50 readers!!

јануар 31, 2017

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Danas je trebao izaći post potpuno druge tematike, ali kad sam danas ušla na Blogger odnosno, na moj blog, ono što sam videla nateralo me je da promenim tematiku posta. Kad sam danas ušla na moj blog, pogled mi je pao na gadžet 'Čitaoci'. Kad sam videla brojku čitaoca počela sam da skačem od sreće. Jeste da je cifra od 50 čitaoca mala brojka, ali ja sam presrećna, zato što sam za dve nedelje mog blogovanja dostigla ovu cifru.

Da, prošlo je dve nedelje od mog početka, od mog početka blogovanja. Mnogo puta sam otvarala blogove, a kasnije samih zatvarala, i na svakom blogu sam prošla cifru preko 50 čitaoca, i neki bi pomislili da mi je to uobičajeno, ali ja sam ponosna sa ovom cifrom jer mogu reći da sam se oko ovog bloga baš trudila. Pisala sam postove svakog dana, i na svakom postu su bili vaši,  neverovatni komentari koji su mi ulepšavali dan. 


Opet kažem da je cifra 50 mala u odnosu na cifru 1000, ali meni je to dovoljno za moje dve nedelje blogovanja. Moj cilj za ovaj mesec bio je 30, i ponosna sam na sebe, zato što sam uspela uveliko proći taj cilj. Ovom prilikom želim da vam se zahvalim što ste bili uz mene od početka pa do sada, što ste me svojim komentarom podržavali, i što ste uvek znali ostavljati lepe reči. 


Na prošlom postu mi je jedan Anonimac ostavio komentar, i taj komentar je ulepšao moj dan, iako mi je počeo veoma loše. Mislim da bi takvi komentari trebalo ostavljati na svaki blog, jer blogerke najviše vole takve komentare. Još jednom, želim da vam kažem HVALA. Ovo je post kojim želim da se zahvalim svim mojim vernim čitaocima. 


Želim samo da vam kažem da ću od sada pisati na svaka dva dana, a ne svaki dan. I ako nekada ne objavim post, znajte da je to zbog obaveza. I da, da najavim, da ću prekosutra objaviti jedan post koji do sada niste videli na mom blogu. Sutra ne očekujte post, jer kao što sam rekla pisaću na dva dana.


I evo, mislim da sam vam rekla sve što sam htela da vam kažem. Još jednom, hvala vam što ste bili uz mene i što ste me podržavali. Prekosutra očekujte post koji će se, mislim, svima svideti.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

56 коментара

  1. Od srca ti zaista čestitam na 50 čitalaca. Ne brini se imaćeš ti puno više čitala. Ne znam da li ćeš mi sada verovati ali ja sam bila taj anonimac, sada sam otvorila nalog da bih mogla da komentarišem sa naloga. Moram da ti kažem da se upošte ne nerviraš oko nekih loših stvari koje su se desile u tvom privatnom životu, jer kako su one došle tako će i otići. Kao što stara narodna poslovica kaže:" Posle kiše uvek Sunce dođe." I ja sam ovih dana bila veoma tužna i pokušavam da te nagativne stvari izbacim iz mojih misli, ali jednostavno ne može. Uvek pokušavam da na sve načine skrenem sebi pažnju ali ne može. Malo sam sada počela da skrećem sa teme posta, ali nema veze, nadam se da ti to neće smetati. I opet ponavljam, ako ti bilo šta predstavlja problem u životu, ne brini se, doći uvek neko za koga se nisi nadala i koji će ti pružiti svoju ruku i pomoći ti da ponovo staneš na svoje noge. Jednostavno, razmišljaj o pozitivnim stvarima pa će se one i dešavati. Ako te je neka osoba rastužila, veruj mi, kako ju je sudbina dovela u tvoj život, tako ćeš je i ti izbaciti. Samo joj se u lice nasneši i to će boleti više nego nekakva reč. A ipak ako je problem u nečem drugom, sigurno ćeš i to prevazići. Opet ti čestitam na 50 čitalaca.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po ovom koementaru koji si ostavila ovde ti verujem da si ti bila Anonimac. Mnogo ti hvala, draga. Uvek znaš kako da me razveseliš, čak iako me ne poznaješ. Uvek ostavljaš predivne komentare na mom blogu, i veoma sam ti zahvalna na tome. Drago mi je što si otvorila nalog i hvala ti što si se učlanila u moj blog. Nadam se da ćeš i ti otvvoriti svoj blog, ako ga već nemaš, jer po komentaru vidi se da ćeš lepo pisati. Ako ikada poželiš da otvoriš blog javi mi se da bih znala i da bih pratila kada izlazi svaki tvoj post. Još jednom hvala ti na podršci i na komentarima.

      Избриши
    2. Poslušala sam tvoj savet i otvorila i novi nalog i blog. Zaista ti hvala na ovoj preporuci.

      www.emmaslittlecorner12.blogspot.com

      Избриши
    3. Hvala tebi što si poslušala novi savet. Nadam se da će ti ovaj blog napredovati.

      Избриши
  2. Ajmeee.... draga, čestitam ti <33 Znam da je 50 čitatelja malo, ali je jakooo puno, svaka ti čast na trudu na blogu :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Petra. Za mene je svaka cifra vredna i da imam samo jednog čitaoca koji me prati non-stop osećala bih se kao da me prati njih 1000.

      Избриши
  3. Cestitam ti, zasluzila si!!!
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Od srca ti čestitam dostignutu brojku, pogotovo jer znam koliko si se trudila i jer se jednostavno po tvojim postovima vidi trud koji ulažeš u njih. Sećam se i mojih početaka, ali i činjenice koliko mi je samo teško bilo steći 50 čitaoca, jer sam ja malo aljkavija bila što se redovnosti tiče. Nastavi tako,pa slavićemo zajedno i mnogo veće cifre. Ljubiim te :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Alija. Čitala sam tvoje prve postove i mogu reći da tvoj početak nije bi loš već veoma dobar. Bolji od mnogo drugih blogerki. Nadam se da ćemo slaviti i veće cifre. Čekaćemo i to

      Избриши
  5. Čestitam ti na 50 čitatelja,definitivno si zaslužila, i još puno više od toga, ali sam sigurna da će ih uskoro i biti *-*<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam ti na ovoj brojki!♥ Zaluzila si i nogo vise i zelim ti da sto skorije dodjes do jos mnogo vise citaoca, ali to zapravo i nije toliko bitno... Bitno je da ti je dobro na blogu i da se osecas kao kod kuce.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Aleksandra. Slažem se da to nije toliko bitno, ali ipak lepo je kad to doživiš.

      Избриши
  7. Cestitam za 50 pratioca!I znam kako si se osjecala kada si vidjela ovu brojku :)
    Super si i zelim ti joss mnooogo pratioca :) <3

    Ako zelis pogeldaj moj blog: http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Mislim da možeš zamisliti moju radost, iako me ne poznaješ

      Избриши
  8. Čestitam ti od srca na sakupljenih 50 pratitelja, da ih skupiš još više, kao i pregleda ♥♥



    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  9. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Woww. Predivno pises draga moja. Kiss

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Amazing :D
    Great blog! I'm following you, follow back?*
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam na prvih 50! I sama sam nedavno prešla tu cifru! :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Drago mi je da si i ti prešla ovu cifru.

      Избриши
  13. Thanks a lot :D

    I'm super glad to you :D I'm a new follower, of course :D Keep it up!

    NEW REVIEW POST | Sea Greece: Gel and Scrub – Organic Product to Know.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  14. Čestitam na 50 pratilaca! Nadam se da će ih biti sve više i više! Mnogo mi se dopada izgled tvog bloga!

    giveaway kod mene: geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Prijavila sam se na tvoj Giveaway. Mislim da su nagrade predivne.

      Избриши
  15. Hvala ti najlepše na divnom komentaru i na praćenju. Pratim i ja tebe i želim ti mnogo sreće sa blogovanjem!
    Pozdrav! :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Cestitam! Brojka nije vazna,do god uzivas u pisanju i to radis srcem ,uvek ce biti novih pratioca :)

    Beba, www.bebagottel.com | Instagram |

    ОдговориИзбриши
  17. beautyfull blog! desing amazing i really like it :) post- great! i follow your blog :)
    kisses from poland honey :*

    ОдговориИзбриши
  18. Parabéns pelos 50 seguidores que venham muitos outros por aí.. :) desejo muito sucesso também.

    Um beijo, estou te seguindo.

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  19. Cestitam!!! Svaka cas!
    Ako želis pogledaj moj blog, zapratila sam te dopada mi se nacin an koji pises http://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Thanks a lot :D

    As I said, I'm super glad for you :D

    NEW OUTFIT POST | 10 FACTS ABOUT ME.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  21. Draga moja, čestitam ti. Iako se mnogima čini da je broj 50 malen, ja sam, isto kao i ti, bila oduševljena kada sam prešla tu cifru. Samo naprijed, podržavam te. Imaš odličan blog, nastavi, super ti ide:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Tek sada mogu shvatiti kako se osećaju oni koji su došli do ove cifre.

      Избриши
  22. Draga moja, izuzetno mi je drago što si za tako kratko vreme uspela da dobiješ čak 50 čitaoca. Kako vidim, sada ih je 65, što je veliki napredak za samo par dana. Želim ti da budeš još bolja! Samo napred, ne odustaj, imaš jako kvalitetan sadržaj i vrlo zanimljiv blog, radi na njemu,ja verujem u tebe.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D