26. јануар 2017.

Monthly playlist #1 - January

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam vam spremila jedan jako zanimljiv post. Reč je o mojoj playlisti, tačnije mojoj mesečnoj plejlisi koja će uvek izlaziti krajem meseca. Znate da se bliži kraj januara i početak novog meseca - februara. Zato sam odlučila da vam pokažem pesme koje sam najviše slušala. Uglavnom su sve pesme engleske. Krenimo.



1. James Artur - Immpossible


2. Katy Perry - Rise



3. Taylor Swift - 22


4. Katy Perry - Roar


5. Katy Perry - Firework


6. Carly Rae Jepsen - Call me maybe


7. Taylor Swift - Love story


8. Christina Aguliera feat A Great Big World - Say something


9. Christina Aguliera - Hurt


10. Katy Perry - Wide Awake


I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Ovo je moja playlista pesama koje sam najviše slušala u januaru, a ako želite da izađe ovakav post i u februaru napišite u komentaru. Ako neku pesmu već znate isto napišite u komentaru. A mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official



17 коментара:

  1. Immpossible i Firework su mi jedne od dražih pjesama i slušala sam sve ove pjesme,imamo poprilično sličan ukus,haha.

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imamo isti uskus što se tiče glazbe, ali ove neke pjesme užsno dugo nisam slušala, lijepo ih se malo podsjetiti hahah Sviđa mi se playlista :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Lepo je kad se podsetiš nekih pesama

      Избриши
  3. Awwwww ovo mi je nekako slatka lista haha mislim ja sam ove pjesme slušala pred više od godinu dana skoro sve pa me nekako podsjeća na to vrijeme. inače komala sam ti i zadnja dva posta maloprije ali sam u među vremenu promjenila adresu bloga haha pa da ne pomisliš da je netko drugi
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, neću, draga. Hvala ti na komentarima. Kao što rekoh, lepo je kad opet čuješ neke pesme koje dugo nisi čuo.

      Избриши
  4. Одговори
    1. Novi post na mom blogu.

      adafashioncorner1.blogspot.com

      Избриши
    2. Hvala ti draga, posetiću tvoj novi post

      Избриши
  5. Jako ljepe pjesme neke su mi poznate i volim ih, a neke bas i ne ali sve u svemu odličan post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi jako drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Pjesme su stvarno dobre i ja neke slusam od navedenih.
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Ne slušam baš stranu muziku, ali od navedenih pjesama znam samo možda dvije - tri. Ali u svakom slučaju post je divan)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno super izbor. Mnogo volim Katy, a i ja sam u januaru dosta slušala Roar :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D