40 Beauty Question Tag

фебруар 22, 2017

Zdravo svima 😘

Pre nekoliko dana me je jedna sjajna blogerka nominovala da uradim jedan tag. Iz poštovanja prema njoj odlučila sam da ga uradim. Blogerka koja me je nominovala je Sandra sa bloga The Story of a Gothic Blogger. Kao što znate, tagovi su jedni  od mojih omiljenih vrsta postova. Veoma volim da ih radim. Što se tiče ovog Taga u pitanju je jedan tag o lepoti. Mnogo volim šminku, iako se ne šminkam toliko, i ne znam mnogo toga o njoj. Kad sam pročitala ova pitanja saznala sam mnogo štošta, i sada se mogu pohvaliti svojim znanjem iz oblasti šminke.


 1. Koliko puta dnevno se umivaš?
- Pa sve zavisi od toga šta ću raditi tog dana. Umivam se ujutru kad ustanem, pre škole, posle škole i kad legnem. U slučaju da idem na neku proslavu umijem se pre stavljanja maskare, labela i pudera (da, to je jedino što koristim od šminke), posle skidanje te 'šminke'. Znači obično se umivam 4 puta dnevno, ali nekad se ta cifra i poveća. Kao što sam rekla, zavisi od toga šta ću raditi tog dana.

2. Koji je tvoj tip kože?
- Moram priznati da se nikada nisam zapitala to, sve do sada. Ja imam jako suve obraze, a čelo i predeo ispod usta mi je masan. Ne znam kako se taj tip zove, ali mislim da je to kombinovani ili mešoviti.

3. Šta trenutno koristiš za čišćenje lica?
- Što se tiče čišćenja lica koristim Nivea Creme Care Facial Cleansing Cream. Nju koristim odnedavno i mogu reći da je sjajna. Veoma mi se sviđa. Pakovanje je, kao i svaki Nivein proizvod, plavo, dok je krema bele boje. Preporučujem je svima. 

Ako vidite na slici da iznad Creme Care piše Daily Essentials, meni je krema bez toga, ali nisam mogla da nađem neku lepu sliku, bez toga.
4. Koristiš li piling?
- Ne, nikad nisam koristila. Čula sam za to, i svugde sam tražila, ali nažalost, kod nas to nema tako da... Planiram da koristim jer sam čula da je vrlo koristan.

5. Koji brend koristiš?
- Sada ne znam na šta se odnosi ovo pitanje, ali videla sam da je Sandra u svom postu napisala brend pilinga, pa ću i ja to napisati. Ali kad razmislim i nemam šta da napišem jer ne koristim nijedan piling.

6. Šta koristiš za hidrataciju kože?
- Kao što sam rekla, moja koža je kombinovana (ili mešovita) kako god hoćete. Zato se trudim da dobro hidriram kožu. Promenila sam mnogo proizvida za hidrataciju lica i kože, sve dok nisam pronašla jedan koji mi mnogo odgovara. U pitanju je Balea Aqua serum. Ne znam koliko sam ga platila, kupila sam ga u Dm-u. Znam da nije skup, preporučujem vam ga.


7. Imaš li pegice?
- Sada ne znam kako da ovo kažem. Zapravo, meni su pegice slatke. Volim kad vidim nekoga da ima pegice, i da mu jako lepo stoje. Nažalost, ja ne bih volela da imam pegice jer znam da meni neće stajati (pokušala sam to preko jednog programa). Znam da mnogo vas ne voli pegice i bori se sa njima, ali postoje i neke osobe kojoj su pegice slatke.

8. Koristiš li kreme za području oko očiju?
- Kad idem u školu potrudim se da što ranije legnem, tako da ujutru i nemam podočnjake. Što se tile vikenda nekad umem da ostanem i do veoma kasno i tada se moji podočnjaci primećuju, ali ne u velikoj meri. Ako negde idem tok dana stavim korektor, a ako ostajem kod kući ne stavljam ništa. Tako da je moj odgovor, ne, ne koristim nikakve kreme, ako se ne računa korektor.

9. Je li tvoja koža sklona bubuljicama?
- Imam 12 godina i mogu reći da se nikada nisam susrela sa bubuljicama, sve do juče. Juče mi je izašla jedna bubuljica ispod usta (nije mnogo velika) i ne primećuje se toliko, ali opet je mrzim. Tako da ne znam je li moja koža sklona bubuljicama jer mi je ovo prva bubuljica.

10. Jesi li ikad koristila proizvode protiv bubuljica?
- Ne nisam, jer do sada, nikada se nisam susrela sa bubuljicom (do juče). Još uvek nisam počela da koristim nešto protiv bubuljica, ali ako mi se pojave još bubuljica onda ću početi.

11. Koju podlogu, (tečni puder) koristiš?
- Kad god kupim neki puder ili mi boja ne odgovara, ili mi ne odgovara gustina. Ali ovog puta sam pronašla savršen puder. To je Maybelline New York Super Stay 24h tečni puder. Samo jedna kap je dovoljna da prekrije celo lice i ako staviš malo više primećuje se. Meni ovaj tečni puder sasvim odgovara i prepoporučujem ga svima.


12. Koji korektor koristiš?
- Kao što sam rekla, korektore koristim za vikend kad imam velike podočnjake, a obavezno ga koristim kada radim full makeup. Korektor je neizostavan deo. Što se tile mog, kojeg koristim, koristim Essence Stay All Day korektor i mogu reći da je predivan. Jako dobro obavlja svoju dužnost, a ja sam ga našla po povoljnoj ceni.

13. Znaš li podton svoje kože?
- Ne mogu tačno odrediti svoj podton, ali mislim da je moj podton hladan odnosno rozikasti podton. Imam jako rumene obraze, tako da i ne moram da stavljam rumenilo.

14. Šta misliš o umetnutim (veštačkim) trepavicama?
- Meni su one skroz okej. Izgledaju jako lepo i veoma su korisne. Najviše mi se sviđaju one koje se koriste više puta. Nažalost, ne mogu se pohvaliti činjenicom da imam neke veštačke trepavice, jer ih nemam. Dugo sam razmišljala da ih poručim, ali sam na kraju odustala. Videla sam u obližnjem gradu da ih ima po vrlo povoljnoj ceni tako da ću ih tamo kupiti.

15. Da li si znala da bi maskaru trebala menjati na svaka tri meseca?
- Moram priznati da ovo sad prvi put čujem. Sada ne znam da li se misli da se treba menjati brend maskare ili da se treba menjati novi proizvod. Što se tiče brenda stalno kupujem različite i upoređujem ih pa posle koristim najbolji i tako sve dok ne izađe neka druga, a to je vrlo brzo. A što se tiče proizvoda umem jednu maskaru da potrošim i manje od mesec dana, jer ja imam dve sestre i, i oni koriste tu maskaru i brzo je potrošimo.

16. Koji brend maskare voliš?
- Kao što sam rekla, često menjam maskare, a brend koji me je najviše oduševio kad je reč o maskarama je Rimmel. Ima tako dobre maskare. Mogu se pohvaliti da imam tri maskare tog brenda i sve su predivne, a posebno bih izdvojila Rimmel Scandal'eyes maskaru. Ta maskara je predivna, svima je preporučujem.


17. Imaš li MAC pro card?
- Ne, nemam ali bih volela da imam. Nažalost, nemam nikakav MAC proizvod, ni originalan ni neoriginalan ali planiram da u budućnosti nabavim, da imam barem jedan.

18. Šta koristiš za nanošenje šminke?
- Koristim četkice, skoro uvek, a nekada postavljam puder prstima kad mi je mrsko da ustanem i operem četkicu. 

19. Koristiš li primer za senke?
- Ne, pre svega ne posedujem ni jedan i mislim da je nepotreban. Znam da senka tada duže ostaje na kapcima, ali meni i ne treba da toliko ostane. Kad se šminkam potrebno mi je da mi šminka ostane na licu samo nekoliko sati, zavisi za šta se šminkam. Ali u nekim situacijama i potreban je, ali u svakom slučaju ja ga ne koristim.

20. Najdraža senka?
- I nemam neku najdražu senku koju bih vam prikazala. Obično za jedan makeup koristim 3 palete senki, kombinujem ih. Sve tri su mi jako dobre, i ne mogu izdvojiti najbolju ili najdražu.

21. Koristiš li tečni ajlajner ili olovku?
- Koristim oboje. Zavisi kakav makeup radim. Uporedim i ajlajner i olovku i izaberem ono što mi najbolje stoji za taj makeup. Meni je sve jedno da li je ajlajner ili olovka, samo da izgleda lepo.

22. Sephora ili MAC?
- Ovo pitanje je bilo i na prošlom tagu koji sam radila, a njega možete pronaći ovde. Kao i tada i ovde ću reći da sam čula da Sephora prodaje i ostale brendove dok MAC prodaje samo njihove proizvode, tako da biram Sephora. A ako se misli na proizvode, ne na prodavnice onda ne mogu odlučiti jer nisam koristila ni jedno ni drugo.

23. Koliko često se ubadaš olovkom u oko?
Veoooma često. Ne znam da li je prošlo nekada šminkanje a da se Šehada nije ubola u oko. Veoma sam nespretna kad je reč olovka za oko, ili pak ajlajner.

24. Šta misliš o pigmentima?
- Videla sam da ni Sandra ne zna odgovor na ovo pitanje, i moram reći da ni ja ne znam. Tražila sam na Internetu o pigmentima ali nema rezultata. Nisam ništa važno pronašla.

25. Koristiš li primer za lice?
- Kao što sam rekla, mislim da primeri i nisu toliko korisni. Ali, nekada umu i da budu. Ali ne, ne koristim nikakve primere.

26. Koristiš li mineralnu šminku?
- Ne ne znam kakva je to šminka, ali kakva god da ja je ne koristim. Mogla bih nekada probati tu šminku. Zvuči dobro.

27. Omiljeni ruž?
- Pa ne mogu sada reći da imam neki omiljeni ruž, ali ka bih birala brend bio bi to Avon jer ima stvarno dobre ruževe, pogotovo one mat. Uz to, moram reći da me u poslednje vreme i Golden Rose iznenađuje svojim kvalitetom.


28. Koristiš li sjajeve?
- Da, ali u poslednje vreme i ne toliko. Ranije sam baš koristila sjajeve i mogu reći da su oni jako dobra stvar za one koje smatraju da nisu dovoljno odrasli za karmin.

29. Najdraže rumenilo?
- Ne koristim rumenila, jer imam izrazito rumene obraze. Postoji jedna krema, nema natpisa na njoj i ne znam kako se zove, ali ona smanjuje rumenilost obraza (ili kako se već zove). Ja je koristim i uvek ostavim toliku rumenilost da izgleda kao da imam rumenilo.

30. Kupuješ li šminku preko eBaya?
- Ne, jer sam čula da se od šminke tog sajta dobijaju osipi i izlaze alergije, pa radije neću da ih isprobam.

31. Voliš li drogerijsku šminku?
- Naravno.Zato što neki proizvodi mogu da se nađu za vrlo nisku cenu, iako koštaju mnogo više, ali znam da to nisu original. Ali opet jako je kvalitetna.

32. Jesi li ikada upisala neki kurs za šminkanje
- Ne, mada bih volela da upišem neki kurs i poboljšam moju sposobnost. Naravno u našem mestu ne postoje takvi kursevi,


33. Jesi li nespretna prilikom šminkanja?
- Ne nisam nespretna ako se u obzir ne uzme to da ne znam dobro da postavim ajlajner ili olovku za oči. Što se tiče ostalog nisam nespretna, ali opet ne mogu se pohvaliti svojom tehnikom šminkanja.

34. Navedi jedan 'makeup crime' koji ne podnosiš?
- Ne volim da iznosim svoja mišljenja o nekome ili nečijoj šminci, ali kad je u pitanju makeup crime to bi po meni sigurno bio, kockaste obrve (ne znam kako se to nekome sviđa), nedobro izblendan puder i još mnogo toga.

35. Voliš li šarene nijanse senki ili ipak neutralne?
- Meni su neutralne senke lepše, jer ipak više nosim mat karmina, a oni su savršena kombinacija sa njima.

36. Koja slavna osoba uvek ima dobar makeup?
- Sada bi smo mogli ostati do sutra razmatrajući to, ali po meni najlepši ima Taylor Swift. Ona uvek ima dobar makeup, a to možete pogledati i na donjoj slici. Jako lepo. Sve pohvale...


37. Kada bi morala izaći iz kuće samo sa jednim proizvodom, koji bi izabrala?
- Paa, to bi definitivno bila maskara, jer bez nje ne idem nigde, ali iskreno, nadam se da neće doći do ovog događaja.:D

38. Da li bi mogla da izađeš iz kuće bez imalo šminke?
- Da, naravno to svakodnevno radim. Ne znam zašto ne bih izašla bez šminke napolje. Skoro niko to ne bi primetio jer dok se ja šminkam stavim malo šminke, da se i ne primeti toliko.

39. Po tvom mišljenju, koji je najbolji makeup brend?
- Pa ne bih sad da barim, ali kad bih morala da izaberem onda bih izabrala Avon. On me je oduševio sa svim svojim proizvodima, pogotovo sa karminima.

40. Tvoje mišljenje o šminci?
- Pa i nemam neko mišljenje. Naravno, jako volim šminku, ali nisam sada za to da se svaki dan šminkam. Mislim još sam mala za šminku, dovoljna je samo maskara i labelo. I zato preporučujem da se ne počinjati šminkati sa manje od 15 godina. Naravno možete kao ja, maskara puder i labelo ili sjaj za usne, ali full makeup za školu, mislim da je to pogrešno. Ali dobro, svako ima svoje mišljenje. Uglavnom, moje mišljenje o šminci je jako dobro, i jako volim da se šminkam i eksperimentišem sa novim proizvodima.


Ja sam se jako zabavila radeći ovaj tag, i veoma dugo sam ga radila. I naravno zahvaljujem Sandri na nominaciji. Što s etile moje nominacije, ne mogu da se setim neku blogerku koja nije radila ovaj tag, jer su skoro svi radili ovaj tag. Zato nominujem svakoga ko želi da uradi ovaj tag. I to bi bilo sve što sam htela da vam predstavim u ovom postu. Ako vam se ovaj post svideo, slobodno ga komentarišite, delite ili se prijavite na moj blog. I da, moram da se izvinim ako imam neke gramatičke greške. Nisam stigla da pregledam, jer sam veoma kasno završila sa pisanjem ovog posta.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

You Might Also Like

18 коментара

  1. Tag je predivan i ti si predivno odgovorila na sva pitanja. Imam 12 godina i potpuno se sa tobom slažem oko šminke. Meni kao prvo i roditelji ne dozvoljavaju da se šminkam, samo stavljam ono osnovno, puder, maskaru i labelo, a kao drugo i sama ne volim da preterujem sa šminkom jer više volim ono što je prirodno. Preporučila bih ti Garnierov prpizvod koji meni baš pomaže protiv bubuljica. U pitanju je Garner Pure Active 3 in 1. Nabavila sam ga u obližnjem gradu, nije bio baš skup, mislim da ga i ti možeš tamo nabaviti. U slučaju da počnu da ti izlaze bubuljice slobodno ga počni koristiti jer je predobar. A što se tiče proizvoda Golden Rose, slažem se da su dobri i mogu se naći po povoljnim cenama. Predivan post.❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala i na ovako divnom komentaru, i a na ovako lepim savetima. Ako počnu da mi izlaze još više bubuljica sada znam šta ću koristiti.

      Избриши
  2. Draga Šehada, ovaj tag je jedan od boljih koje sam pročitala. Divno si ispisala odgovore da sam uživala čitajući. Među odgovorima pronašla sam dosta onih koje su slične mojima, ali ovo sa puderom i četkicom totalno se razlikujemo :D. Ja sam neko ko obožava četkice, ali T zona mi je mnogo suha i kada nanosim puder četkicom suhoća dolazi do izražaja mnogo više nego kada ga nanosim prstima. Tako da ja definitivno biram prste :D.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, hvala na komentaru, draga, Uvek znaš da ostavljaš predivne komentare, i to me uvek razveseli.

      Избриши
  3. Baš uživala čitajući ovaj post.Jedan od boljih draga Šehada!Drago mi je da se ponašaš u skladu sa svojim godinama,a opet zrelo razmišljaš!💕

    content://media/external/file/1329

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Šehada,ovaj post je prezanimljiv.Vidjala sam slicne tag-ove ali ovakav nisam sto je dodatni plus i uzivala sam citajuci. Vidim da si se potrudila,a i svaka cast jer ja sam i suvise lijenja da uradim ovako dugacak post :D

    http://olivanda.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Wow!! Soo beautiful!! Very good products ... I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    ОдговориИзбриши
  6. Moram da priznam da kad sam bila tvojih godina, nisam znala baš ništa o šminkanju, mada mislim da je nisam ni koristila sve do srednje škole možda. U svakom slučaju vidim da imaš "normalan" stav o svemu tome, a zanimljivo mi je da čitam ovakve odgovore, naročito kad se radi o tako dragoj osobi kao to si i ti sama :)
    Uživaj u vikendu! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Šehada draga, izrazito mi je drago što si prihvatila moju nominaciju i uradila ovaj tag post. Veliko ti hvalaa na tome. Zaista mi je bilo zanimljivo da citam odgovore na tvoja pitanja i saznam nesto novo o tebi. Sjajan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je bilo drago što si me nominovala, i ja treba tebi da zahvalim na tome. Hvala ti još jednom.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D