18. јануар 2017.

20 facts about me

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam odlučila da sa vama podelim nekoliko činjenica o meni, i odlučila sam da to bude za drugi post da bi ste me bolje upoznali. Ali naravno, biće tu i mnogo tagova koje ću redovno pisati, i mnogo Q&A koje ću organizovati na svaka dva meseca, a prvi će biti u februaru. Pa krenimo.



1. Zovem se Šehada Ljajko.
2. Rodjena sam 2.11.2004. godine
3. Imam 12 godina.
4. Imam dve sestre i jednog brata.
5. Najviše sam zainteresovana za modu, blog i lepotu.
6. Najviše volim da nosim casual outfite.
7. Jako volim da crtam, i mislim da sam veoma dobra u tome.
8. Ranije sam imala tri neuspešna bloga koje sam obrisala.
9. Ovaj profil je moj treći.
10. Oduvek sam volela da čitam, a moja omiljena knjiga je Onlajn devojka.



11. Volim da gledam YouTube, kao i mnoge domaće i strane jutjubere.
12. San mi je da obiđem ceo svet, i da nekada posetim Njujork.
13. Želim da završim medicinski fakultet, i da postanem doktorka.
14. Omiljeni predmet u školi mi je biologija.
15. Moja želja za blogom se razvila kada sam završila sa čitanjem Onlajn devojke, drugi deo.
16. Omiljena serija mi je TVD (The Vampire Diaries)
17. Omiljeno jelo su mi palačinke i pica
18. Nikad nisam imala prosek u školi ispod 5,00
19. Jako sam emotivna
20. Najviše volim samu sebe.



I evo stigli smo do kraja posta. Znam da je post kratak, ali eto želela sam to da podelim sa vama. Nadam se da ste me bolje upoznali. Ako niste, možete mi ostaviti neko pitanje u komentaru i rado ću na njega odgovoriti, ili pak, možete čekati neki tag ili Q&A.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


22 коментара:

  1. Draga nemam reči. Ti me svojim postovima uvek oduševiš. Nadam se da će i sledeći post biti više nego odličan. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. I u prošlom post sam napisala da smo slične, a sada sam se potpuno uverila u to. Biologija mi je toliko zanimljiva da mogu je 24 časa dnevno učim. Ni ja nikada nisam imala manji prosek od 5.00 i nadam se da će i tako dalje ostati.😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, nadam se da ćeš uspeti zadržati prosek 5.00

      Избриши
  3. Draga divno. Baš mi je drago što si napisala post. Učlanila sam se naravno. Podržavam te, ljubac♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Sofija, i za komentar, i za to što si se učlanila i za sve

      Избриши
  4. Super super post !
    Radujem se novom :)

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da će ti ovaj blog biti uspešan!

    Hvala što si me zapratila. Ne znam da li je do mene, ali mi ne funkcioniše gfc par dana ... možda je virus. Stavljam te u bookmarks kod mene i zapratiću te čim se pojavi!

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post draga! Vidim da si nova, pa da ti poželim sreću u blogovanju! ♥♥♥

    http://lifella2.blogspot.com član sam tvog blog, ako želiš uzvrati♥

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post♥.Jako mi se sviđa izgled tvog bloga i kako ti pišeš.Jedva čekam novi post.Pratim te,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Vrlo smo slične, jer i ja isto volim medicinu i biologiju! Srećno sa blogom i nadam se da će ovaj opstati. Zapratiću te, ali mi se još ne pojavljuje dugme za praćenje (verovatno je do mene) pa čim se pojavi zapratiću te :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Nekada se i meni ne pojavljuje. Ni na mom blogu ni na drugim. Sigurno je greška u Bloggeru

      Избриши
  9. Ovako, draga moja. Prvo, zaista mi je krivo što si obrisala onaj prethodni blog, jer sam ga redovno posećivala i zaista mi se dopadao. A sa druga strane, možda je ova tvoja odluka i ispravna. Ovaj sajt deluje nekako zrelije, sam početak puno obećava i ja ti od srca želim jako puno sreće i uspeha,pogotovo jer znam da ti to možeš i jer sam sigurna da si spremna da se nosiš sa blogovanjem.

    Post je sam po sebi divan. Nisam pronašla sebe u ovim činjenicama, ali sam dobro upoznala tebe. Njujork je divan grad a medicinski fakultet je možda jako dobar izbor zbog same tvoje ljubavi prema biologiji. Imaš moju podršku !

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Alija na ovako divnom komentaru. Iako nisi pronašla sebi u ovim činjenicama, drago mi je da podržavaš moju odluku o fakultetu i posetu Njujorka.

      Избриши
  10. Draga Šehada, ovaj blog izgleda mnogo ljepše i proesionalnije, ali mi je bezveze sto si stari obrisala, mogla si samo postove vratiti na skice i urediti dizajn. Sad sve ispočetka... Uglavnom, činjenice su zanimljive i želim ti mnogo sreće u daljnjem radu.

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Mogla sam i tu opciju, ali ova ideja mi je zvučala bolje.

      Избриши
  11. Ovajpost je super! Drago mi je sto ponovo pises. Ja sam uclanjena u tvoj blog. Pa bilo bi mi drago da uzvratis.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D