21. јануар 2017.

Winter break: Expetations vs. Reality

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam vam odlučila pisati jedan jako zanimljiv post. U pitanju je jedan za zimski raspust, a to su očekivanja vs. stvarnost. Ja sam malo promenila stvarnost da bi bilo mnogo zanimljivije, ali nije stvarno tako. Pisaću o nekim stvarima koje sam navela u prošlom postu, a neke ću dodati. Da ne dužimo od uvoda, krenimo!



Učenje
Expetations:
Ovog zimskog raspusta ću učiti! Prvog dana raspusta: Počinjem danas. Moram da naučim sve lekcije koje sam propustila. Ovu nisam napisala kad sam bila bolesna, moram je naučiti, ovu sam isto propustila, ne znam zašto. Nebitno, i nju ću naučiti. Gde su mi beleške iz fizike. A evo ih! Fizika je nauka o mate... Dobro, naučila sam je. Gde mi je lista sa stvarima koje treba da naučim, sutra ucim matematiku. Zadnji dan raspusta: Dobro što sam na vreme sve naučila, sada ću se samo opustati jer je zadnji dan.

Reality: 
Ovog zimskog raspusta ću učiti. Prvog dana raspusta: Jao, još je rano. Počeću sa učenjem negde u sredini zimskog raspusta. To mi je sasvim dovoljno. Evo, napraviću raspored. Ma znaš šta, kome treba raspored, zapamtiću u glavi. Zadnjeg dana raspusta: Jao, danas je zadnji dan. moram da naučim 8 lekcija. Joj, gde mi je plan. Što sam bila toliko lenja i nisam napisala plan. Joj, neću ništa naučiti.



Izlazak napolje
Expetations: 
Ovog zimskog raspusta neću biti kod kuće i sedeti za računarom i telefonom, već ću više ići u šetnje i na sankanje i drugo. Tokom raspusta: Drugarica: Hej, hoćeš li doći u šetnju. Ja: Naravno, čekala sam te. već sam se spremila. 

Reality:
Tokom raspusta: Drugarica: Jel dolaziš napolje. Ja: Čekaj da dogledam epizodu. Pola sata kasnije. Što si opet došla počela sam novu epizoduz serije. Znaš šta, danas mi se nešto ne izlazi, gladam seriju, dogovor otpada.



Knjige:
Expetations:
Prošle godine sam pročitala tako malo knjige, tokom raspusta ću pročitati mnogo knjiga. Evo počeću danas. Posle nekoliko dana uzeću drugu. Tako da ću pročitati 12 knjiga tokom raspusta. Joj, što sam uzbuđena jer su knjige jako zanimljive.

Reality:
Jer nisam pročitala knjige prošle godine mora da ima dobar razlog. Svejedno ovog raspusta ću pročitati samo 1 knjigu. Ovu, Hari Poter. Skuplja mi prašinu još od prošlog meseca. Počeću sa čitanjem danas.



I to bi bilo to. Ovaj post je kratak, ali, nadam se, veoma zanimljiv. Pokušala sam da napišem post da bude što zabavnije, i izvinite ako sam imala neke greške, žurila sam da ne zakasnim u šetnju sa drugaricom. Sutra će izaći post, ali možda će izaći uveče.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

18 коментара:

  1. Hahaha! Odličan post draga. Meni prođe većina raspusta baš ovako kao što si ti napisala :D Super ideja *-*
    Novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. hahahahaha, slatko sam se nasmijala. Dopada mi se post i totalno se slažem sa tvojim primjerima i objašnjenjima. Samo naprijed draga☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post! Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću <3

    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  4. Koja realnosst ! Bukvalno sam pronašla sebe u ovom postu a i ismejala se pošteno. Meni dobra polovina raspusta prođe u gledanju serija i ponavljanju da ima vremena za učenje, a uglavnom ga kad se sagledaju stvari i nema. Divno, draga moja. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha. I meni prođe u gledanju serija, ali potrudim se i da naučim nešto

      Избриши
  5. Odličan post draga. Meni raspust prođe slično ovako. Novi post a mom blogu.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zaista si me oraspoložila ovim postom.Lepo si nam prikazala sve situacije i zaista zabavila.Jako divan post draga,odlično pišeš!Inače,pratila sam rad i na tvom prethodnom blogu,tako da i ovde imaš moju podršku.

    Pisala sam post na sličnu temu,takodje vezan za raspust koji nam dolazi,pa ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nadam se da ćeš ostati i pratiti me. Pogledaću i tvoj post

      Избриши
  7. Zanimljiv post xD Tako se pronalazim u ovome vezanom za serije...
    Pratim te, pa ako možeš uzvrati:
    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D