18. фебруар 2017.

Spring is here! - SheIn wishlist

Zdravo svima 😍


Kao što znate, već sam radila jednu wishlist-u sa sajta Zaful, i to nije bila saradnja. Meni se mnogo svidelo kako sam uradila tu wishlist-u i dobila sam jako lepe komentare. Odlučila sam da ponovim to i da napišem još jednu wishlistu. Ovog puta je to wishlist-a sa sajta SheIn. Na prošloj saradnju sam opisivala odeću koju sam odabrala, a na ovoj ću postaviti slike od odeće koju ću izabrati, i naravno postaviti link do te stvarčice. Ni ova wishlista nije saradnja. Kako se bliži proleće na sajtu imate velikog popusta u vezi zimske odeće, ali imate popust i na odeću za proleće. Odabrala sam nekoliko stvarčica sa tog sajta koje su mi se mnogo svidele i odlučila sam da pokažem to i vama. Ko zna možda će vam se to svideti i naručićete. 

Tops





Jackets


Jeans


Others



Ja sam se jako zabavila radeći ovu wishlist-u. Odabrala sam stvsrčice koje su mi se meni baš svidele. Takođe, želim da vam se izvinim što post objavljujem ovako kasno. Jednostavno nisam imala vremena, imala sam puno obaveza.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

24 коментара:

  1. Stvarčice su prelepe. Ja nisam u mogućnosti da naručujem sa interneta, ali se trudim da neke slične stvarčice kupujem u nekim tržnim centrima i buticima, poput Lc Waikiki-a. Stvari su baš pogodne za proleće i baš su mi se dopale, a pogotovo naočare. Sjajna wishlista kao i prošla. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni ja nisam u mogućnosti da naručujem, jer živim na selu. Ali meni je jako zabavno da radim ovakve wishlist-e.

      Избриши
  2. Odličan post, stvaricice su jako ljepe sve se mi jako sviđa.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve mi se iskreno svida. Naocale su mi bas lude i mislim da bi menibas stajale :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga! Jako mi se sviđaju stvari na tvojoj wishlisti, osobno mislim da bih i ja tako odabrala, classy and fabulous :*
    Moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Divna wish lista! Sve stvarcice mi se mnogo svidjaju. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Šehada, ne mogu a da be priznam da smo vjerovatno iste po stilu, sviđa mi se doslovno svaka stvar koju si uzela! Vjerujem da će ti sve lijepo pristajati ❤


    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro sve stvari mi se dopadaju. Divna wishlista zaista. Dopadaju mi se tvoji postovi ovakve tematike. Sjajno zaista draga☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Po ovom postu vidim da imaš isti stil ili ukus za odjeću kao ja tako da mi se sve mi se na ovoj list užasno sviđa *-* :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da imamo isti stil, barem što se tiče odeće. Hvala ti na komentaru, draga

      Избриши
  9. Draga, tvoja lista je predivna. Iskreno se nadam da ćeš uskoro dobit i neku saradnju jer si zaista dobra u tome što radiš i stvarno uživam u svakom tvom postu. Držim ti fige da sledeća W-lista bude lista saradnje ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Mislim da još uvek nisam za saradnje. Ne zanimaju me još uvek, ali ako mi neko pošalje poziv, prihvatiću je.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D