam BTS postove, super tag.
    Ja sam krenula na faks, ali mislim da bi bilo zanimljivo i sada napraviti ovaj tag, lijepe uspomene bih probudila. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  6. Divan TAG, stvarno mi se jako sviđaju tvoji odgovori i želim ti da budes 5,00 do kraja celog školovanja <3 <3
    Što se tiče BTS postova, ni ja ih nisam još ' pokrenula ' jer mislim da je još prerano iskreno, hoću da uživamo još malo u raspustu :((((( <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja bih još malo da uživam, ali ima puno njih koji su već počeli sa školom, a koji prate moj blog, tako da..

      Избриши
  7. Meni je jako bilo interesantno čitati tvoj post i pronašla sam se u tvojim odgovorima, bila sam poput tebe u osnovnoj. Ali onda je došla srednja i prepisivanje, prve 1, markiranje, bježanje... Hvala ti što si me podsjetila na osnovnu!
    Super post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tri, draga. Nadam se da i kod mene neće biti tako u srednjoj školi, haha.

      Избриши
  8. Ti si pravi anđeo u školi :) ja sam sve suprotno od tebe, samo što također nemam ništa protiv štrebera.

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam još uvek iznenađena time da nikada nisi prepisivala, da si u osnovnoj lakše bih. :'D Mislim, znam da su ti verovatno dosadna ta čuđenja, ali ja ne poznajem ni jednu jedinu osobu koja nikad nije prepisivala haha čak i oni najfiniji i ''štreberi'' (ne volim baš tu reč 'štreber' i nemam ništa protiv takvih, al ne znam kako da se izrazim). Sve u svemu, post je super, super tag prvi put ga čitam i zanimljiv je. Još uvek ne mogu da verujem da je škola uskoro, pa ću se tešiti da si ti poranila. :D ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ja sam u osnovnoj i nikad nisam prepisivala. Drago mi je da ti se dopada.

      Избриши
  10. Draga Šehada, bilo mi je jako interesanto da čitam ovaj post. Ti si jako fina i kulturna devojka i mnogi ti mogu pozavideti na tome. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Pitanja su jako zanimljiva i drago mi je da smo saznali nešto i o tvojoj školi :D
    Novi post ->petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka cast na odlicnom uspehu!Svidjaju mi se odgovori i odlican post.Srecno u daljem blogovanju :)

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Veoma zanimljivi odgovori :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Zanimljiv tag i odgovori draga. Ja sam čista suprotnost od tebe, uvek se uvalim u neke gluposti i markiranje :')

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  15. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Još uvek odbijam da razmišljam o školi, ne jer je mrzim već zato što mi se sviđa na raspustu, ne razmišljajući o učenju i obavezama.

    Girly world | Instagram

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D