Gifts for Valentine's day

фебруар 12, 2017

Zdravo svima 😘


- Za nekoliko dana, odnosno za dva dana će biti Dan zaljubljenih. Često smo u nedoumici šta da pokonimo njemu ili njoj, tako da sam odlučila da vam pokažem nekoliko saveta šta možete da poklonite svojoj voljenoj osobi. Znam da ovakve postove (postove na ovoj temi) viđate na skoro svakom blogu, ali sam htela da ga vidite i na mom blogu. Za 14. februar sam spremila nešto posebno.

- Kolači
- Ovo je meni omiljeni deo. Ukoliko znate da kuvate, eksperimentišite malo u kuhinju i napravite dečku/devojci kolače. Ako želite da bude što romantičnije neka budu u nekom obliku kao srce, ili ruža ili nešto drugo. Ili pak možete napraviti običan kolač, a kasnije ga ukrasiti nekim srcima i drugom. Ili možete da ispečete kolače u obliku slova L, O, V, E i kad ih spojite izgledaće fantastično. Možete te kolač postaviti u nekoj ukrasnoj foliji, i napisati neku ljubavnu poruku, ali samo teč Love je dovoljna da se iskaže vaša ljubav.


- Čestitka ili poruka
- Možete svom dečku/devojci poslati čestitku ili poruku. Potrudite se da to bude što romantičnije, postavite mnogo srca i tako to. Pronađite neku savršenu poruku i napišite je. Možete postaviti i neku vaš zajedničku fotografiju. Čak možete smisliti neku pesmu za njega/nju i napisati je na čestitki ili poruci. Čak, ako znate da pevate osmislite i melodiju i otpevajte je. Verujte, to je savršen poklon.


- Večera
- Priredite svom dečku/devojci večeru, ali pazite da to bude romantična večera. Pronađite neko tiho mesto, upalite sveće, postavite sto i skuvajte nešto. Ili pak, možete naručiti nešto iz restorana. Pustite neku ljubavnu pesmu, i ako hoćete možete da zaplešete. Potrudite se da taj dan bude nezaboravan u vašem životu.


- Album
- Pokušajte da pronađete što više vaših zajedničkih fotografija. Ili ako ih nemate, aparat u ruke i slikajte. Pronađite neki album, zalepite neko srce na njemu i napišite prvo slovo vaših imena. Onda ubacite sve te fotografije u album i 14. februara mu dajte taj savršen poklon. Opet napišite neku poruku za njega. Taj poklon će mu/joj se sigurno svideti. 


- Ruže
- Ovo je više savet za muškarce, nego za devojke, ali i devojke mogu ovo iskoristiti. Poklonite svojoj/svome devojci/dečku ruže. Uz to možete dodati i nekog velikog plišanog medu, okačiti neku poruku i postaviti bombonjeru. To mi zvuči kao savršen poklon. Devojci/dečku će se sigurno svideti i znam da će ga stalno držati na stolu pored svog kreveta i da će uvek zaspati dok ga gleda.


- Nakit
- Ako vaša devojka voli materijalne stvari možete joj kupiti neku narukvicu, sat ili ogrlicu. Sigurno će joj se svideti. Sigurna sam da će ga nositi svakog dana. Ali uz taj poklon dodajte nešto iz srca, kao poruku (opet) ili dodajte poklon koji sam na početku navela, a to su kolači.


- Nadam se da ćete se lepo provesti za Dan zaljubljenih, i obavezno koristite ove savete da bi ste se proveli savršeno. Postoje još mnogo saveta koje sam htela da vam pokažem, ali kad bi vam pokazala svaki savet, ovaj post bi se odužio. Zato je bolje da stanemo na vreme. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

36 коментара

  1. Predivan post. Ideje su savršene. Preporučila bih ti da pogledaš video Saše Miladinovića koji je na sličnu temu snimio video, veruj mi, oduševićeš se. Po meni je najbolji poklon jedan iskreni zagrljaj i gledanje nekih filmova i naravno pica. I kolačići su zaista predivna ideja. Takođe je dobra i neka korpica sa nekim stvarima koje vas vežu ili neke njegove/njenje omiljene stvarčice. Stalno čitam ovakve postove i gledam videe na ovakvu temu i tvoj post se nekako izdvaja ( u pozitivnom smislu).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na komentaru. Htela sam da i to napišem, ali sam potpuno zaboravila. Zna se da je to najbolji poklon.

      Избриши
  2. Ovoo su zaista pokloni vredni pažnje! Ne tako skupi, a opet jako lepo, vrlo dragi, i zaista dragoceni! Odlične predloge si nam dala, zaista. Odusevljena sam postom.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Veoma sam se potrudila oko ovog posta.

      Избриши
  3. Super post,prijedlozi su odlični!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post . Ideje su jako kreativne i zanimljive i vecina su mi se dopale i dosta imaju sentimentalnu vrednost


    Ako imas vremena ,svrati i procitaj novi post na blogu

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Mihajlo. Učlanila sam se u tvoj blog, sada ću pročitati tvoj post.

      Избриши
  5. Zanimljivi pokloni... Ali mi #foreveralone ćemo samo da ih gledamo i čekamo 50 nijansi mračnije na 14. februar :'''(

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  6. Ideje su ti odlične! Ja sam uradila sti ovakav post kao što znaš!

    I ♥ u

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. THanks for comment, dear. I course that I will follow you.

      Избриши
  8. Predivan post zaista ❤❤!Dala si super ideje ☺!Nažalost ja nemam nikakve planove za 14.februaar pošto se moj princ još nije pojavio ☺!Sjajan pod svakako ljubim te ☺!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Sigurno ćeš ubrzo upoznati tog princa. :*

      Избриши
  9. Sjajan post draga. Ideje za poklon su divne. Veoma kreativno. Ja iskreno volim ovako male znake pažnje. Divno Šehada☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga Sofija. Ovom postu sam pridala mnogo pažnje.

      Избриши
  10. Vecera ili kolacici su po meni najbolja opcija :)
    Ja cu decku vjerojatno pokloniti cokoladu ili takvo nesto jer ne pridajemo veliku vaznost tome :)
    Ali ove ideje su super!

    MMara

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Ideje za poklone su ti super i neke ću iskoristiti :D
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  12. Predivno... mnogo mi se sviđaju tvoje ideje. Mada su kolači po meni najbolja opcija :) ❤...

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I za mene su to najbolja opcija. Hvala na komentaru, draga

      Избриши
  13. Ovo su stvarno predivne ideje za poklone! Za one kojima je to potrebno, ja ću valentinovo provesti učeći i gledajući filmove #zivottipicneforeveraloneteenagerke xD<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. we will go to the restaurant i suppose;) follow:) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post. Jako kreativan. Uzivala sam citajuči ovaj post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post i sve od navedenih ideja su jako dobre, međutim mislim da ću sama sebi nešto kupiti haha

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, to je najbolja opcija ako želiš da dobiješ savršen poklon.
      Novi post je na mom blogu: laAdda

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D