25. јануар 2017.

Weekend night routine - January edition

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za ovaj post sam vam pripremila nešto slično što sam radila pre nekoliko dana. Pre nekoliko dana sam radila Weekend morning routine - January edition. To je bila moja prva rutina i ja sam se veoma zabavila pišući je, pa sam odlučila da to ponovim, ali da ne bi bilo da opet pišem jutarnju rutinu, odlučila sam da napišem moju noćnu rutinu za vikend. Krenimo!



Moja noćna rutina za vikend počinje negde oko 18h. Ako je u pitanju subota tada obično završavam sa gledanjem serije, a ako je u pitanju nedelja tada još uvek učim. Što se tiče subote, kad odgledam epizodu serije odlazim u kuhinju i uključim televizor. Pogledam neke zanimljive dokumentarce ili emisije, ili uzmem da čitam neku knjigu. A što se tiče nedelje, još uvek učim i posle odlazim u kuhinju da se nagradim za učenje. Obično to biva neka poslastica (čokolada) ili, nekada, kafa. Malo se odmorim i opet se vraćam učenju. 

Сродна слика

U subotu, posle televizora ili knjige se vraćam i sednem za lap top, pa prelistavam blogove i komentarišem, ili u slučaju da tog dana još uvek nisam objavila post onda ga tada napišem. Pogledam da li imam komentare i još malo se zabavim za blogerom. Onda idem na YouTube i gledam neke videe, kako napraviti nešto ili neki random video, uglavnom mojih omiljenih jutjuberki. A što se tiče nedelje, dovršavam sa učenjem i domaćim zadatkom, pa da bih odmorila glavu pogledam neku epizodu serije. Zatim opet komentarišem postove. 

Резултат слика за macbook tumblr

Onda uzmem planner i pogledam da li sam izvršila sve ciljeve. Ako mi je ostao još neki onda ga dovršim, a ako je u pitanju nedelja, znam da sam završila sve planove vezane za učenje, pa pogledam neke planove koje nisu vezane za to. Onda shvatim da u nedelju nisam čitala knjigu, pa sednem nekih sat vremena i počnem da čitam kako bih što pre pročitala tu knjigu i mogla da pređem na drugu jer imam još mnogo knjiga da pročitam, a odlučila sam da neću kupovati nijednu novu knjigu dok ne pročitam sve koje sam ranije kupila. 

Резултат слика за books tumblr

Onda dolazi sat negde oko 22h, i ja se lepo ušuškam u krevet. Istina, uvek legnem rano, ali pitanje je kada se uspavam. Uzmem lap top u krevet i onda mogu negde do oko 2h da gledam serije, film ili, pak, čitam blogove i gledam videe. Ako je u pitanju nedelja ostajem negde do oko 23h ili 24h, i onda shvatim da me sutra čeka škola i da treba da ustanem u 6:20 pa ostavim lap top i legnem da spavam. I tu se završava moja noćna rutina, i opet mogu reći da mi se više svidja rutina za subotu, jer legnem da spavam mirno, i ne moram da mislim na školu, dok se u nedelju uvek pre nego da se uspavam uzrujam od činjenica da sutra imam mnogo kontrolnih zadataka i testova. 

Сродна слика

I evo stigli smo do kraja posta. Nadam se da vam se ovaj post svideo. A ako vam se svideo slobodno komentarišite, ili se prijavite na moj blog. A mi se vidimo u sledećem postu!


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

18 коментара:

  1. Rutina ti je odlična. Malo nam se i poklapa u nekim slučajevima.

    ОдговориИзбриши
  2. Dosta nam je slična rutina,sem što ja manje učim hahah,ne volim ništa vikendom da učim jer se odmaram,mada bih trebala 😂

    http://minnahslife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, drago mi je da je tako. Što se tiče učenja nekada ni ja ne poštujem ovu rutinu.

      Избриши
  3. Zanimljiv post ❤ Ja također više volim svoju "rutinu" za subotu hahah😁

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Drago mi je da si sa nama podjelila i svoju noćnu rutinu, moja je slična *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Dopada mi se kako si napisala rutinu... ne znam kako bih se ja snašla:)

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti:)

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post zaista. Rutina ti je divna za oba dana. Svaka čast na lijepoj organizaciji. Uživala sam čitajući!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Sve je u planeru i dobroj organizaciji

      Избриши
  8. baš mi se sviđa ovaj post i slike su baš slatke. Slažem se s tobom što se tiče tog da mi se više sviđa subota navečer nego nedjelja jer nedjeljom sam sva napeta i pod blagim stresom jer je sutra šiti ponedjeljak i treba biti spreman hahah inače blog mi je nekako zanimljiv i sviđa mi se pa sam se učlanila :D sad idem pročitat još koji post haha
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga. Time što si na sva tri posta objavila komentar, ulepšala si mi dan. :D

      Избриши
  9. Odličan post, uživala sam čitajući! Radila sam sličan post na svom blogu i moram priznati jako sam uživala radeći taj post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja sam isto uživala radeći ovaj post.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D