17. јануар 2017.

laAdda

Zdravo svima. Sigurno mene znate sa bloga Life In My Style i sa profila Šehada Ljajko. Obrisala sam taj blog jer sam mislila da je nekako detinjast i u zadnje vreme sam primetila da su mi postovi veoma nekvalitetni. Napravila sam ovaj blog koji se zove 'laAdda' i krenula ispočetka ovo putovanje. Nadam se da ćete od početka do kraja biti uz mene uz ovo neverovatno putovanje.



Za one koji ne znaju, ja se zovem Šehada Ljajko. Imam 12. godina. Idem u 6. razred. Rodjena sam 2. 11.2004. godine. I kao mala, sam volela da pišem razne priče, a kao i da ih čitam. Od kada sam počela sa blogom moja ljubav za pisanje se razvijala sve više i više. Moj najveći san je da završim osnovnu, srednju školu i da završim medicinski fakultet i da postanem doktorka.


Moja ljubav za pisanje na blogu je počela onog trenutka kada sam završila sa čitanjem druge Zoeline knjige Onlajn devojka. Divila sam se kako Peni ima svoj blog, kako ona ima mnogo čitaoca i počela sam da razmišljam o tome da i ja napravim blog. Naravno, odmah sam počela u izvršavanju tog cilja i s vremena na vreme sam usavršila moje pisanje na blogu. Sada sam taj blog obrisala i počela novi, ali obećavam, više neću brisati ni postove, ni blogove ni ništa. Imaću ovaj blog do kraja mog blogovanja, a nadam se da nikad neću prestati sa ovim, čak ni kad porastem.


Na ovom blogu ćete naći sve i svašta. Od DIY, pa preko Fashion i Beaty, pa sve do Lifestyle postova. Biće sve i svašta, a slike neće biti moje, već sa interneta. Ali kako ću ja usavršavati blogovanje, tako ću usavršavati fotografisanje. I kad konačno budem zadovoljna počeću ubacivati moje fotografije. A do tada će slike biti sa interneta. Razmišljala sam i o YT kanalu, ali onda sam shvatila da kad izađem ispred kamere samo ću nemo gledati od nje, jer sam veoma stidljiva, pa sam odlučila da se držim tastature.


I to bi bilo to za ovaj prvi post. Ako ste stekli dobar utisak o meni čitajući ovaj post slobodno ostavite mišljenje o ovom blogu u komentaru i učlanite se da bi ste me podržili u ovom što radim. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


12 коментара:

  1. Draga Šehada, podržavala sam te uvijek, pa ću te tako i sada podržati. Želim da što prije dostigneš uspjeh kao i na prošlom blogu, da budeš onako odlična. Smatram da si mogla obrisati sve postove i promijeniti izgled bloga kako ne bi morala da krećeš sve ispočetka, ali ako ti tako želiš onda okej. Nažalost, nešto neće da mi se prikaže opcija da budem tvoj čitaoc, ali ću ući na tvoj blog malo kasnije pa pokušati. Dok se ne učlanim neću odustati. Srećno draga♥♥


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nisi mogla da me dodaš jer nisam postavila opciju za čitaoce. Nadam se da ćeš se učlaniti ;D

      Избриши
  2. Pratila sam te i na starom blogu i voljela sam čitati tvoje postove i tada, tako da ne sumnjam da će noviji biti još bolji.
    Sretno u daljem blogovanju :)

    http://everydayema.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Ema. Jako se trudim da mi postovi budu što kvalitetniji

      Избриши
  3. Bas mi je drago sto si pocela da ponovo pises! Ja sam te pratila i na prethodnom blogu. Medjutim, ja se nadam da ces i ovde dobro pisati kao pre.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. I ja bih takođe želela da budem doktorka kad porastem. Upisaću srednju medicinsku školu, a i fakultet. Ja i ti smo veoma slične, to sam se uverila i na tvom prošlom blogu, jer volimo iste stvari. Želim tu svu sreću na ovom blogu i nadam se da ćeš uspeti u ovome.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da smo jako slične. Hvala na komentaru, draga

      Избриши
  5. Draga, nadam se da ćeš uspjeti u svome novom blogu! Puno čitatelja i pregleda želim! ❤


    Chanceux

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D