Q&A - odgovori na pitanja

фебруар 28, 2017

Zdravo svima 😘



I dugo očekivani dan je napokon stigao. Za danas, sam vam obećala da ću odgovoriti na pitanja koje ste mogli da postavite u postu koji se nalazi na mesto prvog posta ovog meseca. On se nalazi ovde. Postavili ste mi zaista jako lepa pitanja, i sigurna sam da ću uživati dok odgovaram na vaša predivna, kreativna pitanja. Nisam brojala koliko imam pitanja, ali ne verujem da ih je mnogo kao kod jutjuberka. Mislim da ih je oko 30, dok ih kod jutjubera ima više od 1000, pa oni izaberu neka, ne sva i odgovaraju. Naravno ja ću odgovoriti na svako pitanje koje ste mi postavili, i nadam se da se pitanja nisu ponavljala.

Little Dreamer:
1. Da imaš mogućnost da posetiš neku državu koju voliš, ali pod uslovom da moraš poneti sa sobom još jednu osobu, koja bi to osoba bila?
- Pa što se tiče neku državu, volela bih da posetim  mnogo država i mnogo mesta, a to ste mogli da vidite u jednom od postova koje sam ranije pisala. Najradije bih išla u Mistik Fols, tamo gde se odvija radnja Vampirskih dnevnika (ne znam jel taj grad zaista postoji, ali ipak bih volela da ga posetim), a što se tiče osobe povela bih moju najbolju drugaricu, jer ja i ona sanjamo da posetimo Mistik Fols.

2. Kada bi ispred sebe na putu pronašla 100 eura i jedno pismo u kojem piše da je tebi namenjeno šta bi radije uzela?
- Naravno da bih uzela pismo, iako bi većina uzela 100 eura. Za mene ako je to pismo napisano iz srca, vredi više od bilo kog novca koje mi neko može ponuditi.

3. Da li bi više želela da upoznaš Justina Biebera ili 1D?
- Justin Bieber me toliko nervira da to nije moguće, i kad bih imala priliku jednostavno bih ga ubila. Toliko me nervira i ne znam kako bi neko mogao da ga voli. Iz ovoga ste možda shvatili da bih više volela da upoznam 1D.

4. Kakva bi bila tvoja reakcija da ti ponude glumiš u filmu Harry Potter?
- Hahah, kad bi to mogli da mi ponude. Prva moja rekcija bi bila da ih pogledam i da im kažem 'Mislim da ste pogrešili!', a ako mi onda opet potvrde, bila bih najsrećniji čovek na svetu. Ne mogu opisati kakva bi moja reakcija bila.



Jasmina Ljajko
1. U koju bi državu najradije htela da odeš?
- Kao što sam rekla u jednom od gornjih pitanja, volela bih da posetim mnogo država, a što se tiče gradova volela bih da posetim Mistik Fols iz serije Vampirski dnevnici (ako neko zna da li postoji, neka napiše u komentaru).

2. Kako bi želela da se provedeš ovog leta?
- Želim da ovo leto bude savršeno, bez brige o školi. Želim da se zabavim ludo i da idem negde. Planiram da idem u Novi Sad, ali ne celo leto već nekoliko nedelja. Želim da skoro celo leto budem sa drugaricama koje ne žive ovde. Sa jednim rečjom želim da ovo leto bude SAVRŠENO i nadam se da niko neće pokvariti taj moj plan.

3.Kakva bi bila tvoja reakcija kada bi tebe posetila Katy Perry?
- Kao prvo znam da je to nemoguće, ali evo da odgovorim na pitanja. Kad bi mene posetila Katy Perry ja bih odmah napravila 100000000000000000000 selfija sa njom, i pričala bih sa njom o svim njenim pesmama, a posebno o ovoj njenoj novoj koja je izašla. Kad bi mene posetila Katy Perry bila bih presrećna, zaista ne mogu opisati moju reakciju jer samo znam da bih bila veoma srećna.

4. Kada bi pisala neku knjigu (neki roman) kako bi si ga nazvala. 
- Pa sve to zavisi od radnje tog romana. nekoliko puta sam pisala roman, ali sve su završili u korpi za smeće jer mi se nisu svideli. Ali sve zavisi od radnje tog romana. Zapravo, nikad nisam razmišljala o imenu romana, već sam stalno pisala i ne razmišljajući o imenu. Samo sam znala radnju i pisala sam stalno.

5. Da li bi htela da upoznaš Zoelu?
- Naravno, ona je jedna od mojih omiljenih jutjuberki, i imam obe njene knjige, mada ne znam da li ću kupiti i treću... Možda ću je čitati preko interneta, ali znam da je držati knjigu u ruci sto puta lepše.


Mona
1. Koju bi moc vise voljela da imas: da citas ljudima misli ili da mozes da postanes nevidljiva kad god pozelis?
- Pa dugo sam razmišljala i odlučila sam. Setila sam da sam oduvek htela da saznam šta drugi misle o meni, tako da bih birala prvu opciju, da čitam ljudima misli ali moram priznati da je i biti nevidljiv jako lepa moc.


2. Sa kojom poznatom licnoscu bi voljela zamijeniti zivot na jedan dan?

- Iako mi mislimo da svako ima zanimljiv i besprekoran život nije tako. Ni poznate ličnosti nisu tako savršene, ali kad bih morala da biram izabrala bih da menjam život sa Katy Perry, Taylor Swift ili sa Alishom Marie. Ne mogu se odlučiti između njih tri.

3. Da li si vise umjetnicka ili naucna "dusa"?

- Pa sada ne bih znala odgovor na ovo pitanje jer sam obe. Volim i nauke i umetnost. Kad porastem htela bih biti i blogger, i slikar, i jutjuber, i doktor, i pisac. Imam ja još zanimanja ali neću da ih sve nabrojaš. Tako da mislim da sam podjednako i umetnička i naučna ''duša''.

4. Da li bi prije otisla zauvjek u Ameriku da zivis i da vise nikad ne dođes u svoju zemlju ili bi ostala da zivis u svojoj zemlji ali tako da nikad ne posjetis nijedno drugo mjesto?

- Koliko volela Srbiju, njenu prirodu i celo njeno društvo ipak bih više volela da idem u Ameriku i da posećujem razne zemlje i da se nikad ne vratim u svoju zemlju, ali volela bih i ovu drugu opciju ali prvu više. I moram da naglasim da je moja domovina ceo svet, a ne tamo gde živim. 

5. Da li znas jos neki strani jezik osim engleskog i koji?
- Pa sada se ne mogu pohvaliti činjenicom da sam poliglota i da znam mnogo jezika,već znam tri jezika. Prvi je srpski jezik (znam i hrvatski, bosanski, crnogorski jer su veoma slični), zatim znam engleski i na kraju znam ruski (mada ga ne znam dobro kao engleski i srpski). Na srpskom bih mogla da se sporazumevam, kao i na engleskom, ali na engleskom ne bih govorila tečno, dok na ruskom ne bih mogla da se sporazumevam jer mi ne ide izgovor.



Gothic Blogger
1.  Ja iskreno i nemam nekih zanimljvi pitanja za tebe, osim sto bih volela da na kraju Q&A posta napises nesto uopsteno o sebi, kako si i zasto otvorila blog i eto mozes da postavis neku svoju fotografiju, da te malo bolje upoznamo.
- Ne mora to biti na kraju posta, evo ovde ću napisati. Pa sada, moje ime je Šehada Ljajko (mislim da ste već shvatili), imam 12 godina, dve starije sestre i jednog mlađeg brata. Rođena sam 2.11.2004. godine. Blog sam otvorila zbog toga što me pisanje jako privlači, i to je postao moj blog. Ranije sam imala nekolko (neuspešnih) blogova, pa sam odlučila da ih sve obrišem i da počnem ispočetka i završila sam sa ovim blogom. A što se tiče moje slike, sada ne bih postavljala moju sliku, ali ko zna možda će te u budućnosti imati prilike da vidite moju sliku.

Dora Milašinović
1. Koliko ti je bitna komunikacija sa tvojim citaocima i pratiocima? 
- Meni je ona mnogo bitna, i mogu reći da sam u kontaktu sa nekim mojim čitaocima. Zato ako želite da budemo u kontaktu, javite mi se na Hangouts-u ili mi pošaljite mail.

2. Zanima me kako sebe vidis za deset godina?
- Imam 12 godina, a za deset godina ću imati 22 godine, tako da sebe vidim kao odraslu, zreliju osobu. Takođe, sebe vidim na fakultetu medicine.



Smile Queen
1. Koji je tvoj omiljeni sport?
- Dvoumim se između košarke i odbojke, ali ipak biram košarku.

2. Omiljeno piće?
- Znam da to zvuči veoma čudno, ali moje omiljeni piće je voda.

3. Omiljena hrana?
- Pica i palačinke.

4. Omiljena boja?
- Omiljena boja (boje) mi je bebi roza i bebi plava.

5. Šta misliš o Džastinu Biberu?
- Mislim da je on najgroznija osoba na svetu.

6. Gde vidiš sebe za 10 godina?
- Na ovo pitanje sam već odgovorila, ali evo i sada ću odgovoriti. Imam 12 godina, a za deset godina ću imati 22 godine, tako da sebe vidim kao odraslu, zreliju osobu. Takođe, sebe vidim na fakultetu medicine.

7. Šta ti se najviše dopada kod bloga?
- Najviše mi se sviđa template, a kako postaviti template će biti u nekom od sledećih postova.

8. Šta ti se ne dopada kod bloga?
- Kod bloga mi se ništa ne dopada, inače bih ga menjala a kod Bloggera mi se ne dopada novi izgled. Ko je malo duže na blogeru zna kako je izgledao ranije.

9. Da li voliš plazmu i mleko?
- Da, preukusno je.

10. Koju seriju trenutno gledas?
- Odgledala sam 3 sezone Vampirskih dnevnika i počinjem da je opet gledam jer sam bila uzrujana oko škole i nisam zapamtila ništa.

11. Koji film si zadnji pogledala?
- Sada se ne mogu pohvaliti činjenicom da sam pogledala mnogo filmova u februaru, jer nisam pogledala nijedan, dok sam zadnji film pogledala u januaru. To je bio Tri metra iznad neba.

12. Da li voliš da piješ čaj?
- Da, svake večeri pijem po jednu šoljicu.



Mogu reći da sam se veoma zabavila dok sam pisala ovaj post. Odgovorila sam na sva postavljena pitanja. Nadam se da vam se post svideo, a ako vam se svideo slobodno komentarišite, delite ga da bi ste što više ljudi videli ili se učlanite u moj blog, ako do sada već niste.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

You Might Also Like

18 коментара

  1. Odličan post! Čestitam na Q&A uživala sam čitajući. Jako ljepo si odgovorila na pitanja.

    Novi post na mom blogu:
    https://stroongana.blogspot.hr/2017/02/ocjenjivanje-outfita.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Iz svih svojih obaveza zaboravila sam ti i ja postaviti neka pitanja, ali postavit ću ti ih u sljedećem Q&A-u. Super su odgovori :*
    Moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nadam se da ćeš ih postaviti. Nema veze zbog ovog...

      Избриши
  3. Draga, Q&A je savršen, zaista si predivno odgovorila na sva pitanja koja su ti bila postavljena. Mogu reći da bih na sva pitanja odgovorila isto kao i ti. Mislim da nam je zajedničko to što obe volimo medicinu, jer ja maštam da ću nekada u budućnosti biti pedijatar.A što tiče Džastina, potpuno se slažem sa tobom u vezi njega. Svaka ti čast što si imala strpljenja i živaca da odgovoriš na sva pitanja tako dobro. Želim ti lep ostatak dana. I mogu reći da sam primetila da na svim tvojim postovima ja komentarišem anonimno. Mislim, ti ne možeš znati ko je anonimac, ali mogu ti reći i slobodno mi veruj jer ne lažem, ja ti svaki post komentarišem, jer si mi kao osoba postala veoma draga, inače te i ovako iz prolaza poznajem, a imamo i veoma sličnih osobina. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovako divnim i zanimljivim komentarom, draga

      Избриши
  4. Super post. Mislila sam da si bar malo starija. Što je kompliment, pišeš zrelo. :)

    Kathy's delight / >>> Giveaway

    ОдговориИзбриши
  5. Gostei muito do post e das respostas. :)

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ОдговориИзбриши
  6. Nažalost Mystic Falls kao grad ne postoji,snimano je na više lokacija ali primarna je Covington,Georgia. Super post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. Znala sam da postoji mesto u Džordžiji, ali nisam znala kako se zove. Mislila sam da je to Mystic Falls, ali sada ću sigurno znati.

      Избриши
  7. Odličan post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    It's so nice to meet you better <3

    NEW TIPS POST | Facial Masks: Importance, Types and Application.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Draga Šehada, jako dobar Q&A sa mnogoo dobrih odgovora. Zaista sam uživala u čitanju, a uz neke sam se stvarno i od srca nasmijala :)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D