22. јануар 2017.

Weekend morning routine - January edition

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Kao što sam rekla juče ovaj post je malo kasnio zbog obaveza, ali evo uspela sam da ga napišem. Za danas sam odlučila da pišem moju jutarnju rutinu, ali januarsko izdanje. Ali rutina tokom vikenda. Svakog meseca ću pisati rutine za svaki mesec, jer se moje rutine razlikuju ali ne toliko. Pa krenimo!



Tokom vikenda nemam određeno vreme za ustajanje, ali uvek ustajem negde oko 12 ili 12:30. Kad se probudim odmah odem i na lap topu posetim blog i komentarišem druge blogove ili odgovaram na komentare. Pogledam je li neka moja omiljena jutjuberka izbacila novi video i pogledam ga. Onda uzimam planer i pogledam koje obaveze imam za danas. Ako je subota, onda vidim da se u taj spisak ne računa učenje, a ako je nedelja onda padnem na krevet i počnem da jaučem jer imam mnogo domaćeg zadatka i mnogo lekcija za učenje.



Posle toga odlazim u kupatilo. Pogledam podočnjake koje su se stvorili jer sam uveče ostala do kasno na lap-topu, ali sve to rešim pomoću malo korektora. Onda uzmem četkicu i pastu i ne obraćajući pažnju na četkicu, stavim bukvalno pola paste na četkicu. Onda operem zube, i uzmem sunđerić za pravljenje punđe i napravim je. Onda idem do kuhinje, ispržim jaje ili napravim kriške sa džemom i jedem. Znam da je malo čudno što perem zube pre jela, ali kad završim sa jelom opet perem zube.



Kad opet operem zube, ako je slučaj subota, opet sedim na lap topu i odgledam jednu epizodu serije, pa onda odlazim na blog, napišem post, objavim ga, učlanim se u neke jako lepe blogove koje sam otkrila u tom trenutku i komentarišem. Zatim potražim neki film koji bih gledala, i kad ga pronađem, uključim ga da bi malo ostao tako da posle ne bi kočio. Za to vreme ja odem do prodavnice i kupim neki čips, ili zaputim se u kuhinju i napravim kokice. Onda sednem i gledam ga. Tu se završava moja rutina za subotu.



Što se tiče nedelje isto odgledam jednu epizodu serije i napiešem post. Uglavnom isti proces kao kod subote, ali umesto filmova učim. I moja nedeljna jutarnja rutina se završava učenjem, i zato mislim da je subota bolja jer se ona završava gledanjem filmova.



I evo stigli smo do kraja posta. Nadam se da vam se post svideo, a ako vam se svideo obavezno komentarišite i učlanite se u moj blog. A mi se vidimo u sledećem posu, odnosno sutra.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

18 коментара:

  1. Imamo dosta sličnu rutinu, baš volim da čitam ovakve postove ili da gledam na yt
    😁😘
    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, još jedan jako zanimljiv post na tvom blogu. S obzirom da ti je ovo novi, pridruzila sam se i radujem se daljem čitanju tvojih postova. Ovaj je jako simpaticno napisan, bilo mi je interesantno da ga čitam jer je moja rutina totalno drugačija.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Divno. Jako mis e sviđa tvoj post a slike su ti na prvom mestu

    adafashioncorner1.blospot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Imaš divan blog, dizajn mi se jako dopada! Učlanila sam se jer predivno pišeš i dopadaju mi se teme tvojih postova. Samo tako nastavi draga! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, draga. Jako sam srećna što je moj uzor u blogovanju posetio mj blog i učlanio se.

      Избриши
  5. Ovakvi postići su mi jako zanimljivi i obožavam ih citati. Ja sam na svom blogu radila sličan blog pa ako želiš možeš ga pročitati. Jako si sve ljepo napisala. Slike su jako originalne i kvalitetne. Zaista sam uživala čitajući ovaj post.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Jako mi se sviđa rutina, slična je mojoj <33
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, draga. Jako sam srećna što smo u nečemu slične

      Избриши
  7. Wonderful post!
    I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Čak i imamo slične rutine haha
    Vrlo zanimljiv post,bilo ga je interesantno čitati :D❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Imas divan blog, pratim te, jer su ti postovi zanimljivi, i jako keaticni. Ako zelis uzvrati pracenje ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D