04. март 2017.

Goals for march!

Zdravo svima 😘



Kao što znate uplovili smo u jedan jako lep mesec, pa sam i ja tako u svoj planner zapisala jednu listu ciljeva koje moram ostvaritiu toku ovog predivnog meseca. Odlučila sam da je prikažem ovde, na mom blogu, i na kraju meseca ću napraviti nešto kao pregled meseca u kome ću vam predstaviti koje sve ciljeve sam ispunila. Danas ću vam predstaviti ciljeve za mart, i nadam se da ću uspeti ostvariti većinu ciljeva. Uspela sam da isplaniram ovih nekoliko dana koje su protekli, pa se nadam da ću tako uspeti i ceo mesec. Naravno, za to služi moj planner koji mi uvek pomaže pri organizaciji i sve stignem da odradim na vreme. I dok ne izvršim svaku obavezu ja ne stajem. Naravno ima tu i malih odmora, ali trudim se da izvršim što više obaveza. Kad ne bih imala moj dragocen planner ne verujem da bi ste imali priliku da na svaki drugi dan čitate moje postove, ili ne verujem da bih za dva dana mogla da odgledam nekoliko epizoda. Sve je u planneru, organizujem vreme i trudim se da sve ispunim tačno u sekundu. I kao što vidite ovaj uvod se malo odužio, pa ću prekinuti (iako imam još mnogo toga da kažem) sa pisanjem i krenuću sa glavnom temom posta.

UČITI IZ SVAKOG PREDMETA
I na vrhu moje liste je, naravno, učenje. Odlučila sam da se više posvetim učenju u ovom drugom polugođu jer su ocene iz drugog polugođa veoma važne. Naravno, i u prvom polugođu su važne i ponosim se svojim uspehom 5,00, ali mislim da u prvom polugođu nisam dala sve od sebe. Zato će to da se promeni u drugom polugođu i učiću iz svakog predmeta, neću kasniti sa učenjem lekcija  i najvažnije, učiću za svoje znanje, ne za ocenu. Jer ocena je samo brojka, koja stoji u nekoj knjizi. I ta ocena ne stoji zauvek, dok znanje možemo posedovati zauvek. Ocena nam ne može pomoći da pronađemo posao, ili nešto drugo, dok nam znanje omogućava skoro sve.


ODGLEDATI 6 FILMOVA
U januaru i februaru nisam odgledala nijedan film, i nisam nimalo ponosna na to. Naravno, gledala sam neke filmove na televizoru ali na nijedan nisam uspela stići na vreme i uvek bih ga počinjala gledati od sredine filmova. Naravno, tada nisam imala planner (napravila sam ga ovog meseca kad sam saznala koliko je koristan) i nisam uspevala da odgledam nijedan film. Naravno ovih prvih nekoliko dana nisam odgledala nijedan film, ali ima još vikenda i imam još dana kad nemam skoro ništa za učenje. Sigurna sam da ću uspeti ostvariti ovaj cilj i odgledati 6 filmova.


ODGLEDATI 3 SEZONE SERIJE 'THE VAMPIRE DIARIES'
Tokom februara sam počela gledati seriju Vampirski dnevnici i odgledala sam jednu sezonu. Nažalost, tada sam imala puno inicijalnih testova i gledala sam je čisto radi reda, i naravno nisam ništa zamaptila. Zato sam odlučila da to promenim i da počnem da je gledam iz početka. Odlučila sam da odgledam 3 sezone, i iskreno ne znam da li ću postići sve to, ali nadam se da ću bar odgledati dve sezone. Ali kako sam krenula, izgleda da ću pogledati i više od dve sezone. 


PROČITATI 5 KNJIGA
Znam da je ova cifra veoma mala, ali meni je i to dovljno s obzirom da sam postavila cilj od 3 sezone serije i od 6 filmova. Za sada sam pročitala jednu knjigu (bila je to lektira od 80 stranica), a juče sam pročitala pola i više jedne knjige, tako da mislim da ću je danas završiti. Znači, ostaće mi još tri knjiga, a spremila sam jedne jako zanimljive knjige. 


BITI AKTIVNA NA BLOGU (PISATI NA SVAKA DVA DANA), BITI AKTIVNA NA YT (ODGLEDATI MNOGO VIDEA)
Ovaj cilj mi je najdraži. Odlučila sam da ne zapustim blog, i da pišem redovno, na svaka dva dana. Kao što sam do sada radila. U poslednje vreme broj mojih čitaoca se zaustavio na 96 čitaoca, ali to je zato što sam komentarisala blogove koje me prate, a nisam tražila nove blogove. I sada kad sam posetila moj blog videla sam da se ta cifra povećala na 98 čitaoca, i želim da vam se zahvalim zbog toga. Mnogo, mnogo vam hvala. Što se tiče jutjuba počela sam vrlo retko da ga posećujem, i sigurno mi je sada stiglo preko 100 obaveštenja da je neko objavio novi video, jer je prošlo već nedelju i po kako nisam gledala videe.


BITI AKTIVNA NA WE HEART IT-U I POSTAVITI NAJMANJE 10 SLIKA
U zadnje vreme sam veoma zapustila We Heart It, i ne računajući dve koje sam postavila juče i 1. marta, zadnju sliku sam postavila 31. januara. Zato sam odlučila da se to promeni, i da postavljam puno novih slika. Postavila sam dve u toku ovog meseca, i još ću postavljati pa ako želite da budete u toku sa dešavanjima, pratite moj We Heart It, nalog (@sehada_ljajko).


To su bili moji ciljevi koje bih želela da ostvarim do kraja marta. Mislim da su svi ciljevi ostvarujući uz dobru organizaciju. U tome mi pomaže moj planner, koji sam napravila pre 4 dana i kojeg jako volim. On mi je postao najbolji prijatelj što se tiče organizacije. Nadam se da vam se ovaj post svideo, a ako vam se svideo slobodno komentarišite, delite ovaj post, ili se prijavite na moj blog. 


Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

36 коментара:

  1. Lep post,zaista imas lepe ciljeve. Posebno mi se svidja cilj procitati 5 knjiga,jer i ja obozavam da citam.
    Poseti moj blog znacilo bi mi ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pratim tvoj blog i veruj mi da ti čitam svaki post, samo nemam vremena da komentarišem i nekada ne komentarišem.

      Избриши
  2. Divan post,baš mi je prijao uz limunadu koju trenutno pijem ❤!Želim ti da ostvaris sve ciljeve,znam da možeš ❤❤!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман04. март 2017. 16:28

    Ciljevi su predivni i nadam se da ćeš uspeti da ih sve ispuniš. Meni je na prvom mestu učenje, jer se nadam da ću i ovog polugođa takođe završiti sa 5.00 i da ću još više da radim i da se trudim ove godine. Filmove jedino gledam za vikend jer se tada uglovnom malo odmaram. Ne volim puno da gledam serije ali nekada odgledam neku epizodu serije Vampirski dnevnici. Knjige čitam svakog meseca. Nažalost, ja nemam gde ovde da kupujem knjige, sem da uzimam ove lektire iz biblioteke, tako da uvek pozajmuljem knjige od moje sestre od tetke, a počela sam da čitam knjigu Anđeo tame od Sidnija Šeldona. Iskreno se nadam da ćeš nam, tada na kraju marta reći da si uspešno završila sve što si planirala raditi ovog meseca. ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnooogo ti hvala, draga. Ni ja nemam odakle da kupujem knjige (jer kao što znaš nemamo knjižaru), pa pozajmljujem od drugarica, ili čekam Sajam knjiga pa tamo kupujem knjige. Nekada ih čitam u PDF izdanju, što je jako dobra opcija ako nemaš gde da nabaviš tu knjigu, ali opet nije isto kao da držiš knjigu u ruci.

      Избриши
  4. Jako interesantan post. Tvoji ciljevi su sasvim realni i moguce ih je ostvariti sve, tako da ti ja zelim da uspes u tome! Kada je moja malenkost u pitanju, i nemam neke ciljeve, ali bih mogla da pocnem da razmisljam o istim hah :D Jos jednom, sjajan post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Nice plans for Spring!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post! Nadam se da ces ostvariti sve ciljeve. Planer je zaista korisna stvarcica, ali iz nekog razloga ga ove godine niti jednom nisam upotrijebila. Takodjer zelim ovaj mjesec procitati sto vise knjiga, a tvd sam odgledala i serija je odlicna. Drago mi je da ju i ti pratis :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako lijepi ciljevi, meni je naravno osim učenja, proslaviti rođendan s društvom kao nikada do sada, a morat ću se požuriti s drugim ciljom jer mi je rođendan 21.03. :)

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Nadam se da ćeš ostvariti oba cilja.

      Избриши
  8. Odličan post, mislim da su ovi ciljevi dosta slični kao i moji za koje se nadam da ću ih ostvariti.

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, jako mi je drago što si ga uradila. Većinom me ovakvi postovi inspirišu da i ja uradim nešto kako u sedmici, tako i u mjesecu. Moj najveći cilj za mart je učiti svaki predmet :D Nadam se da ćeš uspjeti u svemu navedenom :*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks so much, dear. I follow you, because your blog is amazing.

      Избриши
  11. Tvoje ideje čitanja i gledanja mnogo knjiga i filmova mi se čine odličnim. Proklinjem školu što mi ne dopušta da sve to uradim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha, hvala ti na komentaru, draga. Što se tiče škole, ranije ni meni nije dozvoljavala da uradim mnogo što sam htela da uradim, ali kad sam napravila planner, proračunala sam sve, pronašla vreme za sve i napravila jedan raspored za ceo mesec, i do sada ne kasnim u ničemu. Sve sam izvršila na vreme.

      Избриши
  12. Neverovatno koliko istih ciljeva imamo draga. I meni je cilj da završim TVD, kao i da postavljam više slika na we♥itu budući da moje uploudovanje obično bude 20 slika izbačenih u 1 danu. Veoma zanimljiv i odličan post ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVala ti, draga. Ja izbacujem po jednu sliku na svaka dva dana.

      Избриши
  13. I follow you now #102

    http://intonezzee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Very nice!
    I'm following you)
    Would you like to follow each other?)
    http://anielasv.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D