19. јануар 2017.

Movies time

Zdravo svima. Dobrodošli u moj novi post. Za dan sam vam spremila jedan jako zanimljiv post. Reč je o filmovima koje vam preporučujem, koje sam ja gledala i koji su me oduvali, jednostavno sam ostala bez reči. Svi filmovi će biti strani, jer retko kada pogledam neki domaći film. Jer se sada još malo bliži kraj drugog polugođa i taj dugo očekivani zimski raspust, preporučila bih vam nekoliko filmova koje možete da gledate tokom raspusta. Krenimo!


1. Harry Potter (1-8)
Kad je u pitanju post o knjigama ili o filmovima, ne mogu odoleti a da ne počnem post sa ovim predivnim serijalom filmova i knjiga. Odgledala sam sve filmove (ima ih osam) a pročitala sam samo jednu knjigu (ima ih sedam). Jednostavno morate da ih pogledate. Tokom raspusta možete napraviti maraton i da pogledate sve filmove u jednom danu. To sam jednom radila. U ovom filmu, odnosno u ovim filmovima se govori u jednom detetu koji je čarobnjak i koji je izgubio roditelje u napadu zlog čarobnjaka Voldemora. Taj dečak se zove Harry Potter. U ovom serijalu on, tačnije njih troje (i njegovi prijatelji, Ron i Hermiona) se bore protiv Voldemora. Ako želite da saznate ko je pobedio u toj bitci, čiji životi su oduzeti tokom bitke odgledajte film. Film zaista ima uzbudljive scene, ali i tužne scene koje vas mogu dovesti do plakanja. Preporučujem da ih pogledate ako do sada niste jer su filmovi neverovatni.. Možete ih gledati sa prevodom na Filmotopiji. Da ne bih sada ostavljala poseban link za svaki film, možete ukucati 'harry potter' u mesto za pretragu, koje se nalazi na sajtu čije sam vam link ostavila gore.


2. Titanic
I jedan od najboljih filmova svih vremena, Titanik. Zasnovan na istinitoj priči, Titanik je film o jednom brodu koji se slupao u santu leda i u roku od nekoliko sati potonuo. Ovo je i ljubavni i avanturistički film, i moram priznati, jako tužan. Omiljena scena iz filma je ona u kojoj je pesma My Heart Wil Go On koja je jako dobra pesma i još je slušam. Neke scene su jako tužne, a neke zanimljive, kao što je početak filma i priča jedne osobe koja je preživela. Ako do sada niste, a verujem da ste ga pogledali, preporučujem vam da ga pogledate. Možete ga gledati na ovom linku.


3. Cinderella
Ovaj film je zasnovan po svima poznatoj bajci - Pepeljuga. U ovom filmu glavni lik je Ella, čiji se otac, posle smrti njene majke, oženio maćehom koja je dovela dve ćerke. Uglavnom svi znate radnju, ali vredi pogledati ovaj film jer je tako dobar. Ovaj film je i za mlade a i za one malo starije. Menii se film iskreno svidja, i bolji je od bilo kog filma koji sam odgledala o Pepeljuzi i vredan je pažnje. Film se nalazi na ovoj adresi. 


4. Mean Girls
Ko još nije čuo za ovaj film i nije ga gledao? Onaj ko nije treba što pre da ga odgleda jer je film savršen. Govori se o jednoj devojci koja je detinjstvo provela u Africi i sada se vratila kući. Ona je upisala novu srednju školu, ali pitanje je da li će se ona uklopiti tamo. Ona upoznaje mladića sa kojim počinje da se druži, ali postoji i jedna devojka koja je najlepša devojka u školi, i koja je bila bivša devojka tom dečku. Hoće li se Cady (ime devojke), moći izboriti sa novom srednjom školom i svim problemima u njoj, možete saznati gledajući je na ovom linku.


5. Tomorrowland
I zadnji film za danas je jedan od mojih omiljenih. To je Tomorrowland ili Zemlja sutrašnjice. Dok sam gledala ovaj film, ostala sam bez reči. Toliko dobar film. Govori se o Franku i Kejzi (ako se tako piše) koji imaju nešto kao bedž, i kada ga dodirnu odlaze u Zemlju sutrašnjice. Film je savršen, još jednom, bez reči. Preporučujem svima da ga odgledate. Savršena vizija kako Zemlja može izgledati u budućnosti. Ovaj fenomenalan film možete pogledati na ovom linku.


I, evo stigli smo do kraja posta. Nadam se da ćete pogledati sve filmove tokom ovog zimskog raspusta koji se bliži. Posebno bih vam preporučila Hari Poter, Titanik, Zemlja Sutrašnjice, ma svaki bih vam preporučila. Ako vam se ovaj post svideo, komentarišite i učlanite se u moj blog, a mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official





32 коментара:

  1. Draga ovo je lep post. Pogorobo obozavam Harry Potter-a. To je neverovatanm film a takodje i ostali.

    ОдговориИзбриши
  2. Da li sam ja jedina osoba koja nije pogledala Titanik? :D Ostale navedene sam sve gledala. :) Sjajan post draga. ♥

    https://lifella2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, nadam se da jesi jedina, jer je film izvanredan i bilo bi lepo kad bi svi znali za njega i kad bi ga svi odgledali.

      Избриши
  3. Super post! Od svih ovih filmova pogledala sam samo Mean Girls i to je film koji me je oduševio. Ubrzo ću pogledati i Tomorowland *-* Jako ti je ljep blog :)
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Preporučujem ti da pogledaš svaki film.

      Избриши
  4. Eh sad. Većinu filmova nisam pogledala, odnosno pogledala sam samo Titanik i to prošlog meseca. Načula sam se pohvala što se Hari Poter filmova tiče, ali još nisam ugrabila priliku da ih pogledam. Čitala sam samo jednu knjigu iz serijala, Hari Poter i Kamen mudrosti i dopala mi se, tako da ću i filmove pogledati sigurno. Ovaj zadnji mi se isto čini interesantnim. Divno :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. Veruj mi, film, kao i knjiga su fantastični. Vredi odvojiti vreme za njih i pogledati ih.

      Избриши
  5. Zaista odlican post! Gledala sam prva dva filma i odlicni su. Takodze sam citala knjigu Harry Potter (i kamen mudrosti) i zaista je knjiga savrsena.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post! Gledala sam sve sem petog predloga, verovatno imam previše godina pa zato ne znam šta je to! O.o ^_^ Titanik najviše puta.

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Ja sam , za veliko čudo Titanik gledala jednom, dok sam Hari Poter nekoliko puta

      Избриши
  7. Većinu filmova sam pogledala,a omiljeni mi je Titanic. Koliko sam na kraju filma zajedno sa sestrom plakala. A što se tiče filmova Hari Poter, pogledala sam nekoliko sa ocem, jer i on kao i ja voli da gleda fantaziju. Zaista predivan post.. ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post! I love these movies))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  9. Draga odlican post kao i uvek. Srecno sa novim blogom.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Prije svega želim da ti se zahvalim što si se javila. Već sam se uplašila da si napustila blogo-sferu i moram priznati da sam bila tužna. Obožavam tvoje postove i zaista sam uživala u čivanju svakog od njih. Kako na prethodnom, tako i na ovom, želim ti puno sreće, uspjeha i mnogo pregleda :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post! Gledala sam tri prva filma i fenomenalni su!

    ОдговориИзбриши
  12. Za većinu navedenih filmova sam čula.Baš mi je privukao Tomorrowland,mislim da ću ga pogledati.Hvala puno na filmovima,odličan blog! <33

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu draga, hvala tebi na komentaru i poseti mom blogu

      Избриши
  13. Sjajan post! Spomenute filmove sam pogledala i slazem se, uistinu su odlicni. Mogu sa sigurnoscu reci da mi nikad nece dosaditi, posebno HP. Mean girls je vrh, onaj fail na Bozicnom plesu je rekreiran x puta na yt-u od strane mnogih ljudi. Hvala sto si posjetila moj blog, uzvratila sam pracenje :)
    Shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Pogledala sam sve filmove osim prvog i zadnjeg. Vjerovali ili ne HP nikada nisam pogledala, apsolutno me ne privlači. Ali zato sam Titanic pogledala 1000 puta. Stvarno su svi filmovi koje sam gledala divni, i slažem se sa tobom. Super post draga☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da verujem da te ne privlači Hari Poter. Devojko, film je najbolji. I knjige i filmovi su broj jedan. Ali svako ima svoj ukus i svoje mišljenje

      Избриши
  15. Odličan post. Od svih nabrojanih filmova sam pogledala samo Titanic.Ove ostale stalno planiran pogledati,ali nikako da odgledam ghahah 😁

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu verovati da nisi gledala Hari Poter. Hvala ti na komentaru, draga.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D