Quotes - Valentine's day

фебруар 14, 2017

Zdravo svima 😍


Ako ste čitali moj zadnji post sigurno znate da sam vam za danas spremila nešto posebno. U pitanju su citati. Kao što znate pisala sam citate za januar, a vi možete da očekujete i citate za februar. Ovo nisu mesečni citati već obični. Na prošlom postu sa citatima sam dobila mnogo pohvala kako je post predivan i kako bih trebala da što češće radim post na ovoj temi. Odlučila sam da ispunim vašu želju, i da napišem post sa citatima. Danas je Dan zaljubljenih, pa sam odlučuila da pišem pišem ljubavi. Neće biti toliko teksta. Većina će biti slike. I da naglasim da će biti od 15 do 20 citata. Neće ih biti mnogo. Citati će biti sa interneta. 

1.

2.


3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Na početku sam postavila 18 citata, i na kraju sam se predomislila i postavila 20. Po meni citati su predivni, i svakome preporučujem da barem jedan pošalje svojoj voljenoj osobi. Nadam se da ste uživali u ovom postu, jer ipak vi ste rekli da da pišem što više citata. Ja sam se jako zabavila dok sam ih tražila po internetu. Verujte pronašla sam tako mnogo citata ali nisam mogla da postavim sve. Sigurno će se neko od njih pronaći u februarskim citatima. 

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

34 коментара

  1. Odličan post, citati su fenomenalni! xoxo
    Dopada mi se tvoj blog, ako želiš možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu i uzvratiću ti odmah!
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  2. Ahhh ta ljubav...mene zaobilazi u širokom luku hahha
    Super je post :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Citati su jako ljepo i zanimljivi.
    Odličan post!❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Happy Valentine!
    Follow you - follow back;)?
    Have a nice week,
    Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam pobornik današnjeg dana, ali mi se navedeni teksotvi, tj slike s tekstovima jako dopadaju i baš su onako za zaljubljene, divan post :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trudila sam da ih odaberem da se baš uklope u Dan zaljubljenih.

      Избриши
  6. Одговори
    1. Hvala ti, draga. Dugo mi je trebalo da smislim šta da napišem za jučerašnji dan.

      Избриши
  7. Zaista divni citati draga! Šteta što ih nisam videla ranije.. Blog ti je divan takođe, učlanila sam se :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  8. Super post draga <33 Iako nisam baš ljubiteljica ljubavi i dana zaljubljenih, oborili su me ovi citati, super su :D
    Novi pos -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Posetila sam i komentarisala tvoj novi post.

      Избриши
  9. Zaista super post. Sviđaju mi se svi citati koje si postavila. Divan ti je izgled bloga.😊❤
    http://lifewithniks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!
    have a nice day!
    I follow you, dear! Please, follow back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  11. I ja se slažem sa tobom da su predivni.Stvarno sam uživala čitajići i pronašla sam nekoliko koji se izdvajaju od svih, na neki poseban način. Najprije bih izdvojila 14., a onda i 9. i 12. Iskreno se nadam da ćeš i ti doživjti svoj Valentino, ali ne samo 14.2. nego bilo koji drugi dan, jer to je ljubav i to ona najljepša. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Svi ti koje si navela su jedni od mojih omiljenih.

      Избриши
  12. Thanks a lot :D Your comment filled my heart. I have no words < 3

    Love this kind of quotes because they are so cute for special days! :3

    NEW COOKING POST | Seafood and Mushrooms Lasagna :o :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  13. Ah ta ljubav hahaha bas nesto nemam srece ja tom putu.
    Moj blog ako zelim poseti ga ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D