Books time

јануар 24, 2017

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam vam spremila jedan post koji je veoma sličan kao jedan koji sam radila pre nekoliko dana. To je Movies time! Ali ovaj nije o filmovima već o knjigama. Preporučiću vam neke knjige koje kao i filmove možete čitati i gledati na zimskom raspusta. Krenimo!


1. Zoi Sag - Onlajn devojka (1-3)
Ako želite da poboljšate svoje blogersko iskustvo i da pročitate neku dobru knjigu, onda bih vam preporučila ovu knjigu. Knjiga je jako lepa, predivno napisano. A naša draga vlogerka Zoella je izdala svoje tri knjige. To su Girl Online, Girl Online on tour i Girl Online going solo. Od ovih sam čitala samo prve dve, a treća knjige još nije stigla u Srbiju. Ali kad stigne obavezno ću je pročitati. Ovako, u ovoj knjizi govori se o devojci Peni koja ima blog, i koji joj dobro napreduje, ali njen pravi život ide nadole. Da li će Peni uspeti u životu i ljubavi možete saznati kad čitajući ovu knjigu. 😍😍


2. Di Šulman - Drugi život
Ova knjige je zapravo treća knjiga serijala Paralon koji je jako lep serijal, ali ja nisam to znala i kupila sam treću knjigu. Sada kada sam je pročitala i znam kraj ne mogu da čitam druge dve jer mi se ne čine zanimljivim. Što se tiče ove knjige govori se o jednoj devojci Evi i Setosu koji putuju kroz vreme od rima, do 21 veka pa sve do izmišljenog sveta Paralona. Knjiga je veoma uzbudljiva, puna obrta i događaja, tera vas da je čitate zauvek da je nikada ne ispustite iz ruku. Meni je bilo jako žao jer ne postoji više nastavka za ovu knjigu. 😄😄


3. Fredrik T. Olson - Hodnici vremena
Ovo je knjiga za one malo starije. Ovu knjigu je kupila moja sestra ali meni se opis na poleđini knjige jako svideo i nisam mogla da izdržim i pročitala sam je. Istina nisam mogla da shvatim neke događaje i kad pročitam nešto vezano za to vraćam se unazad da pronađem taj događaj i opet ga pročitam da bi ga shvatila. Knjiga nije za mlađe od 14. godina ali šta šteti nekome da je pročita. Ja sam je pročitala i iskreno, meni se jako svidela, iako je nisam mnogo shvatila. U knjizi se govori o jednom kodu i jednom čoveku kojeg odvode da ga reši. Ako ga ne reši ceo svet može nestati. Jako zanimljiva knjiga.


4. Agata Kristi - Tužni čempres
Ako ste možda čitali moj prošli post, možda ste u jednom pitanju pročitali da trenutno čitam Agata Kristi - Tužni čempres. Stigla sam negde oko 50 stranice, ali ne mogu mnogo da čitam jer je sada kraj drugog polugođa, i ne mogu sve da uskladim. I učenje i blog i odmor i sve. Pa čitam mali po malo. Koliko sam sada pročitala knjige me je oduševila. Agata je ovo prelepo napisala i kao svi njeni romani su predivni. Govori se o jednoj devojci Elinor koja je optužena za ubistvo Meri Džerard. U opisu knjige piše da je Elinor kriva sve dok se ne dokaže da je nevina


I to bi bilo sve za današnji post. Izvinite što ovako kasno izlazi imala sam puno obaveza. Počela sam da ga pišem negde oko 13h i završila sam ga sada. Nadam se da vam se svideo, iako napisan u žurbi. Ako vam se svideo slobodno komentarišite ili se prijavite na moj blog. A mi se vidimo u sledećem postu. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


You Might Also Like

10 коментара

  1. Tijekom ljeta sam pročitala onlajn djevojku i mnogo mi se svidjela knjiga, jučer sam napokon nabavila i drugu knjigu i jedva čekam da ju pročitam :D
    Ove stale knjige se čine vrlo zanimljivo,super post :)<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Nadam se da ćeš uživati u čitanju knjige

      Избриши
  2. Od ovih knjiga sam zoinu citala i bas sam odusevljenam ostake su me svakako zainteresovale. Divan post, svaka cast! :D
    Giveaway - novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Te knjige su predivne, preporucujem ti ih

      Избриши
  3. Odličan post,baš bih željela pročitat knjige od Zoe.Jedva čekam fa je nabavim.Hvala na preporukama.❤

    http://minnahslife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na komentaru, draga. Knjiga je predivna što pre je nabavi.

      Избриши
  4. Jako lepo draga. Knjige su odlične a ja obožavam Agatu Kristi.

    ОдговориИзбриши
  5. inače sam čitala samo prvu knjigu od zoelle ali kupila sam drugu nedavno i jedva čekam pročitati, ali nisam znala da je izašla i treća haha ali baš mi je drago da jeste. Ostale knjigu nisam čitala li mi se čine zanimljivima pa sam ih zapisala na listu knjiga koje planiram čitat u svoj planer :)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ti se svidela, kao i da će ti se svideti one koje ćeš pročitati. Hvala ti na komentaru

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D