30. јануар 2017.

Series during winter break

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam odlučila dam vam pokažem jedan post, odnosno jednu vrstu postova, koju ste već više postova videli na mom blogu. U pitanju su postovi o zimskom raspustu. Za danas sam odlučila da vam pokažem neke serije koje bi ste mogli da ih gledate. Naravno ja ih nisam gledala, ili sam gledala samo neke epizode, pa ću ih pogledati na zimskom raspustu koji je već počeo. Pisala sam i slične postove o knjigama i filmovima. Da ovaj uvod ne bi zapravo, postao glavni tekst, moraćemo da krenemo.



The Vampire Diaries (TVD)
I počeli smo od najbolje serije svih vremena. TVD, odnosno The Vampire Diaries. Odgledala sam samo pet epizoda prve sezone i malo sam prekinula zbog zadnjih dana u školi, jer nisam imala vremena da je gledam, ali sada ću sigurno nastaviti. Serija je predobra. Govori se o jednoj devojci, Eleni, koja je izgubila roditelje u saobraćajnoj nesreći i sada živi sa bratom Džeremijem i njihovom tetkom. Posle nekog vremena ona upoznaje novog i misterioznog dečaka u školi, Stefana Salvatora, i kod njega primećuje čudno ponašanje. Ona ne zna njegovu tajnu da je on vampir. Kasnije u Mistik Folsu (tako se zove grad) stiže i Dejmon (Dajmon, kako hoćete) i sve se iskomplikuje. Njih dvoje saznaju da je Elena dvojnica jedne devojke koju su oboje voleli, Katarinu, i ulaze u rat za njenu dušu. Serija je predobra sa puno obrta i lepih scena, a mogu reći, da ima i strašnih scena.


Pretty Little Liars (PLL)
Ovo je još jedna jako lepa, američka serija. Odgledala sam samo jednu epizdou ove fantastične serije i to mi je bilo dovojno da shvatim koliko je zapravo ova serija dobra. Na početku se pet prijateljice okupljaju noću u jednoj (mislim) štali i počinju da pričaju strašne priče. Onda njihova vođa te grupe, Alison nestaje. Posle nekog vremena pronalaze je mrtvu, ali preostalim četiri članica grupe stalno pristižu poruke sa tajnama koje je samo Alison znala, a onaj ko ih šalje potpisuje se sa A. Da li je moguće da je to Alison iako su svi videli njeno mrtvo telo, saznajte gledajući ovu fantastičnu seriju.


Once Upon A Time
Još jedna serija koja je veoma dobra. Odgledala sam nekoliko epizoda, i moram da priznam da je vrlo teško pratiti radnju ove serije, jer se čas događa u prošlosti, čas u sadašnjosti. Nekada u svetu bajke, nekada u stvarnom svetu. Sve u svemu serija je jako dobra. Govori se o jednom svetu u kojem žive svi likovi iz bajke i drugi. Ali postoji i zla kraljica koja magijom donosi sve likove iz bajke u grad na našem svetu. Ali niko se ne seća toga. Jedino Snežanina ćerka, Ema može razbiti tu kletvu. Njen biološki sin joj to pokazuje ali ona mu ne veruje. Kasnije sve počinje da ima smisla i Ema pokušava da je probije uprkos Redžini, koja je u stvarnom svetu gradonačelnica a u bajci zla veštica. 


I to bi bilo to šro se tiče serija. Nisam vam prikazala puno serija jer ne verujem da neko može da za tako kratko vreme odgleda više serija. Jedino ako gledamo 24h, neprestano. Ako su vam se ove serije svidele, kao i njihov opis, obavezno komentarišite i prijavite se na moj blog. A mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official




22 коментара:

  1. Odličan post. Uživala sam čitajući. Neke od ovih serija su mi jako zanimljive i ljepe i volim ih gledati.❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Moram te ispraviti, nisu lepe već su fantastične. Šalim se ;)

      Избриши
  2. Draga moja, ovo je jedan od zanimljivijih postova koje sam srela na tvom blogu. Ja sam veliki ljubitelj i knjiga i serija i filmova podjednako, tako da mi je drago što sam čitala na ovu temu. Od ovih serija gledala sam samo vampirske dnevnike, ali ova PLL mi deluje jako zanimljvio tako da cu je verovatno pogledati, bas je u tom nekom mom stilu, zaintrigirala me je.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Ti uvek ostavljaš predivne komentare na mom blogu i usrećiš me.

      Избриши
  3. Predivan post,dala si mi neke ideje pošto upravo završavam jednu seriju ☺😍❤❤!Divan post draga ☺!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na komentaru, draga. Drago mi je sam ti dala neke ideje

      Избриши
  4. Odlican post, sad znam koju cu seriju da gledam sledecu ❤❤ prarim te i srecno u daljem pisanju ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Vampirske dnevnike sam naravno gledala i svima bih preporucila tu seriju. Ostale dvije serije nisam gledala ali se nadam da hocu jer po tvojim rijecima ne sumnjam da su odlicne. <3

    P.S. Pogledaj moj blog <3
    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi je žao što nisi ranije počela sa gledanjem TVD.Ja sam bukvalno odrastala s njima od 11 do evo sad 18 godine.Seriji se blizi kraj za koji dan i meni se srce lomi,ali život ide dalje:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je jako žao. Čula sam da se sada snima nova sezona i da se snimanje privodi kraju, i volela bih da ima više sezona. Ali kad odgledam seriju, moraću i knjige da pročitam

      Избриши
  7. PLL my love ♥
    Great post!
    I'd be happy friendship blogs Shkvo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. PLL is pne of the best series. Thanks for comment, dear

      Избриши
  8. Nisam pogledala nijednu od ovih serija, ali sigurno cu pogledati hvala na preporuci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Serije su predivne, drago mi je da ćeš ih pogledati. Hvala tebi na komentaru.

      Избриши
  9. Draga, zaista prelep post. Nisam pogledala nijednu seriju, ali možda ću početi da gledam PLL jer mi se čini veoma zanimljivom. Mislim da su i ostale serije dobre i da neće biti loše istrošeno vreme ako ih gledam. Ne volim da gledam puno serije, više volim filmove, ali pogledala sam nekoliko epizoda serije The Originals i nju bih ti preporučila. Možda ću pogledati po neku epizodu svih ovih navedenih serija, pa ću da odlučim koju ću najviše da gledam. Primetila sam da si ovih dana baš aktivna na blogu, što mi se jako sviđa.

    P.S. Znaš li možda neki sajt gde bih mogla da gledam serije?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, hvala ti draga. Čula sam za The Originals i čula sam da je povezana sa TVD, ali nisam je gledala. Što se tiče sajta, ja ih obično gledam na serijal.com ili na Gledaj sa prevodom

      Избриши
  10. Predivno draga. Jako mi se svidja

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D