I want to travel

фебруар 04, 2017

Zdravo svima 😘
- Od kad znam za sebe, moja najveća želja je bila da putujem svetom. Da posetim svaki mogući grad, svako moguće selo, svaku moguću lepotu prirode. Uvek sam se divila turistima koji svakog dana putuju, koji posećuju različita mesta. Ako želite da saznate u koja mesta sanjam da odem, nastavite da čitate post.

Njujork / New York
- Možda ste u mom drugom postu pročitali da bih želela da posetim Njujork. Njujork je jedan predivan grad u kojem možete videti mnoge lepote. Počećemo od Kipa Slobode. Kad se kaže Njujork ja se odmah setim poklona Francuske, koji stoji u Njujorku, a to je Kip Slobode. Imam tetku koja živi u Americi i ona mi svake godine donosi suvenire, a prošle godine mi je donela minijaturnu figuru Kipa Slobode. Sledeća znamenitost Njujork je i ulica Vol strit. To je najpoznatija ulica u Njujorku. U Njujorku se nalazi i Bruklinski most i Empajer Stejt Bilding i još mnogo toga, ali doba u koje je Njujork najlepši je doba kada je Nova godina i Božić. Njujork ima jedno poznato klizalište a iza klizališta se nalazi jedno veliko drvo, odnosno jelka koja je okićena samo svetiljkama u raznim bojama. Izgleda predivno.


Pariz
- Još jedan predivan grad. Ne mogu verovati šta je sve ljudska ruka izgradila i šta je sve uradila da bi ulepšala ovu našu planetu Zemlju. Znamenitost koja najviše asocira na Pariz je svima nama poznata, Ajfelova kula ili Ajfelov toranj., građevina koja je sagrađena 1889. godine. Njoj se najviše divim i volela bih da je posetim i da se nekada popnem na nju. Sledeća prelepa znamenitost Pariza je Trijumfalna kapija, koja je posvećena francuskim vojnicima. Ona se nalazi na istočnom kraju avenije Jelisejka polja, koja je takođe jedna od znamenitosti Pariza. Pariz ima jednu reku, koja je po meni predivna. Ta reka deli Pariz na dva dela, severni i južni Pariz. Pariz je jedan od neverovatnih gradova i moram priznati da svakog dana na WHI gledam slike Pariza. I da naglasim da je Pariz jedan od mojih najdražih gradova jer se u njegovoj blizini nalazi najveći dečji park, Diznilend (moj omiljeni).


London
- Moja sestra je oduvek volela zemlje istoka, a ja sam više pridavala pažnju zapadu i više sam volela te zemlje. Mogu reći da dok sam bila mala, moj omiljeni grad bio je London, i mogu priznati da je i sada to ostao. Moja drugarica, takođe i sestra živi u blizini Londona, ali stalno posećuje London i kad tokom leta dođe kod mene priča mi o njegovoj lepoti. London je poseban po Bakingemskoj palati, koja sadrži najpoznatiji časovnik na svetu. Big Ben. Poseban je po znamenitosti nazvana London Eyes ili Londonsko oko. koja je najveća panoramska vrteška na svetu. Poznat je i po autobusim na dva sprata. Poznat je i po trgu Pikadili i po još mnogo toga, a ono što mene privlači je to što u tom gradu živi engleska kraljica.



Barselona
- Mogu reći da sam veliki fan fudbalskog kluba Barselona, pa sa ponosom mogu reći da me privlači i grad pod istim nazivom. Možda nema mnogo znamenitosti, ali meni se u ovom gradu sviđa način na kojem žive ljudi. Sviđa mi se priroda, okruženje. A posebno mi se sviđa što se ovaj grad nalazi u Španiji. U Barseloni se nalazi katedrala Sagrada familija, koja je, čini mi se, još u izgradnji. U Barseloni se nalazi najveći, a mogu reći i najpopularniji fudbalski stadion, Cam Nou. Taj fudbalski stadion je od mog omiljenog kluba, Barselona.


- Možete primetiti da sam prestala da pišem i na engleskom jeziku, Oprobala sam se na jednom postu i nije mi se svidelo kako izgleda, pa sam prestala. Možete primetiti i novi izgled, koji se meni jako sviđa i ne planiram da ga menjam u skorije vreme.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


You Might Also Like

46 коментара

  1. Odlican post :*
    Ja takoder zelim posjetiti sva ova mjesta koja si nabrojala iako na mojoj listi ima jos puno drugih. Meni takoder teta zivi u Americi tj. u New Yorku tako da ga imam priliku posjetiti zbog cega ne mogu biti sretnija xD

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. Drago mi je zbog toga što imaš razloga da posetiš Njujork :D

      Избриши
  2. I mene fascinira šta sve ljudska ruka može izgraditi,sviđa mi se stil pisanja.Divan post:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bih želela da posetim sve navedene gradove, a najviše London. Imam strica koji živi u Londonu i donosi mi razne stvari iz Londona i ja sam se naprosto zaljubila u taj grad. Nadam se da ćz moći da ga posetim jer mi deluju predivno. Zaista predivan post, kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Nadam se da ćeš ga nekada posetiti. Iako ga ja nikad nisam posetila, mogu reći da je grad predivan.

      Избриши
  4. Sviđa mi se novi izgled, a za engleski se slažem da je nepotreban!
    Posetila sam Barselonu i čarobna je, zaista. :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja. I ja planiram da posetim Barselonu

      Избриши
  5. Sva mesta su prelepa.Nekako bih najviše volela da odem u London i New York! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar post!Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. odlican post, zelim ti da ostvaris svoj san,.. da posjetis ove navedene gradove i sve ostale koje zelis posjetiti u podsvjesti.
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga, i na komentaru i na lepim željama. Naravno da ću te zapratiti :D

      Избриши
  8. I ja sam neko ko obozava da putuje, tako da sam se obradovala kad sam videla ovaj post, i bas me je zanimalo koja ti to mesta zelis da posetis. Delim misljenje s tobom, i ja bih ih rado posetila.Na ovu listu bih dodala jos i Rim, u koji sam bila i koji preporucujem jer nudi vrlo zanimljive stvari.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Kad bi dodala i Rim, morala bih da dodam i Berlin i druge gradove, i moja lista bi bila veoma duga. Ali dobro, Rim se podrazumeva.

      Избриши
  9. Spomenuta mjesta bi i sama htjela posjetiti, narocito Paris. Nadam se da ce ti se zelja jednog dana ostvariti i da ces vidjeti sve gradove koje si navela :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja se isto nadam da će mi se želja ostvariti

      Избриши
  10. Slažem se sa tobom. A na listu bih dodala Rim, kao Veronu i Veneciju, jer sam tamo već bila, i mnogo mi se dopalo. Sjajan post:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što sam rekla u jednom od prethodnih komentara, ako bih dodala i Rim morala bih i druge gradove i ova lista bi postala veoma duga. Ali opet, kao što sam rekla, Rim se podrazumeva. Mada me on toliko i ne privlači.

      Избриши
  11. Predivan post,od svih ovih gradova ja bi lično najviše voljela otići u NY ili u Pariz,imam na to veliku želju a nadam se da ćeš i ti jednog dana otići!♥
    Učlanila sam ti se u blog.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na lepim željama, draga. I ja tebi želim da posetiš te gradove. Hvala ti što si se učlanila. Ja sam se učlanila u tvoj blog, takođe.

      Избриши
  12. Predivne destinacije. Ne znam tačno gdje živiš ali kod nas svake godine imaju organizovan prevoz za Pariz i Barselonu po povoljnim cijenama. Msm da sam čula da je pariz na 7dana za dvije osobe oko 400KM. Što mi i ne djeluje mnogo skupo obzirom da se dočekuje i Nova Godina u Parizu. Ali od srca ti želim da ga posjetiš. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja mislim da je to povoljna cena za Pariz

      Избриши
  13. Pariz je grad koji sam oduvek želela da posetim!! ❤❤
    Divan post draga! ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Imas odlican stil pisanja kao i blog! Moja zelja je da posjetim London :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post!
    Ja sam također uvijek imala želju i san da kad budem starija proputujem što je više mjesta moguće. Najviše želim posjetiti Japan i Island. To mi je na vrhu travel wishliste :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš proputovati što više mesta. Japan mi se čini kao veoma zanimljiv grad.

      Избриши
  16. Predivan post, takođe obožavam da putujem. Najviše bih voljela da posjetim Pariz i Barselonu. :)

    Anja's world 

    ОдговориИзбриши
  17. Super post draga! Imam veliku želju da obiđem sve gradove kao i ti <33
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  18. Thanks a lot :D

    you need to visit Portugal, dear :D It's an amazinz country :D I really want to visit NY :D

    NEW GET THE LOOK POST | The New Way Of Being Sporty.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Of course, Miguel. Portugal is very nice country. Thanks for comment

      Избриши
  19. Thanks a lot :D

    yoou choose nice places to travel :D OMG, dreaming with NY and Paris :3

    NEW COOKING POST | Delight Yourself With This Recipe.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  20. Great post! I think that travel is one of my favorites things!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: FJORDS OF NORWAY: FUR COAT AND JEANS
    DON'T MISS: GUCCI BELT & FUR COAT IN NORWAY

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D