28. јануар 2017.

Winter outfits

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za danas sam htela da vam prikažem jedan outfit post, ali ja nemam tolikog iskustva u slikanju za outfit post, pa nisam mogla da uradim taj outfit post, pa da ne bi odeja propala odlučila sam da vam pokažem neke outfite i kombinacije koje sam ja osmislila i napravila. Ove kombinacije i outfiti će biti za zimu, i nadam se da će vam se svideti. Da naglasim da su outfiti rađeni na sajtu Polyvore. Da ne dužimo sa uvodom, krenimo!



1. Ovaj outift je meni predivan. Jako je lep, a posebno mi se svidja boja. Krenimo od džempera. Jednostavan, ali veoma lep. Odiše casual stilu i veoma je prilagođen zimi. Što se tiče farmerki, oni mi se posebno svidjaju, na početku ova boja, a onda njihov oblik. Što se tiče čizmi, kad sam ih ugledala oduševila sam se. Sada ne znam da li su prave UGG, ili kopija, ali su savršene i prave za ovaj outfit. Što se tiče kape, meni je baš slatka. Pogotovo ova vunena kuglica. Predivna je.


2. Još jedan jako lep outfit. Od svega najviše mi se svidja boja koja preovladava ovom kombinacijom. Tako nežna boja. Što se tiče džempera meni se jako svidja, i jako volim ovakve džempere koji imaju nešto kao kragnicu. Što se tiče pamtalona, jako mi se svidjaju. Svidja mi se što su pocepane na kolenima, ali nisu mnogo tako da su odlične za zimu. Što se tiče patika, ove duboke patike mi se jako svidjaju. Imaju oblik kao Adidas Super Star, ali nisam sigurna da li su Adidas. Što se tiče maske za telefon, dodala sam nju da bi upotpunila kombinaciju, i da je malo promeni, pa sam se odlučila za ovu šarenu. 


3. Što se tiče ove kombinacije meni se najviše svidja džemper. Boja je predivna. Bejbi plava. Svidja mi se jer je jako jednostavan, isto kao i prvi u casual stilu. Džemper je predivan. Mislim da je crop-top, ali nisam sigurna. Što se tiče pantalona, obične plave pantalone, mogu upotpuniti ovu kombinaciju. Svidja mi se što su jako jednostavne bez ikakvih dodataka. Naravno tu je i šal, za malo hladnije dane, kao i lak za nokte da upotpuno kombinaciju. Što se tiče patika, za ovu kombinaciju najbolje su Adidas Super Star.


4. Meni se ova kombinacija jako svidja. Bele pantalone, zatim džempere sa procepkom za chokere. Pantalone su bele i sa njima trba biti jako pažljiv jer se brzo prljaju, a kasnije se teško peru. Što se tiče ovg džempera, to jest ove vrste džempera, meni su na listi želja. Mislim, pogledajte ih! Ova kapica mi je preslatka. Ima kao neke uši, ili šta su već to. Nije bitno, važno je da je jako lepa. I za kraj jedan mat karmin, čisto da da svežinu usnama. 


5. I zadnji outfit, uzdiše tirkizno plavom bojom. Džemper je meni jako lep, boja je predivna. Pogodan za zimu, topao. Što se tiče pantalona, boja ide više na plavu boju, ali su prelepe. Savršeno se uklapaju sa ovom kombinavijom. UGG čizme su nezaboravan deo za ovu kombinaciju, a što se tiče maske, predivna je. Pogotovo natpis OX sa slatnom bojom. I za kraj nisam mogla odoleti a da ne postavim Baby lips, ali na Polyvore je bila samo ova vrsta, ali i to može da prođe.


I evo, stigli smo do kraja posta. Nadam se da vam se ovaj post svideo. Ja sam ovim postom više zadovoljna nego prošlim jer sam malo bolje opisivala stvari. Ako su vam se ove kombinacije svidele, kao i ceo post, učlanite se u moj blog i komentarišite. I da, izvinite što sam stalno pisala 'Što se tiče' A mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


27 коментара:

  1. Kombinacije su ti divne zaista, predivno pišeš! Ne znam ni koja je nekako najbolja, stvarno predivne kombinacije! Blistaš, prvi put sam na tvom blogu i baš mi se dopada tvoj način rada, samo napred! Ja te pratim, pa ako možeš ti uzvrati. Jedva čekam novi post! ☺

    Moj link bloga : http://broken55.blogspot.rs/?m=0
    Ako možeš pogledaj post gde pitam za pomoć, hvala! ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni su svilepi, ne moze se izabrati najbolji. Zapraticu te!

      Избриши
  2. Preslatke kombinacije, teško je izdvojiti, možda su mi prva i treća najupečatljivije!

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam zimu baš iz razloga što je moguće nositi razne odevne kombinacije sa dosta aksesoara. Kombinacije koje si nam predstavila su vrlo lepe i jako mi se dopadaju, iako nisu u mom gotik stilu. Odličan post draga Šehada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja je volim zbog toga. Drago mi je da ti se svidjaju.

      Избриши
  4. Mnogo mi se sviđaju kombinacije,baš onako nježne i ženstvene.Ja također volim te džempere sa kragnicama divno izgledaju.
    Super post.
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na komentaru, draga. Meni su one jedne od omiljenih

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala ti draga, ovi postovi su jedni od meni omiljenih

      Избриши
  6. Ahh, kombinacija pod brojem 4, je sve što mi treba ! Sve su divne, nemoj me shvatiti pogrešno, ali poznajemo se i mislim da si već mogla shvatiti da je crno jedino što ja volim i da mi takva garderoba predstavlja svakodnevnicu. Zaljubila sam se u duks iz te kombinacije, ali stvarno. Odlično, draga, kao i uvek ! :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Haha, sada sam shvatila. I meni je predivno, pogotovo što ima poseban izrezan deo za choker.

      Избриши
  7. Odlični outfiti draga, sjajno si odabrala! Posebno mi se sviđa prvi, jer sam trenutno zaljubljena u nude. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. I meni je nude ili bejbi roze omiljena boja.

      Избриши
  8. Sve kombinacije su predobre, ali ja bih izabrala onu pod brojem 4. Jednostavno dopada mi se ta kombinacija jer je crna moja omiljena moja, i zato što volim take džempere. I ostali su divni poput onog prvog kojeg bih više izabrala za jesenje dane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, i meni je jedna od favorita kombincija.

      Избриши
  9. Woow! Predivne su kombinacije... jako lijepo si ih ukombinirala, ali kao najljepšu bih izdvojila prvu kombinaciju *-*
    Novi post: This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Iako je i četvrta lepa, prva mi je najlepša

      Избриши
  10. Predivne kombinacije,a najviše mi se dopadaju prva i četvrta.Odličan post!

    littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Razumem te pto se tiče slikanja i meni to oredstavlja 'problem'. Što se tiče kombinacija, dopadaju mi se, sve su ležerne i lepe. Jako mi se sviđaju ove krem pantalnone, volim tu boju. Ali mislim da kada praviš kombinacije ne treba da gledaš da sve bude slične boje i nijanse, nekako mi je manje zanimljivo. :D

    Milicalt.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, konačno neko ko je isti kao ja, kad je reč u slikanju za outfit postove. Hvala ti na komentaru, a što se tiče jedne boje u kombinaciji, meni se više svidjaju takve u jednoj boji, ali moram priznati da su i u suprotnim bojama jako lepe. Ali evo, ja sam ih sve postavila u jednoj boji. Nadam se da ti ne smeta. :*

      Избриши
  12. Thank you for visiting my blog and yours is lovely. I am following you. I really love the pink outfit!
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you, dear for visiting and following my blog. I am realy happy. Pink outfit is one of the best outfits in this post. Thank you for comment.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D