Goodbye Winter - We Heart It #1

фебруар 20, 2017

Mislim da svi znamo šta je We Heart It. To je društvena mreža slična Pinterestu na kojoj se mogu pronaći fantastične slike. Koristim ovu aplikaciju svakodnevno i često umem da sačuvam na hiljade slika na mom računaru. Na mom profilu nema toliko slika koje sam lajkovala, niti mojih slika koje sam ja postavila na We Heart It-u, ali planiram da postavim još neke slike i da proširim moju zbirku slika koje sam lajkovala. Zato, ako želite možete posetiti i zapratiti me na mom We Heart It-u koji se nalazi ovde. Ako ste me do sada pratili možda ste znali da je moj We Heart It bio laAdda, ali od sada je Šehada Ljajko. Tako je svaka društvena mreža koju imam. Uz to, promenila sam i ime profila i na Bloggeru. Isto je Šehada Ljajko. U ovom postu sam odlučila sam da vam pokažem neke slike sa We Heart It-a, ali koje su bile postavljene tokom ove zime. I da naglasim da je počela škola i da su odmah od prvih dana počeli sa zadacima i ispitavanjem, tako da ću se potruditi da postove objavljujem na dva dana, ali ako nekad ne objavim post znajte da je to zato što nisam imala vremena. Ali potrudiću se da budem aktivna na blogu. Preostaje mi još da kažem da sam pronašla mnogo lepih slika na We Heart It-u i nisam mogla da ih sve postavim u ovom postu, pa sam odlučila da ih bude više. Mislim da će ih biti 2 a možda i tri. Neću ih objavljivati jedan iza drugog, već će između njih biti neki post potpuno druge tematike.









































I da ne zaboravim da možete da pratite moj blog i preko Bloglovin'. Ako neko ima neka mi se takođe javi u komentarima da ga i ja. Ja sam nekoliko blogova koje sigurno znam da imaju Bloglovin' zapratila, ali neke koje ne znam neka se jave. I to je bilo sve što sam htela da vam kažem. Ako vam se ovaj post svideo, slobodno ga komentarišite, delite ili se učlanite u moj blog. Vidimo se u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko



You Might Also Like

28 коментара

  1. WE♥it je jedna od mojih omiljenih mreža i obožavam da kačim slike i svakodnevno heratujem slike. PRedivne si slike izabrala draga. Zapratila sam te ♥ (_lazy_bitch)

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Videla sam da si okačila mnogo slika na We Heart It-u i da su te zapratili više od 400 ljudi (mene prate samo 7, ali idem to sada promeniti). I ja sam tebe zapratila.

      Избриши
  2. Ja jako volim we heart it i koristim ga jakooo dugo.Jako je koristan!Sivme fotografije si izabrala:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Slažem se da je jako korisan. Ima predivne slike koje su korisne i za blog, a i za pozadinu telefona ili računara.

      Избриши
  3. Super post draga! Sigurno i sama znaš koliko i ja obožavam WeHeartIt, pogotovo ovako tumblr fotke kao što su ove u tvom postu, sve pohvale <3
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. obožavam We Heart it i zaljubim se u svako sliku koju nađem tu. Odabrala si divne slike draga, uživala sam gledajući divne slike zime ako nisam ljubitelj iste♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako interesantan post draga!
    Obožavam We heart it, tako da mi je drago sto si napravila post bas na ovu temu.
    Predivne fotografije.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. We Heart It je jedna od najboljih društvenih mreža.

      Избриши
  6. Draga, post je predivan, a izbor sličica presladak. Zapratila sam te. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Neće mi faliti zima, u to sam uvjerena! Slike su krasne :)

    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  8. Uuu kako ja volim ovakve postove,iz nekog razloga su mi baš inspirativni hahah 😄❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post. Imam We Heart It i zaista imaju predivne slike. Slike koje si ti odabrala su prekrasne. Ne znam zašto ali meni ona jedna devojka na slici pod brojem 16. liči na Evu sa youtube kanala MyLifeAsEva.❤

    ОдговориИзбриши
  10. Obozavam da gledam slicice sa WI Heart it-a tako da mi se ovaj post bas dopao.
    Odlican izbor si napravila, slicice su zaista predivne :)


    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Adda ovo su predivne slike! Svaka čast ♥ ♥ ♥
    ❤❤❤💙❤💙❤❤❤❤❤❤❤💙❤❤💙❤❤❤💙❤❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤❤❤❤❤❤❤❤💙❤❤❤💙💙❤💙❤❤💙❤💙❤💙❤💙💙💙💙❤💙❤💙❤💖❤💛❤💙❤❤❤💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙❤❤❤💖❤❤❤💖❤💙💙💙❤❤💙❤❤💙❤💙❤💙❤❤💙❤💙

    ОдговориИзбриши
  12. Draga i ja volim te kao umjetničke slike,super post...sviđa mi se tvoj blog,zapratila sam te,nadam se da ćeš i ti mene :*
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    ОдговориИзбриши
  13. Divan post i fotkice, mada da budem iskrena malo sam umorna od ovih zimskih fotografija i ne mogu čekati pravo proljeće i toplije vrijeme

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. I ja isto čekam da dođe proleće, da imamo više sunčanih dana, i da posle proleća dođe leto i da konačno dočekamo i letnji raspust.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D