Interview - Fashion, Beauty and Style

фебруар 16, 2017

Zdravo svima 😍


Pre nekoliko dana sam došla na ideju za novu rubriku, a to je da intervjuišem razne blogerke i da to objavljujem na mom blogu. Kontaktirala sam jednu sjajnu blogerku, Milenu, koja je prihvatila moj poziv. Želela sam da intervjuišem nju, jer mi se svideo njen blog, kao i njen stil pisanja. Postavila sam joj 10 pitanja, na koja je ona fenomenalno odgovorila. Da naglasim da nisam menjala odgovore nego sam ih postavila onako kako mi je ona poslala, samo sam negde ispravila neke greške koje su nastale prilikom pisanja. I da ne zaboravim da je ta predivna devojka, blogerka sa bloga Fashion, Beauty and Style.

1. Šta te je motivisalo da otvoriš blog?
- Na ideju da otvorim blog sam došla sasvim slučajno u septembru 2015 god. Tada sam imala viška slobodnog vremena jer mi školska godina na fakultetu počinjala tek sredinom oktobra. Kako volim da pišem, rešila sam da svoje slobodno vreme iskoristim upravo za pisanje postova na blogu koje bi drugi ljudi mogli da vide.

2. Kako si došla do imena Fashion, Beauty and Style?
- Ovo ime je jedno od prvih koja su mi pala na pamet, pa sam zato njega uzabrala. Kasnije sam, učeći i otkrivajući nove stvari o blogovanju, shvatila da možda i nije previše kreativno, ali ga nisam promenila, a mislim da ni u budućnosti neću jer će me uvek podsećati na moje prve korake u blogo svetu. Samo ima otprilike govori o temam koje obrađujem da svom blogu.

3. Planiraš li nešto da promeniš na svom blogu?
- Kada sam tek otvorila blog, on je izgledao potpuno drugačije nego sada. Tada sam, mlada i neiskusna u ovim stvarima, dosta eksperimentisala dok otprilike nisam došla do ovog izgleda koji blog sada ima. Dugo vremena nisam radila nikakve promene na njemu, ali ne znači i da u budućnosti neću. Sigurno još dosta stvari imam da naučim, a svaka promena na bolje je uvek dobro došla.

4. Koliko imaš čitaoca?
-  Moj blog trenutno ima 412 čitalaca i ovom prilikom želim da se zahvalim svima koji čitaju moje postove.

5. Jesi li se nekada susrela sa hejterima?
- Nisam, ali su mi moji čitaoci u nekoliko navrata ukazali na neke greške koje sam pravila. To sam shvatila kao pozitivnu kritiku i potrudila se da ukazane greške ispravim koliko je to bilo u mojoj mogućnosti. Cenim takve dobronamerne komentare jer zaista mogu biti vrlo korisni.



6. Koji je tvoj omiljeni post na blogu?
- Ovo je jako teško pitanje i zbog toga ću morati da izdvojim 4 omiljena posta:
''Golden Rose longstay liquid matte lipstick 10'' 
''10 beauty trikova koje morate isprobati''
''Omiljeni časopisi - nekad i sad''
''Saveti za šminkanje''

7. Jesi li ponosna sa svojim najpopularnijem postom?
- Ponosna sam sa svaki svoj post i ne delim ih po popularnosti. Naravno da uvek bude postova koji su više čitani od drugih, ali to je već stvar ukusa mojih čitalaca.

8. Imaš li neku specijalnu društvenu mrežu za blog?
- Imam samo facebook stranicu, koja nosi isti naziv kao i blog i možete je videti na ovom linku:
https://www.facebook.com/FashionBeautyAndStyle1/

9. Koja je tvoja poruka za početnike?
- Početak je obično težak, posebno dok blog ne stekne određeni blog čitalaca, ali budite strpljivi i istrajni. Ni jedan uspeh ne dolazi preko noći i za sve je potrebno uložiti trud i rad. O načinu pisanja postova i izgledu bloga treba naučiti dosta stvari i trudite se da to brzo savladate. I, naravno, jedna od najvažnijih stvari je da to što radite bude iz ljubavi i da svaki post bude originalno i samo vaše delo.

10. Da li ti se ovaj intervju svideo?
- Jeste jer si mi postavila jako zanimljiva i lepa pitanja. Na kraju, želim da ti se zahvalim što si baš mene izabrala za ovaj interview.


Želim da se ovom prilikom opet zahvalim Mileni što se odazvala na moj poziv i što je pristala da je intervjuišem. Meni je bilo veoma zabavno da čitam njene odgovore. Da vas obavestim da će ova rubrika izlaziti na svakih mesec dana (obično 15. ili 16. u mesecu). I da vas obavestim da ću intervjuisati blogerke koje imaju više od 100 čitaoca. Pitanjanajverovatnije menjati, ali naravno ostaće i neka od ovomesečnih pitanja. I ako budem u prilici možda ću intervjuisati i neke jutjuberke.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

38 коментара

  1. Sjajan intervju! Jako profesionalno ste ga obje odradile, odličan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, nema na čemu. Bilo mi je zadovoljstvo da odgovaram na tvoja pitanja. I ja se tebi još jednom zahvaljujem i želim ti puno uspeha sa blogom u budućnosti! ♥️

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Veoma sam zahvalna što si mi se odazvala na poziv, pristala na intervju, odgovorila na pitanja, učlanila se na moj blog i sada, komentarisala ovaj post. Hvala ti, još jednom. ♥️

      Избриши
  3. Draga, zaista interesantna rubrika! Intervju koli je Milena dala je odličan!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Želim ti puno sreće i uspjeha u daljnjem blogovanju!❤

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv post i intervju draga . Jako su mi se pitanja dopala kao i odgovori na tvoja pitanja . Svaka cast

    Ako imas vremena svrati na blog i ucestuj u velikom qw koji pravim
    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Mihajlo. Mnogo sam se trudila da pitanja budu veoma zanimljiva.

      Избриши
  6. Drago mi je što si odlučila da saradjuješ sa jednom našom uspešnom koleginicom. Vrlo zanimljiv intervju, zaista! Jako zanimljiva pitanja i odgovori.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Jako sam se trudila da prvi post ove nove rubrike bude što upečatljiviji.

      Избриши
  7. Super intervju i stvarno odlična ideja za postove :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divna ideja,jako kreativno.Obe ste ovo super napravile!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan intervju,i sama sam oduvek želela da dam jedan to mi je baš zanimljivo ❤❤!Kako kreativna ideja da pocnes ovako nešto,svaka čast! 😍😚❤

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Mnogo puta sam to rekla, pa ću opet i sada reći: Stvarno sam se potrudila oko ovog posta

      Избриши
  10. Ideje ovog posta je veoma kreativna. Pratim mnoge blogerke i još nisam naišla na neki ovakav post, tako da mi je bilo zabavno da prvi put ovo čitam. Pitanja su bila veoma dobra kao i odgovri. Mislim da će ti ovo biti jedna od najčitanijih rubrika na tvom blogu. Sa nestrpljenjem čekam novi post za ovu rubriku. ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ja sam čitala kod jedne blogerke, ali ona je intervjuisala svoje drugarice.

      Избриши
  11. Meni je ovo fenomenalno! Super je sto si dosla na ovakvu ideju, jer na ovaj nacin citamo postove dve odobe, tebe i blogerke koju si odabrala. Sjajna su pitanja, kao i Milenini odgovori. Jos jednom, svaka cast! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Baš zbog toga sam to želela da uradim.

      Избриши
  12. Zanimljiva ideja za post, draga. Pitanja su zaista profesionalna kao i odgovori ♥


    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična ideja draga, baš mi se dopalo! Sjajan način da promovišeš druge blogove i daš nam priliku da ih upoznamo!!xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  14. Draga, ideja je savršena. Intervju potpuno profesionalno odrađen i sve pohvale i tebi i Mileni. Zaista sam uživala čitajući ovaj post. Smatram da ti je ideja predivna i da je super upoznati nove blogere u ovom svijetu kada mediji zanemaruju trud i značaj svakog blogera. Puno sreće u daljem radu, od srca ti želim. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na ovako divnom komentaru. Mi dajemo svu snagu da nas mediji primete, ali bezuspešno. Tako su Milica i Amina napravile kampanju 'Medijska nepravda prema blogerima', ali i to je bezuspešno prošlo. Kad bi nam pridali barem malo pažnje koliko daju jutjuberima...

      Избриши
  15. Stvarno dobar interwiew! I sama pratim Milenu i jako mi je drago što sam je još bolje upoznala kroz ovaj interwiew :)

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
  16. great post :)

    https://tiateilli.com/fooddrink/heart-shaped-cookies-quick-easy/

    https://instagram.com/tiateilli

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post i divna ideja za novu rubriku. Drago mi je što si odlučila da intervuišeš baš Milicu, jer je jako uspješna i svima nam može dati dobre savjete :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Baš zbog toga sam želela da je intervjuišem. Samo mislim da si pogrešila u pisanju, ali ona se zove Milena. Ali dobro, dešava se.

      Избриши
  18. Ideja je sjajna, nadam se da ces nastaviti, bilo mi jeko zanimljivo da citam :) ♥

    http://janalukic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D