02. фебруар 2017.

It's Q&A time

Zdravo svima!



- Odlučila sam da organizujem moj prvi Q&A. Nikada ranije ga niste videli na ovom blogu, pa sam odlučila da ga organizujem. Za sve one koje ne znaju šta je Q&A, to je vrsta posta u kojem se odgovara na pitanja vaših čitaoca. Ta pitanja, čitaoci mogu postavljati bilo gde, a za ovaj Q&A ćete pitanja postavljati u komentarima. 


- Q&A ću organizovati na svaka dva meseca. Najavu za Q&A ću objavljivati u prvom postu u tom mesecu, a na pitanja ću odgovarati u zadnjem post u tom mesecu. Sve što mi je preostalo da kažem je: budite kreativni kad postavljate pitanja. I moram da naglasim da je tema za ovaj Q&A slobodna, a ostali će biti na različite teme. 


- Možda ste primetili malu promenu, a to je da više nema uvodnog dela već odmah kreće post. Nekako mi se nije sviđalo, jer sam u svakom postu pisala isto. Odlučila sam da mi bude samo pozdrav, pa da stavim sliku vezanu za post i da krenem sa glavnim delom posta. Da kažem da ću odgovore na pitanja objaviti 28.2.2017.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official


24 коментара:

  1. Drago mi je što ćeš organizovati Q&A, a ovo su moja pitanja za tebe:

    1. Da imaš mogućnost da posetiš neku državu koju voliš, ali pod uslovom da moraš poneti sa sobom još jednu osobu, koja bi to osoba bila?

    2. Kada bi ispred sebe na putu pronašla 100 eura i jedno pismo u kojem piše da je tebi namenjeno šta bi radije uzela?

    3. Da li bi više želela da upoznaš Justina Biebera ili 1D?

    4. Kakva bi bila tvoja reakcija da ti ponude glumiš u filmu Harry Potter?

    To su ta pitanja za Q&A, ne znam koje bih ti još pitanje postavila. Valjda je ovo dovoljno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala što si postavila pitanja. Naravno da su dovoljna.

      Избриши
  2. Super post darag. Ovde ispod ću ti napisati neka pitanja i molim te odgovori na njih.
    1. U koju bi državu najradije htela da odeš?

    2. Kako bi želela da se provedeš ovog leta?

    3.Kakva bi bila tvoja reakcija kada bi tebe posetila Katy Perry?

    4. Kada bi pisala neku knjigu (neki roman) kako bi si ga nazvala.

    5. Da li bi htela da upoznaš Zoelu?

    Ova 5 pitanja su za tvoj Q&A i nadam se da ćeš ih napisati i odgovoriti na tvom blogu.

    ОдговориИзбриши
  3. 1. Koju bi moc vise voljela da imas: da citas ljudima misli ili da mozes da postanes nevidljiva kad god pozelis?
    2. Sa kojom poznatom licnoscu bi voljela zamijeniti zivot na jedan dan?
    3. Da li si vise umjetnicka ili naucna "dusa"?
    4. Da li bi prije otisla zauvjek u Ameriku da zivis i da vise nikad ne dođes u svoju zemlju ili bi ostala da zivis u svojoj zemlji ali tako da nikad ne posjetis nijedno drugo mjesto?
    5. Da li znas jos neki strani jezik osim engleskog i koji?
    Evo i mojih pitanja, madam se da su kreativna i jedva cekam da vidim tvoje odgovore:)

    Ako neko zeli da posjeti moj blog evo linka: mona-lifestylediary.blogspot.com
    Takođe na mom blogu ima konkurs povodom 14. februara pa bi mi bilo drago da pogledate i ucestvujete, link konkursa: http://mona-lifestylediary.blogspot.com/2017/01/konkurs-povodom-14-februara.html?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga što si postavila pitanja. Odgovoriću na svako tvoje pitanje jer su veoma zanimljiva.

      Избриши
  4. Odličan post samo tako nastavi ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Sorry, but this photo is note mine. I dont have this glasses.

      Избриши
  6. Thanks a lot :D

    I really appreciate this kind of personal Q&A posts :D Please, keep it up <3

    NEW BLOGGER TIPS POST | My Blogging Essentials.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, bolje je ovkao kad nema uvoda, post izgleda mnogo originalnije. Ja iskreno i nemam nekih zanimljvi pitanja za tebe, osim sto bih volela da na kraju q&a posta napises nesto uopsteno o sebi, kako si i zasto otvorila blog i eto mozes da postavis neku svoju fotografiju,d a te malo bolje upoznamo.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Naravno da ću napisati nešto o sebi, a što se tiče fotografije, još uvek ne mogu da podelim sa vama neku moju fotografiju, ali obećavam da ćete nekada videti i moje lice.

      Избриши
  8. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Drago mi je da organizujes Q&A. Shodno tome, zanima me koliko ti je bitna komunikacija sa tvojim citaocima i pratiocima. Takodje, zanima me kako sebe vidis za deset godina.

    https://dorajaa.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Koji je tvoj omiljeni sport?
    Omiljeno piće?
    Omiljena hrana?
    Omiljena boja?
    Šta misliš o Džastinu Biberu?
    Gde vidiš sebe za 10 godina?
    Šta ti se najviše dopada kod bloga?
    Šta ti se ne dopada kod bloga?
    Da li voliš plazmu i mleko?
    Koju seriju trenutno gledas?
    Koji film si zadnji pogledala?
    Da li voliš da piješ čaj?


    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D