26. фебруар 2017.

Quotes - February

Zdravo svima 😘




Znam da su ovakve vrste postova jedne od najčitanijih, pa sam odlučila da za ovaj mesec napišem dva. Jedan ste mogli da vidite za Dan zaljubljenih, a ovo su mesečni citati. Izdvojila sam 20 citata koji su mi se najviše svideli. Odmah na početku da vam kažem da su prva dva citata moji (nisam ih ja smislila, već sam napravila sliku), i ako vidite da mi je ispod moja adresa sa We Heart It-a, to je stara adresa, a novu možete  pronaći sa desne strane ovog bloga. I da naglasim da ću za sledeći post, a to je 28. februara objaviti odgovore za Q&A, pa ako želite da postavite pitanja još imate vremena da postavite. Post gde možete da postavite pitanja se nalazi ovde.






















Nadam se da su vam se ovomesečni citati svideli. Pokušala sam da izaberem što lepše citate. U komentarima obavezno napišite koji citat vam je bio omiljeni, ili napišite ako imate neki svoj omiljeni. Nadam se da vam se ovaj post svideo, a ako vam se svideo obavezno komentarišite, delite ovaj post, ili se učlanite u moj blog.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

8 коментара:

  1. Citati su odlični, vaš si dobre citate odabrala, kao i svakog puta kada pišeš post na ovu temu. Definitivno mi je omiljeni citat od ovih:"Kad prošlost pozove,ne odgovaraj, nema ništa novo da kaže." Predivan post.❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. I meni je to jedan od omiljenih odgovora.

      Избриши
  2. Da, zaista su ovakvi postovi njtraženiji i najčitaniji. I to s razlogom. Zaista sam pod utiskom nakon svih slika koje si nam ostavila. I da, sačuvala sam neke, za sebe, jer smatram da ce mi trebati. Sta god rekla bice premalo da opise koliko mi se dopada ovaj post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ovakve postove,citati su divni i neki baš ostave utisak nakon što ih pročitaš.Definitivno nastavi s ovakvim postovima <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, stvarno predivna selekcija citata. Uživala sam čitajući ih i sve pohvale za izbor.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D