Interview - Marsyly

март 16, 2017

Pre tačno mesec dana, sam objavila prvi post iz moje rubrike (rubrika za intervjue), i taj post je dobio baš mnogo pregleda, i baš divnih komentara. I nakon mesec dana, kao što sam obećala opet sam tu sa još jednim intervjuom. Za ovaj intervju sam odlučila da intervjuišem našu dragu Marsu (Marijanu), sa bloga Marsyly. Ona je pristala da radi sa mnom intervju, pa sam joj postavila neka pitanja. Naravno, pitanja nisu ista kao iz prošlog intervjua, ali su veoma slična. Mogu reći da je Marsa fascinantno odgovorila na ova pitanja, i želim da joj se zahvalim na odazivu i na tome što je odgovorila na pitanja. Ako želite da čujete Marsine fascinantne odgovore, nastavite čitati ovaj post. Verujte mi na reč, oduševićete se. 

*da naglasim da ja nisam menjala odgovore, već sam ih predstavila na blogu u originalnom izdanju*

1. Šta te je motivisalo da otvoriš blog?
- Tokom 2014. godine, kao i svaka tadašnja trinaestogodišnja devojčica bila sam opsednuta Bravo portalom koji je tada bio na vrhuncu svoje popularnosti. Kako je Bravo jednom nedeljno sa svojim posetiocima delio postove iz rubrike 'Moj blog', otkrila sam neke zaista divne devojke koje i dan danas pratim. Čitajući njihove postove krajem te 2014. shvatila sam da me jako privlači svet pisane reči i da mi se zaista dopada opcija da sa nekim delim svoja iskustva, svoju svakodnevnicu i sve ono što me u datom trenutku na neki način ispunjava. Tako je krajem januara 2015. godine nastao moj blog.

2. Kako si došla do imena 'Marsyly'?
- Prvo ime mog bloga bilo je 'In my heart', međutim, kako je vreme promicalo, shvatila sam da svoj blog želim da podignem na jedan viši nivo i omogućim mu da dobije na autetičnosti. Kako me prijatelji zovu Marsa (skraćeno od Marijana, mada je jasno da jedno sa drugim nema nikakve veze), odlučila sam da osmislim nešto zanimljivo što će se uklapati u moj nadimak, a uz to biti i prepoznatljivo. A onda sam se setila svog starog Instagram profila i odlučila da blog nazovem po njemu - 'Marsyly', kao nadimak mog nadimka, reklo bi se.

3. Da li neko iz tvoje porodice (razreda) zna da imaš blog, i da li te podržava?
- Svi iz mog okruženja od prvog trenutka upoznati su sa činjenicom da vodim blog i zaista me podržavaju u tome, što smatram veoma važnim segmentom međusobnih odnosa. Istina je da se moji prijatelji često šale sa mnom čitajući moje postove tako što imitiraju moj glas, ali to nije ništa drugo do šala koja nas sve nasmeje.

4. Imaš li uzora u blogovanju?
- Ne mogu je nazvati svojim uzorom, već inspiracijom, ali rekla bih da je najpribližniji odgovor na ovo piranje Andrijana sa bloga Kapege. Zaista, inspiracija kojom njen blog i Instagram profil isijavaju je verovatna, te mi je sada jako žao što je odlučila da bloguje ređe, a kvalitetnije, baš sam uživala u svakodnevnom čitanju njenih spisotina.

5. Koliko trenutno imaš čitaoca, i da li si se nekada susrela sa hejterima?
- Moj blog sada broji 289 čitalaca, mada je broj poseta mnogo veći s obzirom na to da je veći deo posetilaca mog bloga iz 'ne blogerskog sveta' i da ga ne zanima to naše čuveno 'učlani se u moj blog'.
Kad su hejt komentari u pitanju, susrela sam se sa dosta njih, međutim ne smatram ih ozbiljnom pretnjom, jer je život isuviše kratak da bismo ga poklanjali nerviranju i frustraciji.


6. Koji je tvoj omiljeni post i zašto?
- Hmm. Svaki post mi je na neki način drag i u njemu zasigurno postoji to nešto što mu je dalo mesto na mom blogu, te ne mogu izdvojiti samo jedan. Ipak, ovaj odgovor ću posvetiti svojoj najdražoj rubrici - Monthly postocima, koje pišem gotovo od kada sam počela sa samim vođenjem bloga i koji su definitivno najprihvaćeniji postovi od strane mojih čitalaca.

7. Jesi li ponosna na izgled tvog bloga, i da li ćeš nešto menjati u budućnosti?
- Trenutno sam zaista zadovoljna njime, mada mislim da je zaista mnogo blogerki odlučio da uradi nešto slično, pa stoga planiram da ga promenim i uvedem nešto originalnije. Ipak, trenutno sam u užasnoj gužvi i ne znam kud bih pre, pa tu promenu izgleda bloga sve vreme odlažem.

8. Da li podjednako voliš prvi i zadnji post na tvom blogu?
- Ne mogu reći da me je sramota mog prvog posta, ali ipak mislim da je bio zaista malo 'blamirajuće' prirode. Stoga, sasvim sam sigurna da sam jako uznapredovala kroz ovo vreme, što me samim tim navodi na misao da su moji postovi sada mnogo kvalitetniji, te i da sam na njih ponosnija i da ih više volim.

9. Da li si nešto naučila tokom celog tvog blogovanja, i je li ovo bio tvoj prvi blog? Ako nije, kako se zvao tvoj prvi blog?
- Ovo je moj prvi blog.
Zaista sam naučila mnogo stvari blogujući. Prvenstveno, naučila sam da dam sebi šansu, malo vremena, brige, ljubavi, naučila sam da se osećam lepo u svojoj koži i da iskazujem svoje mišljenje. Takođe, ono što mene najviše raduje jeste zainteresovanost za fotografiju koju je blog u meni probudio. Definitivno ono što kod blogovanja najviše volim jeste fotografija, pa sam samim tim jako srećna što sam ušla u ceo taj svet.

10. Šta preporučuješ početnicima u blogovanju, i da li ti se ovaj intervju svideo?
- Preporučujem im da se od samog početka istinski trude i daju sve od sebe, jer će jedino na taj način njihov hobi izrasti u nešto veće i još lepše.
Intervju je bio jako intereantan.


I mislim da je to kraj ovog intervjua. Još jednom želim da se zahvalim Marsi što se odazvala na poziv i uradila ovaj intervju sa mnom. Ako želite da posetite njen sjajan blog, kliknite ovde. Na vama je da procenite kakva su bila pitanja, a po meni odgovori su bili savršeni. U komentarima ostavljajte svoja mišljenja. Želim da napomenem da je sutra dva meseca kako sam otvorila blog, i jako sam srećna zbog toga. Jako sam zadovoljna uspehom od +105 čitaoca, i mnooogo vam hvala na tome. Blog je postigao i preko 5k pregleda stranice, i znam da je to nekim ljudima malo, ali meni je i više nego dosta. HVALA VAM!

*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

You Might Also Like

28 коментара

  1. Prekrasan post, ajme! Marijanin blog odiše sam po sebi nekom posebnošću koja kreće od tog njenog vrckastog karaktera! Baš mi je drago da si nju intervijuirala.

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista mi je drago što smo uradile ovaj post, baš mi je dad bilo prijatno pročitati ga :D
    šaljem poljupce i zagrljaje, xoxo

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16. март 2017. 20:47

    Marsu odavno pratim i znam da piše veoma dobre i kvalitetne postove, i zaista mi je opuštajuće da čitam njene postove. Pitanja koje si joj postavila su bila veoma dobro osmišljena i ona je predivno odgovorila na njih. Zaista ti verujem da ti je drago što imaš toliko čitalaca, zaslužila si ih, ako ne i više. Svaki tvoj post je predivno napisan, iako imaš puno obevaza oko škole. Vidi se da se trudiš oko tvog bloga i da smo ti mi, tvoji čitaoci, važni. Od srca ti želim da uspeš u tvom blogovanju,jer je to što ti istinski voliš. Nadam se da ćemo nekada imati prilike da se malo više upoznamo jer mi deluješ kao veoma zanimljiva i dobra osoba. ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasan post. Super su pitanja i ti si jako dobro odgovorila na njih. Drago mi je što svi oiz tvog okruženja znaju za tvoj blog te da su ti potpora u tome sto radis!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Marsa je jedna divna i draga cura, ima predivne postove i uživam čitajući ih. Super je interviju <3 Čestitam ti na više od 100 članova :*
    Moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan intervju! Obje ste ovo jako profesionalno odradile, tvoja pitanja su odlična, kao i Marsini odgovori! Predivan post, uživala sam čitajući, xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan intervju, uživala sam u obe strane vidi se da ste se potrudile ❤!

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična ideja za ovakve postove. Pitanja su super jer su konkretna a Marsa se odlično snašla i odgovarala je iz srca. Ne poznajem je ali sam stekla takav utisak. Tebi čestitam na uspehu što se bloga tiče. Nastavi da radiš ono što voliš.

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno predivan intervju, uživala sam čitajući. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Baš mi je drago što si odlučila da baš nju intervjuišeš, jer je jedna od kvalitetnijih i boljih blogerica i drago mi je da sam je na neki način, bolje upoznala

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni je drago što sam odlučila da intervjuišem jer sam i ja, a verujem i ona uživale.

      Избриши
  11. Super post:D.Ona je jedna od najboljih blogerica koje znam.

    Uskoro je novi post,stay tuned:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Baš mi se dopada što si odlučila da pišeš intervjue na svom blogu. Jako pametna i zanimljiva ideja.
    Super mi je post, a i da napomenem da mi je jedan od omiljenih blogova baš od Marse. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. I meni je Marsin blog jedan od omiljenih jer ima mnogo raznih tema koje volim da čitam.

      Избриши
  13. Zaista odličan i zanimljiv post draga. Marsin blog pratim baš od početka i jedna mi je od omiljenih blogerki ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post ! Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se svidi,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D