Quotes - January

јануар 29, 2017

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam odlučila da vam pokažem neke citate, koje su se meni jako svideli. Biće 20-ak citata. Citati nisu moji već sam ih pronašla na internetu. Da naglasim da će biti u slikama, i da će biti više slika nego teksta. Tekst će biti samo uvodni deo i završetak. Krenimo!


1. 
Резултат слика за citati  tumblr

2. 
Резултат слика за citati  tumblr

3.
Резултат слика за citati  tumblr

4. 
Резултат слика за citati  tumblr

5.
Резултат слика за citati  tumblr

6. 
Резултат слика за citati  tumblr

7. 
Резултат слика за citati  tumblr

8. 
Сродна слика

9.
Резултат слика за citati tumblr o zivotu

10. 
Резултат слика за citati tumblr o zivotu

11. 
Резултат слика за citati tumblr o zivotu

12. 
Резултат слика за citati tumblr o zivotu

13.
Сродна слика

14. 
Сродна слика

15. 
 Сродна слика

16. 
Сродна слика

17.
 Сродна слика

18.
 Резултат слика за citati tumblr o zivotu

19. 
Сродна слика

20.
Сродна слика

I evo, stigli smo do kraja posta. Bilo je tu svakakvih citata, o svakakvim temama. Birala sam ih random, koji mi izađe i koji mi se svidi. Nadam se da vam se ovaj post svideo, a ako vam se svideo komentarišite i učlanite se u moj blog. A mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

22 коментара

  1. Divan post draga! 5, 9, 12 i 18 citat mi je najlepsi! :) <3

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, predivan post. Ja sam zaista veliki ljubitelj postova nalik ovom, jer se uvek nadju fotografije koje mi se izrazito svide, te ih sačuvam za sebe. Tako je bilo i ovaj put, mnoge od ovih sam sejvovala na svom računaru jer verujem da će mi zatrebati. Svaka čast za dieju posta, mogla bi češće da pišeš slične. Uživala sam čitajući.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Razmisliću o tvom predlogu, i pokušaću da pišem češće ovakve postove.

      Избриши
  3. Super post :D . Predivne citate si odabrala :) .

    Posjeti moj blog:SamoLuka

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lijep post, divni citati. Posjeti moj blog ako želiš
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post,obožavam postove ovakvog tipa uvijek nađem neki novi citat ili sliku koja mi se sviđa,a s obzirom da živim na we heart it-u može se reći da volim takve stvari hahah :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, i meni su ovi postovi jedni od omiljenih. Razmišljam da ih pišem svakog meseca.

      Избриши
  6. Prvi put vidim post ovog tipa :)
    Moram ti reci zaista zanimljivo izgleda, napravila si odlican izbor :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je zaista predivan post. Trebalo bi da češće pišeš ovakve postove. Na početku sam odmah znala da će se naći neki citat Balaševića i nisam pogrešila. Njegovi citati me uvek oraspolože. Ja toliko volim citate, da ih ponekada i sama sastavljam. Volim i citate i na engleskom, a jedan od omiljenih mi je: "Some people feel the rain, others just get wet." Ja sam blagorečeno, opsednuta sa citatima. Jer u svakoj svesci imam zapisan po neki citat. A čak imam i jednu punu svesku sa citatima. Neke od citata koje si navela sam i od ranije znala a neke nisam i zaista su predivni, i mislim da ću biti opsednuta citatom: " Onoliko koliko mene boli srce zbog njega, toliko njega boli briga za mene."
    Baš sam se sada raspisala jer me je ovaj post zaista oduševio, jer kao što rekoh, ja sam veliki ljubitelj citata. Iskreno se nadam da će biti još ovakvih postova u budućnosti. I htela bih samo da dodam, da ti je izgled bloga PRESAVRŠEN i zaista mi se dopada. Želim ti lep ostatak dana. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, hvala ti draga. Do sada, mislim, nikad nisam dobila ovakav komentar. Ovaj dan mi je počeo veoma loše, ali kad sam dobila ovaj tvoj komentar, ulepšala si mi dan. Još jednom, mnogo ti hvala na komentaru.

      Избриши
  8. Diivan post! Jako mi se svidaju slike,a neke sam i sama spremila te sam sigurna da ce mi posluziti za citat na sliku ili nesto slicno..Divno!
    Uzvratila sam follow :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/geometric-lace-outfit-nastydress.html

    ОдговориИзбриши
  9. Dopada mi se post i super bi bilo da i cesce rads ovakve postove i jako su korisni kao i da su ti slike vrh!

    Super si ako zelis pogledaj i moj novi posto :http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Citati su me podsetili nesto. Nema veze odlicno draga

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D