14. март 2017.

Goodbye Winter - We Heart It #2

Zdravo svima


I kao što sam rekla, odlučila sam da napišem drudi deo ovog posta. Želela sam da predstavim skoro sve slike koje sam pronašla u toku zime, ali naravno to nije opet dovoljno. Za ovaj post sam odabrala samo 20 slika, jer ipak mislim da su 40 bile malo previše, ali opet nikad nije dovoljno. Kao što znate odabrala sam ih sa We Heart It-a, a ako želite i slike sa Pinterest-a obavezno pišite u komentarima. Znam da će ovaj post biti veoma kratak, ali jednostavno nemam vremena ovih dana, ali obećavam da kad se završi svi testovi, opet ćete me videti u punom izdanju.





















I mislim da je to to. Ovo su slike koje opisuju zimu i koje su mi se meni najviše svidele. Nadam se da vam se i vama sviđaju, a ako do sada niste obavezno me zapratite na We Heart It-u (@sehada_ljajko). Vidimo se...


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

24 коментара:

  1. Анониман14. март 2017. 16:38

    Slike su fenomenalne i predivne. Još malo i izaći ćemo iz zime i ući u to predivno proleće, kojeg željno iščelujem. U potpunosti te razumem u vzei škole, ja se evo sada mučim sa geografijom (imam sutra test) i istorijom. Prediiivan post... ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala zi, draga. Želim ti sreću, i da uradiš dpbro test.

      Избриши
  2. Predivna selekcija, draga Šehada. Puno sreće na testovima i da nam se brzo vratiš blogu. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ja ću biti tu, samo neću moći da pišem mnogo velike postove

      Избриши
  3. Divne fotografije *-*❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako volim ovakve vrste postova, a ovo je definitivno i pravo razdoblje za pozdraviti zimu *-*
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su predivne, we♥it je jedan od mojih omiljenih sajtova za slike ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Meni niJe jedan od omiljenih, meni je omiljeni.

      Избриши
  6. Thanks a lot :D

    Yeees, bye bye Winter :P I really prefer spring summer season :D

    NEW GET THE LOOK POST | First Call: Spring Mood Board.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatke slike, imam ih i ja punu galeriju, kad god vidim sliku snijega skrinam haha jer jednostavno obožavam snijeg a ovdje kod mene ga nema pa eto nadomještam to kako znam haha inače i ja obožavam WHI i zapratila sam te maloprije haha i tu i na pinterestu haha, i ako ti se da baci pogled imam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I love winter :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne fotkice. Koliko god one bile divne ipak mi je drago što dolazi ljepše vrijeme

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Svako godišnje doba ima svoje lepote, pa tako i zima.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D