18. март 2017.

25 nasumičnih pitanja TAG

Zdravo svima


Na početku da vam se izvinim što pišem post ovako kratko. Bila sam sa porodicom u obližnji grad (živimo na selu) i tamo smo bili od jutra do pre pola sata. I kad sam se malo odmorila odlučila sam da vam napišem post, jer sam shvatila da me to najviše odmara i opušta jer je meni milina pisati postove. Shvatila sam da dugo nisam pisala nekakav TAG, zapravo mislim da ga u martu i nije bilo, pa sam odlučila da ga uradim. U pitanju je 25 nasumičnih pitanja. Niko me nije nominovao za ovaj tag, već sam ga pronašla listajući po internetu. Ako do sada niste shvatili, tag ima 25 pitanja, a ja ću na svako pitanje dati odgovor. 

1. Imaš li kućnog ljubimca?
- Imam mačku, ali ona ne živi u mojoj kući već joj je njeno trenutno stanište dvorište. I da naglasim da je njeno ime Crna. I da ne zaboravim da je ukratko opišem. Crna je (to ste do sada sigurno shvatili), veoma je slatka, ne znam koje je rase, ali znam da nije od onih mnogo velikih mački. 

2. Nabroj tri stvari koje su ti trenutno fizički najbliže:
- Pa najbliže mi je lap-top, planner i flašica vode. Na lap-topu pišem post, planner mi služi da vidim da li sam obavila sve obaveze, a flašica vode mi služi da pijem vodu, naravno.
3. Kakvo je vreme u ovom trenutku?
- Ne znam jer je noć. Mesec je već uveliko izašao, ali mislim da je vedro jer mi se kroz prozor vide zvezde. Nema oblaka, i vidi se celo zvezdano nebo. I da naglasim da mnogo duva vetar, a uopšte nije hladno.

4. Imaš li vozačku/voziš li? Ako da, jesi li ikad imao/la prometnu nesreću?
- Nemam, s' obzirom da imam 12 godina, ali se nekada nadam da ču dobiti vozačku i nadam se da nikad neću doživeti nesreću.

5. U koliko si se sati probudila jutros?
- Probudila sam se oko 9:30, i oko 10h smo otišli u obližnji grad. Inače spavala bih do 13h, jer sam juče gledala Vampirske dnevnike do 23h, a onda sam gledala jedan film koji je bio predivan.


6. Kad si se zadnji put istuširala?
- Juče, a danas nisam imala vremena, ali ću se sutra sigurno istuširati. 

7. Koji je zadnji film koji si pogledala?
- Zadnji film sam pogledala juče, a to je bio Nerve. Film je predivan, govori se o jednoj virtualnoj igrici, i jednoj devojci koja je počinje igrati. Inače, film je oizrađen po knjizi, tako da jedva čekam da pročitam i knjigu.

8. Koju si zadnju SMS poruku poslala?
- Zadnju SMS poruku sam poslala drugarici, i u njoj je pisalo šta imamo za domaći iz geografije.

9. Kojom ti melodijom zvoni telefon?
- Pa stalno je menjam, ali se trudim da to bude veoma glasno (ako je alarm), ili neka pesma (ako je to u pitanju zvono telefona)

10. Jesi li putovala u drugu zemlju?
- Do sada sam bila u samo dve zemlje, u Srbiju (živim u njoj) i u Crnu Goru, ali u budućnosti planiram da to promenim, a planiram da idem u Španiju, Francusku, SAD...


11. Voliš li suši?
- Nikad nisam imala prilike da ga probam, ali verujem da je veoma ukusan.

.12. Gde kupuješ namirnice?
- Pa, nekada tata kupuje namirnice iz obližnje varošice, a nekada ja odlazim do prodavnice, koja je u selu, ali prodavnica nema mnogo mogućnosti za kupovinu.

13. Jesi li ikad uzimala tablete za spavanje?
- Ne, nikad nisam imala problem sa spavanjem.

14. Koliko braće/sestara imaš?
- Imam jednog brata i dve sestre, i mnogo ih volim.

15. Imaš li stoni računar,  ili lap-top?
- Imam oba, ali više koristim lap-top.

16. Koliko ćeš godina imaš za sledeći rođendan?
- Jer sada imam 12 godina, za sledeći rođendan ću imati 13 godina.

17. Nosiš li naočare?
- Ne, imam savršen vid. Ali veoma volim da nosim naočare za sunce.

18. Da li farbaš kosu?
- Ne, mislim da sam premlada za to. Uostalom, meni se jako sviđa moja boja kose.

19. Napiši nešto što planiraš raditi danas:
- Danas nisam nešto posebno planirala raditi, a sledeće što treba da uradim je da gledam nekoliko epizoda TVD-a.

20. Kad si zadnji put plakala?
- Juče, gledajući seriju TVD. Iako sam tek na drugoj sezoni, serija ima jako tužne trenutke. Posebno kad je Elena u pitanju.

21. Koja ti je omiljena pizza?
- Pa, u mom mestu nemaš veliki izbor pica, već postoji samo jedna vrsta, ali meni je definitivno omiljena domaća, koju mi mama pravi.

22. Je li više voliš hamburger ili čizburger?
- Volim oba, ali više volim hamburger.

23. Jesi li ikada učila celu noć?
- Kad sam bila druga smena nisam imala toliko za učenje, jer sam tada išla od prvog do četvrtog razreda, a sada sam orva smena, tako da učim preko dana.

24. Koje su ti boje oči?
- Ja mislim da su braon, iako se određene osobe ne slažu sa tim.

25. Možeš li osetiti razliku između Pepsi i Coca Cole?
- Pa razlika i nije toliko velika, ali kod Coca Cole se oseća da ima više šećera nego kod Pepsi. Barem ja tako mislim.


Izvinite što su odgovori bili toliko kratki. Veoma sam žurila da ne stignem do 00:00, jer bi se tada završio dan, a ja ne bih objavila post na današnji dan. Slike su bile postavljane nasumično, jer stvarno nisam imala vremena. Ali izgleda da sam stigla na vreme. Mnoogo vam hvala što ste čitali ovaj post, iako nije bio toliko kvalitetan. Vidimo se u sledećem postu...

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

20 коментара:

  1. Анониман19. март 2017. 00:35

    Odgovori su predivni, draga. Nadam se sa si se dobro provela u gradu, znam kako se sada osećaš, sigurno veoma umorno, jer se i ja uvek tako osećam kada idem u obližnji grad, jer uvek kada udemo ujutru vratimo se negde oko 20h ili 21h. Uh, znam kako sada napolju duva vetar (jer sam i ja sada u selu u kom živiš) i preko dana je takođe veoma vetar duvao i jedva čekam da nam dođe lepo vreme. Preporučila bih ti da pogledaš film The maze runner, on je jedna vrsta fantazije i akcije i predivan je i prezanimljiv. TVD ne pratim toliko često, ali nekada pogledam pogledam neku epizodu. Predivno si odgovorila na sva pitanja.❤❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnoogo ti hvala, draga. Jako mi je drago što si bila u poseti mom selu.

      Избриши
  2. Super odgovori draga! Uživaj u vikendu!xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I ti isto, iako nam je preostao još današnji dan vikenda za uživanje :D

      Избриши
  3. Vrlo simpatičan post. Primeti se da si iskreno odgovarala na sva pitanja. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Jako mi se sviđa tag jer su pitanja baš baš zanimljiva i definitivno su tvoji odgovori nešto što još nismo znali o tebi :D
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Nije kvalitetan? Meni je baš super, baš mi je dobro došao jedan ovakav "lakši" post. Mislim doslovce sam uživala čitajući ovaj post, inače kada su tagovi u pitanju budu i dosta dosadni jer se stalno ponavljaju isti odgovori, ali ovo je nešto novo i zanimljivo. Nadam se da si se dobro provela u gradu, eto i ja sam danas bila malo, hahah. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj me je post posetio na činjenicu da odavno nisam radila niti jedan jedini tag. Divno si ovo odradila draga, dosta me vremena nije bilo ovde, ali je sigurno da ću pročitati sve ono što sam propustila. ❤


    Alia's little world

    ОдговориИзбриши
  7. Super post draga, i veoma zanimljiv ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  8. Post mi se jako dopada. Dobra ideja.. ljubac

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Super je post i zanimljiv je,tu i tamo neki, ako zvani lakši, post ne škodi :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan tag draga ŠEhada. Ni ja nisam nikada probala suši, ali imam jaku želju da ga probam. Po sastojcima sve je ok osim onog njihovog lista u koji se sve zavija, to ne znam ni šta je ni kakvog je ukusa :D. A i ja ima mačku Mrku. Strašno je umiljata i mazna :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da se i meni taj list neće svideti. Verujem da ti je mačka preslatka. Inače, hvala ti na komentaru

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D