Zaful wishlist

јануар 27, 2017

Zdravo svima. Evo mene sa novim postom. Za dana sam vam spremila jedan post, koji sam jako dugo očekivala i spremila, i evo njzad ga sprovodim u delo. U pitanju je wishlista sa sajta Zaful, i ne ovo nije saradnja. Odabrala sam nekoliko stvarčica i nadam se da će vam se svideti. U pitanju su džemperi jer ih mnogo volim, i imam ih jako malo pa sam odlučila da to promenim. Da ne dužimo sa uvodom krenimo.


1. Cut Out Chunky Choker Sweater (OVDE/HERE)

Džemper je, bukvalno, predivan. Najviše mi se svidja ova prljavo roze ili ljubičasta boja. Predivna je. Isto mi se svidja i ovaj procep koji služi za chokere. Predivan je i po mom mišljenu je veoma topao i pravi za zimu.


2. Ombre Color Oversized Sweater (OVDE/HERE)

Ovaj džemper je predivan. Kao ombre kosa, samo na džemperu. Boje su se veoma dobro uklopile i izgleda jako lepo. Svidja mi se ova sivkasto crna boja u sklopu sa belom boju. Još jednom, džemper je predivan. 



3. Oversized Comfy Sweater (OVDE/HERE)

Džemper je predivan. Najviše mi se svidja ova bebi plava boja. Predivna je, imam ovakav sličan džemper samo su druge boje u pitanju, ali bih volela da imam i ovaj džemper. Mislim da je veoma dobar i grejaće me u vreme hladnih dana.



4. Fluffy Batwing Sweater (OVDE/HERE)


Ovaj džemper je po meni presladak. Kad sam imala ranije blog i kad sam radila post na istu temu ovaj džemper se i tamo nalazio na listi želja, i verujem da nikad neće izaći iz mode jer je savršen. Svidjaju mi se ove šare na njemu kao i materijal. Predivni su. 


5. Ombre Mohair Sweater (OVDE/HERE)

Joj, ovaj džemper je presladak. Svidja mi se ovaj ombre efekat koji se nalazi i na ovom džemperu, kao i materijal od kojeg je napravljen. Predivan je, čupavi. Sigurno će mi se svideti i mislim da je mekan i prav za zimu. 




I to bi bilo to. Nadam se da vam se post svideo. I, uzgred, ako vam se nije svideo znajte da ne znam dobro da opisujem stvarčice. Nisam mnogo dobra u tome. I ako vam se ovaj post svideo, a sigurna sam da nije učlanire se u moj blog i komentarišite.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


You Might Also Like

24 коментара

  1. Divni džemperi,bukvalo nikada iz mode ne mogu izaći hahaha.

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako ljepo post, stvarčice su jako lijepe. Džemperi su savršeni jedan je ljepši od drugog.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Nisam mogla odoliti a da ih ne podelim sa vama

      Избриши
  3. Nije tacno, sve si bas lepo objasnila, a i ja volim da citam Wishliste! Dzemperi su slatki i sigurno bih za sebe narucila ovaj peti po redu. :) <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se tebi svidja, onda ne mogu ništa reći. Meni je on najslađi

      Избриши
  4. Diivan post,prvi dzemper je najljepsi no i ostali obaraju! :D Super je to sto si odlucila sam dzempere izdvojiti posto s njima ne mozes nikad skoro pogrijesiti u velicini...Odlican post!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz zadnjeg posta,hvala puno! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, drag. U potpunosti se slažem sa tobom

      Избриши
  5. Bas je divan ovaj post. Svidja mi se draga. Ako hoces poseti moj blog.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Bukvalno bih sve ove džempere kupila! Odlična wishlist-a! Zapratila sam te, imaš predivan blog ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Dzemperi su mi jedan od omiljenih delova odece! Udobni i mekani i jednostavno za svaku priliku.Najvise mi se svidja ovaj treci,bas je zanimljiv i neobican i moze uz mnogo broja da se kombinuje! :)
    Ako zelis pogledaj moj blog: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Prelijepa wwishlista, zaista.Džemperi su neizostavan dio svake liste, kao što vidim tako je kod tebe :))
    Ako želiš možemo se međusobno pratiti http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Bukvalno su svi džemperi presavršeni, ali, ja opet moram da idvojim prvi koji je presavršen. Razmišljala sam da ga kupim, ali shvatila sam da to na meni ne bi bilo lijepo, s' obzirom da sam izrazito mršava, ne znam ni sama. Divan post draga!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, predivan je. Mnogo ti hvala na komentaru, draga

      Избриши
  10. Predivna wishlista! Najviše mi se dopao onaj drugi džemper. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  11. Prvi, drugi..ma svi su savršeni ! Divno, zaista, nemam reči. Po samom naslovu pomislila sam da se radi o saradnji, ali mi je još draže što se radi o samo tako neobaveznom postu ! :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post!Predivne stvari si izdvojila!Wishlista je čarobna!Džemperi su must have na listi!Fenomenalan ti je ukus!♥♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D