TMI Tag

јануар 23, 2017

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam vam spremila jedan jako interesantan tag. U pitanju je je TMI Tag, ili malo duže Too Much Information Tag. Ovaj tag sam videla na mnogo drugim blogovima pa mi se jako svideo, i evo ga uradila sam ga. I da dodam, ovo je prvi tag na mom blogu, ne računajući moj drugi post gde sam predstavila 20 činjenica o meni. Krenimo!


1. Šta imaš na sebi?
- Upravo sam došla iz škole, i presvukla sam moje tesne farmerke i džemper i obukla nešto udobnije, drugi džemper i helanke.

2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
- Daa!

3. Jesi li ikad imala neki težak prekid (veze)?
- Ne, nikada!

4. Koliko si visoka?
- Oko 150 centimetara

5. Koliko imaš kilograma?
- Kad sam se pre nedelju dana merila, imala sam 42 kg.

6. Imaš li tetovažu?
- Ne i ne planiram da imam. Em što izgleda ružno kad ostariš, em je protivno našoj veri.

7. Imaš li piersing-e?
- Ako se računa probušene uši onda da, a ako se to ne računa onda ne!

8. OTP (One True Pair)?
- Paaa, ima ih više. Tu su Ron Vizli i Hermiona Grendžer iz Hari Potera i Elena i Stefan iz Vampirskih Dnevnika.

9. Najdraža serija?
- The Vampire Diaries (Vamirski Dnevnici)

10. Najdraži bend?
- 1D (One Direction) mada ih sada retko slušam kada je otišao Zayn.


11. Nešto što ti nedostaje?
- Definitivno leto i letnji raspust!

12. Najdraža pesma?
- James Artur - Immposible 

13. Koliko imaš godina?
- 12

14. Horoskopski znak?
- Škorpija.

15. Kvalitete koje tražiš kod partnera?
- Ne tražim da bude lep kao glumac, već tražim da bude obrazovan, da ne puše i da ne pije, i najvažnije, da ima dobro srce. 

16. Najdraži quote?
- You were born an original . Dont die a copy - John Mason (Rođen si kao original. Nemoj umreti kao kopija - Džon Mason)

17. Najdraži glumac?
- Kendall Schmidt. Glumi u seriji BTR i ranije je bio u bendu. Joj po meni je prelep. 

18. Najdraža boja?
- Bejbi roze!

19. Glasna ili tiha muzika?
- Slušam obe vrste.

20. Gde ideš kad si tužna?
- U kupatilu i plačem


21. Koliko ti treba da se istuširaš?
- 10 do 15 minuta

22. Koliko ti treba da se spremaš ujutru?
- Ako idem za školu onda pola sata, a ako idem negde u šetnju ili u neki obližni grad onda oko sat ili dva.

23. Jesi li ikada bila u tuči?
- Bila sam u tuči sa starijom sestrom a ovako ne.

24. Turn on? Nešto što te privlači kod momaka?
- Oči ^_^

25. Turn off? Nešto što te odbija kod momaka? 
- Umišljenost!

26. Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu?
- Blogersku zajednicu sam otkrila pre dve godine u letu, kad mi je bilo dosadno i izašao mi je Tijanin blog i počela sam da svaki dan čitam njene postove. Onda sam saznala i kako da ja otvorim blog a malo mi je pokazala drugarica. Imala sam nekoliko neuspešnih blogova i evo sada sam došla do ovog. Usput, hvala vam na 37+ čitaoca.

27. Strahovi?
- Pauci, zmije, smrt

28. Poslednja stvar koja te je rasplakala?
- Tužan ljubavni film

29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš?
- Juče, mom bratu.

30. Značenje tvog imena na blogu?
- Pa pre svega, Ada je moj nadimak, ali ja sam duplirala d, a što se tiče ovog la ispred, to je u francuskom isto što i u engleskom the (neodređeni član). Uz to, mnogo volim francuski jezik.


31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
- Hodnici vremena - Frederik T. Olson

32. Knjige koju trenutno čitaš?
- Agata Kristi - Tužni čempres

33. Zadnja serija / emisija koju si pogledala?
- Zadnja serija koju sam pogledala, a još je gledam, je Vampirski dnevnici, a emisija... ne sećam se za emisiju. 

34. Zadnja osoba sa kojom si pričala?
- Mama.

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku?
- Zadnju poruku sam primila od drugarice, a ona mi je najbolja drugarica, i jako smo vezane.

36. Najdraža hrana?
- Palačinke, pomfrit i burek. Sve je nezdrava hrana, ali šta ću kad sve zdravo nema dobar ukus.

37. Mesto koje želiš posetiti?
- London, New York. Dubai, Pariz, ceo svet!!

38. Zadnje mesto gde si bila?
- Kuhinja, a ako se to ne računa onda škola.

39. Imaš li simpatiju?
- Čudno, ali nemam.

40. Zadnji put kad si nekog poljubila?
- Juče, brata.



41. Zadnji put kad si optužena za nešto?
- Ne sećam se...

42. Najdraži slatkiš?
- Sladoled.

43. Koje instrumente sviraš?
- Ne umem da sviram nijedan.

44. Najdraži komad nakita?
- Osmeh... Šalim se lančići ili chokeri.

45. Zadnje što si trenirala?
- Ne idem na treninge, ali sam nekoliko puta bila na trening fudbala.

46. Zadnja pesma koju si pevala?
- Košava - Jelena Tomašević. Ne znam zašto sam pevala tu pesmu!!

47. Najdraži chat up line?
- Ne znam šta je to.

48. Jesi li ga ikada koristila (chut up line)?
- Ne! Nisam sigurna šta je to!

49. Zadnji put kad si se družila sa nekim?
- Jutros u školi sa drugaricom.

50. Ko bi trebao da odgovori na ova pitanja?
- Onaj koji mu je tag zanimljiv, ko želi da ga uradi, svii!


I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se ovaj post svideo. Ovaj post sam pisala sat i više jer je bio veoma veliki. Ako vam se ovaj post svideo, komentarišite i učlanite se u moj blog. A mi se vidimo u sledećem postu. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

20 коментара

  1. Odličan post. Jako volim citati ovakve postove i uživala sam čitajući❤❤

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista savrsen post! Jako mi se svidja ovaj tag, sa uzivanjem sam ga citala. Tvoj blog mi se puno svidja, zaista!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super je post,ovaj je tag općenito zanimljiv,uživala sam čitajući :D
    Ja također obožavam onu pjesmu od James Arthura hahah :)<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super tag, posjeti moj blog
    www.mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Ovaj tag jako volim čitati kod svih blogera i baš su pitanja zanimljiva, a odgovori još bolji *-*
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  6. Jao i ja volim One Direction i Big Time Rush.
    Odlična si blogerka nikad ne bih rekla da ti je samo 12.

    Posjeti moj ako želiš: http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Duper tag. I moram da priznam da si prva škorpija sa kojom imam dooosta sličnosti :D. Inače ne vjerujem u horoskope i astrologiju, ali iz dosadašnjeg iskustva nikako se nisam slagala ni sa jednom škorpijom :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni ja ne verujem u to, ali lepo je da znaš šta si u horoskopu

      Избриши
  8. Simpatično zvučiš :)
    Volim ovakve postove.

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljivi odgovori :D Uradio sam isti tag na mom blogu.
    Zapratio sam te pa ako možeš uzvrati :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Nadam se da si se zabavio radeći ovaj tag jer je prezanimljiv

      Избриши
  10. Divnooo draga. Novi post na mom blogu

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D