Would You Rather - Beauty Tag

фебруар 06, 2017

Zdravo svima 😚


- Tagovi su jedna od najčitanijih vrsta postova. Postoje mnoge vrste tagova, i ja ih volim često raditi. Tag koji sam odlučila da vam danas predstavim je Would You Rather - Beauty Tag. Ovaj tag sam videla na dosta blogova i odlučila sam da ga i ja uradim. 

1. Da li bi radije izašla napolje sa neurednom frizurom i lepom šminkom ili sa lepom frizurom i groznom šminkom?
- Ja se i ne šminkam toliko, obično za neke svečane prilike. Ali za ovo pitanje birala bi da izađem sa lepom šminkom i neurednom frizurom. To me nekako više privlači jer postoje one neuredne punđe i to, tako da biram tu opciju.

2. Da li bi ranije da nemaš obrve ili da nemaš trepavice?
- Što se tiče obrva obrve možeš da nacrtaš, a što se tiče trepavica možeš zalepiti veštačke trepavice. Meni se iskreno, ne sviđaju nacrtane obrve, tako da biram da nemam trepavice. Trepavice mogu da zalepim i to izgleda lepše nego nacrtane obrve.

3. Da li bi radije kupovala samo u MAC prodavnici ili u Sephora prodavnici?
- Za MAC sam čula da prodaju samo MAC proizvode, a za Sephoru da prodaje i druge proizvode. Ako je to istina biram Sephoru jer imam više izbora i više brendova.

4. Da li bi radije nosila mc hammer pantalone ili biker shorts?
- Meni se ne sviđaju ni jedne ni druge, ali kad bi morala da biram izabrala bi biker shorts. Mislim da će mi više stajati biker shorts nego mc hammer. I biker shorts imaju lepši oblik. Tako da biram biker shorts.

5. Da li bi radije izašla iz kuće sa prevelikom količinom pudera ili prevelikom količinom rumenila?
- Prevelika količina puder po meni na licu ne izgleda lepo,  što se tiče rumenila može izgledati i lepo ako znaš dobro da se šminkaš.


6. Da li bi radije da imaš lošu boju kose ili loš oblik kose?
- Što se tiče boje kose to može da se popravi kad se ofarbam, tako da biram da imam lošu boju kose. I oblik kose može da se popravi, ali ipak biram da imam lošu boju kose.

7. Da li bi radije da ti neko oduzme YouTube ili Twitter?
- Twitter nikada nisam koristila i ne koristim ga, dok YouTube koristim svakodnevno. Tako da biram da YouTube ostane, a da mi oduzmu Twitter

8. Da li bi radije da nikada više u životu ne koristiš četkicu za puder, rumenilo ili za maskaru?
- Što se tiče maskare ne znam kako bi je drugačije mogla naneti, za rumenilo pa i nekako, a za puder možemo slobodno rukama. Iz ovoga ste možda shvatili da biram da nikada više u životu ne koristim četkicu za puder.


9. Da li bi radije da do kraja životu nosiš look iz 80's ili samo maskaru i ajlajner?
- Ipak je lepše da nosiš samo maskaru i ajlajner nego ceo look iz 80-ih. Biram maskaru i ajlajner.

10. Da li bi radije da imaš narandžasti ten ili da imaš lep ten i pege po celom licu?
- Pa ne mogu se zamisliti sa narandžastim tenom, a pege na licu se mogu srediti sa malo šminke, tako da biram lep ten sa pegama po licu.


- Ja sam se jako zabavila odgovarajući na ova pitanja, a nadam se da ste se i vi zabavili čitajući ovaj tag. Bila su jako uvrnuta ali zabavna pitanja. Što se tiče nominacije nominujem svakoga ko želi da uradi ovaj tag.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @laadda_official
Pinterest: @laadda_official

You Might Also Like

38 коментара

  1. Super post draga. Što se tiče ovih odluka mislim da bi moje bile slične.


    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep post, draga. Još jedan tvoj post i još jednom si me veoma zabavila ovim postom. Predivno napisano, jako sam se zabavila čitajući. Slažem se da su tagovi jedni od najčitanijih postova. Barem za mene. Pusa :*

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post. I ja bih slično odgovorila na ova pitanja. Ja skoro pa nikad ne šminkam jer mi roditelji to ne dozvoljavaju, samo koristim maskaru. Sve u svemu post jako dobar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. Možete li samo da ostavljte komentare sa naloga. Nije da mi smeta i ovo Anonimno ali dva anonimna komentara u jednom postu je previše.

      Избриши
  4. Jao, meni su pegice mnogo slatka pojava :)
    Zaista odličan tag, uživala sam u čitanju <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru, draga. I meni su mnogo slatke. Moja sestra ih ima i ona ih uopšte ne voli ali ja ih volim i šteta što ih nemam.

      Избриши
  5. Super post draga! Možeš li mi nešto reći jeli moguće vratiti blog kada izbrišeš jer sam gledala u onim google savjetima i kažu da se može ali meni nema te neke opcije iizgleda da je trajno obrisan i sada moram sve početi ispočetka i imaš divan blog možeš li mi reći kako urediš ovako lijepo blog mogu te pitati preko e-maila pa mi reci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može se vratiti ako nije obrisan pre 90 dana. A ako si kliknula opciju 'Trajno izbriši' ili tako nešto, onda je obrisan trajno. Mora da ti bude opcija da se blog povrati, ako ne onda moraš početi ispočetka. Žao mi je zbog toga :( Što se tiče izgleda bloga, to je zato što sam od moje 10 godine, kad sam imala svoj prvi blog, vežbala. Jednostavno postavim belu pozadinu, na Pic Monkey-u na beloj slici napišem svoje ime nekim lepim fontom i sačuvam sliku. Onda mi to služi kao banner. Promenim font slova na blogu i gotovo je. A nekada koristim i template, kao sada. Mnogo ti hvaala na komentaru, draga.

      Избриши
  6. Moje se prirodne obrve ne vide tako da na drugom pitanju ne bi imala previše za mozgati :'D
    I odličan je post! <3<3
    Imam samo jedno pitanje što me kroz cijelo vrijeme mučilo...kako ti napraviš da ti je pokazivač miša drugačiji? :'D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, i mojoj sestri se obrve ne vide, tako da znam šta bi njen odgovor bio. Što se tile pokazivača miša (kursora) pokazaću ti u jednom od narednih postova. Sutra planiram nešto drugo, pa bi morala da čekaš do 10. februara. Nadam se da ti nije problem.

      Избриши
  7. Imam pjegice, no ne vide se toliko zimi, najviše se primjete ljeti, ali i tada u malim količinama. Zanimljiva pitanja, a tvoji odgovori još bolji. Uživala sam☺

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Very interesting tag!
    Thank you for follow me, of course I follow you back :)

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Draga ja jako volim tagove. A kad sam videla ovaj tag uzivala sam citajuci. Odlicnoo

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  10. How fun! Already won a follower, follow back?
    Have a great day!

    http://missweetie.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  11. I really enjoyed this tag post. I also, would prefer shopping at Sephora.
    I just followed your lovely blog (#73). Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks dear, for this amazing comment. I follow you back, of course.

      Избриши
  12. Thanks a lot :D

    glad to meet you better with this tags :D I really love tags :D

    NEW REVIEW POST | Make Me Bio Clean Powder + Nacomi Natural Cream.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  13. Ja isto nanosim većinu vremena puder s rukama pa kasnije blendam. Slično bih odgovorila skoro sve, mislim da bih jedino ono sa osamdesetima drukčije odradila. Volim estetiku osamdesetih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Meni estetika osamdesetih i nije toliko lepa

      Избриши
  14. Volim da čitam ovakve postove. Inače sam se na nekim odgovorima baš nasmejala. Super pitanja.

    ОдговориИзбриши
  15. Your blog is perfect!
    Would you like to follow each other?)


    http://vaitsi.blogspot.com.by/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D