02. март 2017.

Monthly playlist #2 - February

Zdravo svima 😘



Mislim da ste svi svedoci toga da ja jako volim muziku, da je svakodnevno slušam i da bez nje ne mogu. Zato sam odlučila da vam predstavim moju listu pesama koje sam slušala skoro svakog dana u februaru. Svaka pesma je posebna za mene, pa su tako i ove. Ima tu i nekih novih pesama koje su izašle nedavno, a ima i pesama koje su izašle pre mnogo godina. Ali ja ih i dalje slušam. Da naglasim da slušam i pesme koje sam predstavila u januarskoj plejlisti, koja se nalazi ovde, ali jednostavno nisam htela da ih postavim, da ne bude da ih dva puta postavljam. Nadam se da će vam se pesma svideti onoliko koliko su se meni svideli, a ako ste neke od ovih već čuli ostavite u komentaru da bih znala.

Katy Perry - Chained To The Rhythm ft. Skip Marley


Lana Del Rey - Love



ZAYN, Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever


Sabrina Carpenter - Thumbs



Sofia Carson - Back to Beautiful ft. Alan Walker


Olivia Holt - History


The Girl and the Dreamcatcher - Glowing in the Dark


Avicii - Waiting For Love



Alan Walker - Faded


Little Mix - Touch



Moram da kažem da sam napravila prvo plejlistu na papiru pa sam je onda prenela na blog, tako da nisam gledala redosled. Ako mislite da sam ih ređala od najbolje do najgore, onda to nije tako. Sve mi se podjednako sviđaju, a nadam se da će se i vama svideti. Ako vam se ovaj post svideo, ili ako znate neku od ovih pesama obavezno komentarišite, delite ovaj post ili se učlanite u moj blog. 



Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: @sehada_ljajko
Pinterest: @sehada_ljajko
Bloglovin': @sehadaljajko

32 коментара:

  1. Super lista draga! Uživala sam u preslušavanju! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  2. Super post draga! Jako mi se sviđaju tvoje pjesme koje slušaš tako da ću se i ja baciti na preslušavanje *-*
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман02. март 2017. 14:19

    Znam većinu ovih pesama, a najviše mi se od ovih dopada pesma Faded. Skoro sam je pronašla i baš mi se dopala. I ostale pesme se veoma dobre i mogu reći da mi se baš dopada tvoj izbor pesama jer ja ne volim ovu domaću muziku, više volim stranu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Trebalo bi da poslušaš svaku pesmu iz ove liste jer su predivne.

      Избриши
  4. Odlična playlista! Pjesme su savršene
    Puno njih su mi poznate i cesto ih slusam

    Novi post na mom blogu:https://stroongana.blogspot.hr/2017/02/ocjenjivanje-outfita.html?showComment=1488461806438&m=1#c8225249197402439131

    ОдговориИзбриши
  5. Odličani izbor pesama draga. I moje omiljene su "Thumbs" i "I don't wanna live forever" ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan izbor draga. Dopada mi se tvoj izbor...

    Hvala na divnom komentaru i poseti. Pratim te (#96)

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se dopada tvoja lista. Zanimljiv muzički izbor! :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  8. Imam sličnu playlistu! Moja omiljena je I don't wanna live forever, ali više volim acoustic kad samo Zayn pjeva. :) Odličan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan izbor pjesama. Sviđa mi se ovaj format videa ;)

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo nije muzika koju ja sluasam ali mi se ipak dopada plejlista.
    Odlican post draga Šehada.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Одговори
    1. You must to listen some of this songs, because it's fantastic.

      Избриши
  12. Sve ove pesme zaista obožavam, dok je u februaru, pored njih, počela da me proganja i opsednutost RNB muzikom. :) Zaista, odličan iszbor numera, draga moja <33

    ОдговориИзбриши
  13. Super ti je izbor pjesama, znala sam polovicu, a drugu koju nisam sam preslušala i najviše mi se od njih sviđa pjesma od Sabrine Carpetner, baš mi je ritam odličan pogotovo što se bliži sredina pjesme. Ja u zadnje vrijeme slušam... a ma sve živo hahaha teško mi je izdvajat, kako me koja drži tako slušam.
    ako hoćeš baci pogled na moj blog imam novi post ;)
    -Sara <3

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Ritam mi se najviše sviđa, ali i tekst je predivan. Sve u svemu, mogu reći da je pesma savršena.

      Избриши
  14. Nisam do sada slusala ove pjesme, ali evo sad su mi na plejlisti. :))

    Nova sam, pa ako zelis zaprati me. Uzvratit cu. :))
    https://www.blogger.com/profile/16245264346456604629

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pesme su stvarno divne i vredne slusanja.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D