24. фебруар 2017.

Must have | Spring edition

Zdravo svima ✨


Na početku da odmah kažem da mi je žao što nisam objavila Goodbye Winter #2. Jednostavno sam mislila da sam zapustila postove sa puno teksta. Takođe, možda ste primetili da u poslednje vreme ne komentarišem toliko posotve. Želim da me shvatite da jednostavno nemam vremena. Treba da radimo i inicijalne testove iz skoro svakog predmeta. Nadam se da me razumete. Kad objavim post komentarišem oko 10 prvih blogova koje mi izlaze na Listi za čitanje, i posle idem da učim. Obećavam vam da kad se završe svi testovi, biću aktivnija, što se tiče komentara, a što se tiče postova u tome sam ostala redovna. Ali da ne gubimo vreme, najbolje je da pređemo na tematiku posta. Malo sam istraživala po internetu i pronašla modne trendove za 2017. godinu, i neke su mi se mnogo svidele, pa sam odlučila da napravim Must have post. Da naglasim, da neću postavljati samo odeću već i još nešto. Uglavnom, videćete tematiku ovog posta.

Majica na pruge
Odeća na pruge je i ranije bila u modi, pa je ta tradicija ostala i do danas. uglavnom, ja nemam nijednu odeću na pruge, odnosno nemam nijednu odeću u crno belim prugama. Meni se one raznobojne ne sviđaju toliko. Što se tiče odeće, pantalone na pruge su jako lepe, ali iskreno, ne bih volela da se nađe u mom ormanu. Volela da imam neku majicu sa crno belim prugama. Mislim da shvatate šta želim da kažem, ali ipak, ako niste shvatili pogledajte sliku.


Kožna suknja
Ovo nisam videla da je u trendu ove godine, ali meni se veoma sviđa kožna suklnja. Zato planiram da je u skorije vreme nabavim. Meni je jako lepa i nekaku u casual stilu što je još jedna prednost, jer ja mnogo volim casual stil. Ne bih volela da je kratka kao na slici, već malo duža, na primer do kolena. Ja ne volim da nosim kratku suknju ili haljinu.


Patike sa šljokicama
Ovo mi se jako sviđa. Imam crne espadrila sa šljokicama, ali nih ne nosim toliko jer nisu toliko udobne. Meni se sviđaju patike, nekako su u modi, a prednost je to što se u patikama osećam veoma komotno i to veoma komotno.


Catrice Camouflage Korektor
Videla sam da ovaj korektor preporučuju mnoge blogerke, kao i jutjuberke, pa sam odlučila da pokušam da pronađem to čudo od korektora i da ga kupim. Nisam sigurna da li postoji u mom mestu, ali ja ću ga tražiti i neću stati dok ga ne pronađem.


Ovo su samo neke od stvarčica koje bih volela da imam, a moja lista je previše dugačka da bih je prikazivala ovde na blogu. Ako imate neku od ovih stvarčica, pišite mi vaše utiske. I to bi bilo sve što sam htela da vam kažem. Ako vam se ovaj post svideo, slobodno komentarišite, delite ovaj post, ili se prijavite na moj blog.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

40 коментара:

  1. Odličan post, slažem se sa svim s tobom.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. od ovog svega imam majicu na pruge i catrice korektor ahah korektor je odlicaan

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Sigurna sam da je korektor odličan.

      Избриши
  3. Ja imam hrpu odjeće na pruge uglavnom plavo-bijela ili crno-bijela. To me baš podsjeća na more i mornare i jako mi se dopada:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Plavo-bela odeća uglavnom i mene podseća na more.

      Избриши
  4. Većina stvari je već na mojoj whislisti a catrcice korektor želim da kupim još odavno... Odličan post draga ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nadam se da ćeš nekad uspeti da ga kupiš.

      Избриши
  5. Jako mi se dopada tvoj post. Veoma dobar izbor... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu?

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Imam nekoliko stvari na pruge, kao što su haljine, majice, imam jedan sako, i puno stvari zato što volim da nosim stvari sa prugama. Nema veze što ne komentarišeš uvek, znam kako ti je. Mi imamo ove godine 3 perioda u školi i u sva tri perioda dobijamo ocene. I sada smo u drugom periodu i moram da se potrudim da mi sve ocene budu dobre, jer je drugi period najvažniji i na kraju se sabiraju ocene i iz prvog, i iz drugog, i trećeg perioda i dobija se srednja ocena za neki predmet. Oprosti mi nisam dobra u objašnjavanju ovoga, jer malo komplikovano i teško sam shvatila to, ali nije bitno, skrenula sam s teme posta. Sigurna sam da ćeš se ti potruditi za sve ocene i testove.❤

    ОдговориИзбриши
  7. Jako divan post draga. Nameravam da na ovu slicnu temu pisem ovaj post. Odlican izbor.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Koznu suknju nosi bas mnogo djevojaka iz mog grada i predivno stoji. Patike sa sljokicama mi se mnogo vidjaju! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post draga! Jako volim prugaste majice i sama ih posjedujem dosta, baš kao i kožnu suknju koja je stvarno preljepa i casual :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  10. Super je sve draga, a korektor ću da potražim, baš mi treba! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  11. Slazem se da su ovo zaista stvari koje treba imati svaka atraktivna cura u narednom periodu.
    Odlican post draga Sehada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! <3
    Slažem se da su sve ove stvari u trendu.Ja, na primjer,volim pratiti te trendove i oblačiti se "moderno" ali opet mnogo volim vitange i boho stil tako da me većinom ljudi viđaju u tom izdanju,uvijek se izdvajam u grupama hahah

    I totalno te razuimjem u vezi škole i vremena za blog,evo ja već više od tjedan dana nisam napisala post jer doslovno slobodnog vremena imam samo tijekom večeri,a tada hoću samo spavati :'D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja jako volim da se oblačim 'moderno', ali uvek postoji ona 'moj' stil. DRago mi je što me razumeš u vezi škole.

      Избриши
  13. Prugice su stvarno pravi hit, a i sama obožavam da ih nosim. :) Makar one bile samo na rukavima majice, na celoj majici, pa čak i na pantalonama i drugim odevnim predmetima, nekako su mi predivne, pa bilo da su horizontalne ili vertikalne. :D
    Sjajan post, draga moja <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni se one mnogo sviđaju, ali na odeća na gornjem delu tela. Na primer pantalone sa prugama mi se i ne sviđaju toliko.

      Избриши
  14. Majice na pruge obožavam i posjedujem kao i kožnu suknju koja mi je fantastična. Volim što ju mogu kombinirati u neki ležerniji ili ipak posebniji outfit. :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  15. Kožna suknjica *o*, malo su na skupljoj strani, ali su zaista predivne i razmišljam da kupim jednu sebi uskoro. Dobro si se sjetila napisati ovakav post :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ja ih mnogo volim, međutim do sada nisam videla nijednu.

      Избриши
  16. Draga Šehada, post je predivan i ne brini za odsustvo. Samo donesi dobre ocjene i sve ti je opravdano :). Izbor stvarčica me oduševio. Pored toga što sam, u zadnje vrijeme, zaluđena ovim šljokičastim patikama :D, posjedujem sve ostalo, osim njih ali i one su na spisku za sledeći mjesec šopinga :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Blago tebi što poseduješ sve sa liste, osim patika.

      Избриши
  17. Super post draga! Ja imam kožnu suknju i još neke stvarni na prugice! To će biti baš hit ovog proleća i sviđa mi se ovaj zadnji sjaj što si stavila kao i patike. Odličan post!

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D