100 readers!

март 06, 2017

Iiii, došao je i taj dan. Moj blog je uspeo da pređe cifru od 100 čitaoca. Pre jedan mesec, 31 januara moj blog je dostignuo 50 čitaoca, a za još jedan mesec uspeo je da pređe i 100 čitaoca. I mnogo sam srećna zbog toga. A za to postoje jedni, jedini 'krivci', a to ste vi. Hvala vam svima od srca. Ne znam kako ću uspeti da vam iskažem zahvalnost. Nažalost, neće biti Giveaway-a, jer živim na mestu gde nema pošte, ni načina kako mogu da vam pošaljem. Ali, nadam se da ćete me razumeti. Još jednom, mnoooooogo, mnooooogo vam hvala. Hvala vam do neba što ste mi pružili zadovoljstvo da pišem ovaj post. Kad sam videla ovu brojku, bukvalno sam skakala od sreće. 





Naravno, neću prestati da se trudim oko bloga zbog ove cifre. Čak ću se potruditi da moji postovi budu kvalitetniji. Ali kad sam videla ovu brojku, dok sam skakala oko računara, shvatila sam nešto. Shvatila sam nešto jako važno. Shvatila sam da dokle god se zabavljam pišući na blogu, dokle god me usrećuju svi vaši komentari, cifra koja se nalazi ispod gadžeta 'Čitaoci' nije bitna. Ali ja ću nastaviti da se trudim da dobijem više čitaoca, da moj blog napreduje, i da ga usavršim (naravno za vas). 



Ne planiram da u skorije vreme menjam izgled bloga jer je on prilagođen svakom godišnjem dobu, i on mi se jako sviđa. Postovi će nastaviti da izlaze na svaka dva dana, naravno. Teme postova će još uvek ostati lifestyle, fashion i beauty (iako do sada, čini mi se, niste videli ni jedan beauty post), a možda ću vas iznenaditi i sa nekim DIY postom (možda, ne obećavam ništa).


I ne preostaje mi ništa drugo sem da vam još jednom kažem, da mi je mnogo drago što sam postigla ovu cifru, tačnije što smo mi postigli ovu cifru, jer bez vas ovo ne bih mogla da postignem. Hvaaala vam mnogo.


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

You Might Also Like

34 коментара

  1. Baš mi je drago zbog uspeha i vidi se da si srećna!
    Samo napred! :D

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka ti čast,želim ti još puuuno čitalaca jer ih odista zasluzujes ❤❤!Divan post draga ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Šehada, najiskrenije čestitke za 100+ i puno sreće u daljem blogovanju. Iskreno, i zaslužuješ ih jer si zaista dobra. Pratila sam tvoj radi na prethodnom blogu i stvarno sam uživala u čitanju istog, a još veće zadovoljstvo mi je čitati tvoje nove postove. Prepuna si pozitivne enrgije i to, veoma dobro, prenosiš i na svoje postove i jako dobro ga utiskuješ u svako slovo. Zaista si jedna od posebnih djevojaka koje pratim i u čijim postovima najiskrenije uživam. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnooooooooogo ti hvala, draga. Ti si me oduvek pratila, i veoma sam ti zahvalna na tome.

      Избриши
  4. Анониман06. март 2017. 19:26

    Šehada draga, zaista ti od srca čestitam na 100+ čitalaca. Imaćeš ih više, sigurna sam u to. Oprosti mi što sada komentarišem, nismo imali struju, što me uvek jako iznervira. Nema veze što ne možeš da napraviš giwavey, znam kakva je situacija. Opet ti čestitam na 100 čitalaca koje si zaista zaslužila. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Nema veze što sada komentarišeš. Nikad nije kasno. Što se tiče struje znam kako ti je bilo i kod nas nije imalo struje.

      Избриши
  5. Draga moja. Čestitam ti od srca stvarno! Ovo zaista nije mala stvar. Pratim te vec neko vrijeme i po tvom radu i trudu stvarno si zasluzila ovu famoznu broiku od 100 sljedbenika. Nastavi raditi ono što voliš jer ti ide odlično!

    Jos jednom cestitke!!!! Zaslužila si!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam ti na 100 čitaoca, to definitivno nije mala stvar, znam i sama koliko sam se i ja radovala kada sam došla do te cifre. Nadam se da ćeš nastaviti ovim tempom i doći do još većeg broja :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam ti na 100+ čitalaca,definitvno si zaslužila,ovo je stvarno divan uspjeh u samo dva mjeseca i stvarno mi je drago zbog tebe.Neka za sljedeća dva mjeseca bude duplo!!!!! :D<33

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam ti. Da ih u budućnosti još više bude <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam draga od srca! To je tako divno! Presrećna sam zbog tvog uspeha, sve čestitke od srca ti želim da budeš još uspešnija, i naravno još bolja, jer uvek može bolje! HVALA I ČESTITAM!<3<3<3

    ОдговориИзбриши
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post drga. Jako mi je drgo sto si postigla ovoliko citalaca. Tvoj blog je jako uspesan i nadam se ca i u buducnosti biti tako. Novi je ppost na mom blogu.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Česitam draga Šehada! Zaista zasluzen rezultat! Zelim ti da postanes jos bolja.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  14. Ajmee... čestitam ti draga! Stvarno si zaslužila *-* Svaka čast!
    This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  15. Cestitam ti na 100+ pratilaca, stvarno si ih zasluzila. Samo nastavi tako i stici ces daleko, BRAVO!
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D