Books time! - Spring edition!

март 26, 2017

Zdravo svima


Mislim da sam u januaru pisala prvi Books time post. Taj post mi se baš svideo, i uživala sam čitajući ga, pa sam pomislila da bih mogla objaviti još jedan takav post. Razmišljala sam da li da to bude drugi deo ovog posta, ili da bude nešto potpuno drugo, pa sam odlučila da ovog puta to bude prolećno izdanje. Prikazaću vam nekoliko knjiga, koje vam ja preporučujem. Nijednu od ovih navedenih knjiga nisam čitala, pa ću vam prikazati njihov opis sa interneta, i naravno moje pišljenje o njima. Naravno, planiram da ove knjige pročitam tokom proleća, a ako se pitate zašto sam baš ove knjige odlučila da čitam tokom proleća, nastavite da čitate post.

1. Ana i francuski poljubac - Stefani Perkins
Slatka priča o sazrevanju. Ana bi trebalo da pođe u četvrti razred srednje škole u rodnoj Atlanti, gde ima prijatelje s kojima je nerazdvojna, dobar posao i slatkog kolegu s kojim je nešto taman počelo da se kuva. Onda je otac šalje u internat u Parizu, što je užasava jer se nikad nije odvajala od porodice, a i ne zna francuski. Uverena je da se neće snaći sama u nepoznatom gradu. Tamo, međutim, brzo stiče nove zanimljive prijatelje i polako se navikava na život daleko od kuće. Muči je samo jedan novi drug - počinje da se zaljubljuje u njega iako on ima devojku. Čini joj se da ni on nije ravnodušan iako ne pokazuje želju da raskine s devojkom. U prijateljstvo im se ušunja napetost, a nijedno ne zna kako da se postavi u tim uslovima. Kao da to nije dovoljno, oboje imaju porodične probleme koji im ne daju mira. Anina godina u najromantičnijem gradu na svetu bliži se kraju. Hoće li konačno doživeti dugoočekivani francuski poljubac?

Danas je kišovit dan, a očekujem ih mnogo u proleću, jer ih najavljuju. Pa zašto to ne bi smo iskoristili i čitali neku knjigu, nalik ovoj. Ja mislim da su ovakve knjige stvorene baš za ovakve prilike. Ja je ne posedujem, a možda znate da u mom mestu nemaju knjižare, biblioteke i slično, pa ću morati da je čitam u PDF izdanju, ali meni je i to u redu. Verujem da je knjiga jako lepo napisana, a ako ju je neko pročitao, neka iskaže svoje utiske, samo nemojte da mi otkrijete kraj ove knjige.


2. Dnevnik jedne ključaonice - Mina Aleksić
Avantura za gradske devojke! Tri mlade Beograđanke, posle laganja roditelja, svađe sa drugaricama i raznih peripetija oko putovanja, uspevaju da se izbore za odlazak na prvo samostalno letovanje. More, pesak, sunce, miris ljubavi i avanture u vazduhu bude uspavane ženske snove i nadanja. Anja i njene dve drugarice 'mačke' tipične su devojke svog vremena. Fejsbuk, lajkovanje, komentari, Tviter, selfiji, bikini, virtuelni seks, a zatim i onaj istinski, uvode nas u priču o sazrevanju. Neiskustvo, jurnjava, prenemaganja, želje jače od hrabrosti - sve su to problemi u devojačkom lovu na momke, a samo jedan dečko može biti fatalan. Onaj Prvi. I veče koje se zauvek pamti. A kada se devojke budu vratile sa mora u Beograd, čekaju ih ozbiljne posledice. Dnevnik jedne ključaonice je izvandredna priča o odrastanju i mladalačkim ljubavima i seksualnim počecima pisana u prvom licu. Duhovita, jednostavna i primamljiva, ovo je proza koja čitaoca vuče da knjigu pročita u dahu do poslednje stranice i sazna da put ka zrelosti vodi kroz mnoga životna razočarenja, ali i da je ljubav vredna svake žrtve.

Iako ova knjiga nije za moj uzrast, odlučila sam da je čitam. Posedujem ovu knjigu, i počela sam da je čitam više puta, ali nikad je nisam pročitala. Odlučila sam da je pročitam tokom proleća, jer me asocira na leto, i čitajući ovu knjigu znam da leto uskoro stiže.


3. Bila jednom jedna... Pepeljasta - Marisa Mejer
Prva knjiga iz serijala Lunarske hronike. Ljudi i androidi tiskaju se po bučnim ulicama Novog Pekinga. Smrtonosna kuga pustoši stanovništvo. Nemilosrdni Lunari posmatraju iz svemira i čekaju da krenu u akciju. Niko ne zna da sudbina Zemlje zavisi od jedne devojke... Pep Lin je nadarena mehaničarka i kiborg. Ona je drugorazredna građanka tajanstvene prošlosti, koju maćeha ponižaba i okrivljuje za polusestrinu bolest. Ali kad se njen život isprepliće sa životom zgodnog princa Kaja, iznenada se nađe u središtu međugalaktičke borbe i zabranjene priblačnosti. Uhvaćena između dužnosti i slobode, odanosti i izdaje, mora da otkrije tajne o svojoj prošlosti kako bi začuvala budućnost svog sveta.

Knjiga je po meni predivna. Kao bajka o Pepeljuci, samo što se radnja dešava u 21. veku, Čula sam da postoji i drugi deo, i njega takođe planiram da pročitam, a nadam se da ću uspeti da ga pročitam u proleću, a ako ne imam vremena leti.


4. Pod ukletim zvezdama - Džosefina Andželini
Ljubav zapisana u zvezdama... Zavada započeta u antičkoj Grčkoj... Kletva koju čak ni bogovi ne mogu povući... Kako prkositi sudbini? Helen Hamilton provela je prvih šesnaest godina života pokušavajući da sakrije koliko je drugačija - što nije lak zadatak na malom, ušuškanom ostrvu kao što je Nantaket. I postaje joj sve teže. Budi se suvih usta posle košmara o užasavajućem putovanju pustinjom da bi videla da joj je posteljina uništena prljavštinom i prašinom. U školi je proganjaju halucinacije o tri žene koje liju krvave suze... a kad se prvi put sretna s Lukasom Delosom, neće ni slutiti da su njima dvoma suđene glavne uloge u tragediji koju mojre ponavljaju tokom istorije. Kad Helen bude saznala tajne o svom poreklu, shvatiće da su mitovi mnogo više od legendi. Ali možda ni polubožanske moći neće biti dovoljne da prkose silama koje privlače nju i Lukasa jedno drugome, i pokušavaju da ih rastave.

Najviše volim ovakav žanr knjiga, fantaziju. Vampiri, vukodlaci, veštice i drugo. To su mi omiljene knjige. Po opisu mi ova knjiga izgleda okej, ali utisak ću vam predstaviti kad pročitam ovu knjigu. Ako je neko čitao ovu knjigu neka napiše u komentarima njegov utisak.


5. Lice bez imena - Sidni Šeldon
Džad Stivens je psihoanalitičar koji se suočava s najtežim slučajem u životu i karijeri. Ako ne uspe da prodre u um ubice, biće uhapšen zbog ubistva, ili i sam ubijen... Dvoje ljudi, blisko povezanih sa doktorom Stivenskom, već je ubijeno. Hanson je umro brzo, dobio je nož u leđa. Kerol je sledeća, ali njena je smrt bila spora i mučna. Da li je za to odgovoran neko od njegovih pacijenata? Poremećena osoba opterećena sopstvenim psihozama? Neurotičar gonjen svojim demonima? Ko je taj misteriozni egzekutor na ubilačkoj misiji? Pre nego što ubica ponovo napadne, Džad mora da strgne masku nevinosti koju zlikovac nosi, istraži njegove emocije, strahove i želje - i otkrije lice koje se krije ispod nje... Ali kome može da veruje? Privatnom detektivu kojeg je unajmio, ili policajcima koji ga čuvaju? Ili prelepoj i tajanstvenoj novoj pacijentkinji, ženi koja mu je ukrala srce?

Odlučila sam se za malu promenu, a to je da pročitam neki drugi žanr osim romantike i fantazije, pa sam se odlučila za žanrove kao što je ova knjige. Ne znam da li ova knjiga spada u žanr Misterije, ali meni se sviđa, pa sam odlučila da je pročitam. Sidni Šeldon zaista ima jako dobre knjige, poput Gijom Muso-a.


I mislim da je to, to. Ja sam prikazala knjige koje planiram da pročitam tokom proleća, i obećala sam sebi da ove knjige moram pročitati, ali proleće traje tri meseca, a ja za tri meseca mogu da pročitam oko 15-ak knjiga, tako da znam da ovo neće biti jedine knjige koje ću čitati.

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

You Might Also Like

10 коментара

  1. Анониман26. март 2017. 18:58

    Čula sam za sve ove knjige i mnogo pohvala o njima. Knjigu Ana i francuski poljubac sam pozajmila od moje sestre od tetke i stigla sam negde do polovine i baš mi se dopada. Nisam je odavno čitala jer imam previše obaveza oko škole, moram da se spremam za takmičenje, i zaista nemam vremena za čitanje knjiga. U mestu gde ja živim ne postoji knjižara, već samo biblioteka iz koje mogu uzimati jedino lektire, a njih samo čitam dok idem u školu. Za knjigu od Sidnija Šeldona sam sigurna da je dobra, jer smo svi navikli na njegove dobre.Možda ću pročitati neku knjigu od navedenih, ako je ima u pdf izdanju. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ni u mom mestu nema knjižara, ali ja se snalazim. Kad idem na sajmu knjiga, kupim oko 10-ak knjiga, moja sestra isto toliko. Tu su i PDF izdanja. I cele godine mogu čitati.

      Избриши
  2. Draga post je predivan. Veoma mi se dopada tvoj izbor i super ti je blog... ljubac

    https://jovanica92.blogspot.rs/

    https://www.youtube.com/watch?v=8on02SRMRxw&t=4s

    ОдговориИзбриши
  3. Čini mi se kao odličan izbor, iako nisam čitala nijednu, ali si me jako zainteresovala :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Realy? You must read some od this books. It is amazing.

      Избриши
  5. Ni jednu od knjiga nisam pročitala, ali za Anu sam čula mnogo puta kao i najbolje preporuke, tako da je planiram pročitati. Ali ono što me oduševilo je sama ideja za post jer nisam srela ništa slično kod drugih blogera. Svaka čast na originalnosti i samo tako nastavi :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Na ovu ideju sam došla uprravo čitajući knjiga.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D