Moviemania #1 - The DUFF

март 20, 2017

I po naslovu ste možda primetili da sam napravila novu rubriku, a to je Moviemania. U njoj ću pisati o filmovima koje sam pogledala, i ona će izlaziti jednom ili dva puta mesečno. U ovakvim postovima ću pisati prvo opis filma, koji sam pronašla na internetu, jer ja sama ne mogu da ga opišem a da vam ne otkrijem svaki detalj, a ja to ne želim, pa zatim ću pisati moje mišljenje o likovima, i na kraju moje mišljenje o celom filmu. Nadam se da ćete u ovoj rubrici pronaći neki film koji niste gledali, a u slučaju da ste gledali neki film, obavezno ostavite vaše mišljenje o filmu u komentarima. Za ovaj post ove rubrike sam odlučila da vam pišem o jednom filmu koje sam odgledala prošle nedelje, a u pitanje je film 'The Duff'. Da ne bi uvod postao glavni deo posta, krenimo!

'Bjanka je zadovoljna srednjoškolka čiji se svet raspada kada sazna da je drugi učenici zovu DRP (DUFF) ili 'Dežurna ružna prijateljica' u poređenju s njenim lepšim, popularnijim drugaricama. Uprkos upozorenju njenog omiljenog profesora, ona zanemaruje to što je zaljubljena u Tobija i angažuje Veslija, prepredenog, ali šarmantnog sportistu, da joj pomogne da preobrazi sebe. Kako bi svoju poslednju školsku godinu spasila od potpune propasti, Bjanka mora, da nađe samopouzdanje i zauzda okrutnu školsku zlicu Medison i da sve podseti da su ljudi, bez obzira kako izgledaju ili se ponašaju, uvek nečiji 'Dežurni ružni prijatelji'.



Bjanka - Meni je Bjanka potpuno okej kao osoba. Mislim da i nije tako ružna kako se govore u filmu, ali naravno znam da je izvan filma mnogo lepša, jer to je samo magija filma. Na kraju Bjanka izvuče srećan kraj, a gledajući film možete saznati i zašto.

Vesli - Iako je imao vezu koja se stalno prekidala i ponovo obnavljala sa Medison, on je na kraju ispao jako dobar, i mislim da je na kraju završio zasluženo (u dobrom smislu). Mogu da vam kažem samo da su on i Medison raskinuli.

Medison - Iako je nekima lepa, meni je Medison toliko odvratna. Mislim lepa je ovako, ali mislim da je veoma loša, i ona je ta koja je stalno prekidala vezu sa Veslijem, iako on to nije zaslužio, i stalno je snimala svaki trenutak jer je planirala da napravi rijaliti.

Tobi - Na prvi utisak, Tobi se čini kao dobar momak. Mnogo je dobar prema Bjanki, iako ih cela škola zadirkuje zbog snimka na kojem se Bjanka 'blamira', udvarajući se lutki koja liči na Tobija. Ali na kraju, shvatila sam da je Tobi bio pravi kreten, a ja vam neću ništa otkriti, tako da pogledajte film.

Džes - Džes je jedna od Bjankinih prijateljica. Ona je jako dobra, i po meni prelepa. I ona i Bjanka, i Kejsi pišu za školske novine. Ona je puno lepša od Bjanke, ali na kraju i za nju dolazi srećan kraj.

Kejsi - Ona je druga Bjankina prijateljica. Takođe piše za školske novine, i ona takođe dobije srećan kraj, ali se ona kao i Džes negde kod sredine filma posvađajui sa Bjankom, zbog nadimka DRP.


Što se tiče celokupnog filma, meni je on savršen. Preporučila bih da ga svi pogledate, jer je ovaj film tinejdžerska komedija, a znam da je mnogima taj žanr omiljeni (uključujući i mene). Glumci su odlični, i to mi se jako sviđa. Film ima jako dobru poruku, a poruku ćete shvatiti gledajući film. Sviđa mi se što film ima jako lep zavšetak, a ne kao neki filmovi koji se završe tužnom scenom, ili se završe negde, ne znam gde, pa da očekujemo nastavak, a to je kraj filma. Sve što mi je preostalo da kažem jeste da svima preporučujem da ga pogledate, sa porodicom ili prijateljima, u bioskopu ili kod kuće. FIlm je predivani svima ga preporučujem.


I evo, stigli smo do kraja posta. Ako vam se ovaj post iz ove rubrike svideo, u komentarima ostavljajte predloge o filmovima koje mogu pogledati. Vidimo se u sledećem postu...


*sve slike su bile sa interneta*


Contact me:
E-mail: laadda.official@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko

You Might Also Like

18 коментара

  1. Ne znam koj film da ti preporucim iskreno, ja ih i ne gledam nesto u zadnje vremee..
    Post je divan, ovaj film sam gledala i previse mi se svidjaaa! :)<3

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20. март 2017. 17:19

    Film deluje zanimljivo. Sigurno ću ga za vikend pogledati ako ga ima na sajtu na kojem ja gledam filmove. Pogledala sam nekoliko stvarno dobrih filmova, a preporučiću ti par nekih koji su mi se, eto, najviše dopali. Film The maze runner je predobar i obavezno ga moraš pogledati, meni ga je preporučila sestra od tetke, postoji i drugi deo ovog filma, ali ga ja još uvek nisam pogledala, mada planiram da ga u najskorije vreme pogledam. Takođe dobri filmovi su i: Neerja, Delibal, Me before you, The conjuring (sva tri dela), Harry Potter (naravno da on spada ovde), Pride and prejudice... Ako nastavim na nabrajam, imaće ih previše. Možda si neke od ovih pogledala, a u slučaju da nisi slobodno ih pogledaj.
    Želim ti lep ostatak dana..��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i na komentaru i na preporuci. Većina filmova koje si navela sam gledala, a neke sam gledala više puta. Naprimer tu spada Hari Poter.

      Избриши
  3. Super preporuka,deluje zanimljivo. Nisam ga gledala

    ОдговориИзбриши
  4. Odgledala sam ovaj film, jako mi se dopao i svima ga preporucujem!
    Posjetite moj blog:
    www.mona-lifestylediary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru, draga. Jako mi je drago što si ga pogledala.

      Избриши
  5. Super post! Jako volim ovaj film i gledala sam ga do sada 3 puta i svaki put mi je sve bolji i bolji pogotovo zato što je Vesli jedan od glavnih likova <3
    Moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Meni isto, iako sam ga ja pogledala samo jedno.

      Избриши
  6. Huh mnogo je filmova koje bih mogla da preporučim samo je pitanje koliko će ti se dopast :). Recimo, aktuelni film koji me oduševio je "Me before you". Pored njega film kome se rado vraćam je "Tri metra iznad neba" i "Želim te". Još jedan, jako dobar film koji volim pogledati, s vremena na vrijeme je "27 Dersses". Nadam se da ćeš uživati u gledajući ih, a ako bude potrebe za dodatnim predlozima tu sam :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I na predlozima i na kometaru. Pogledaću barem jedan od tih filmova, dok sam Tri metra iznad neba gledala.

      Избриши
  7. OBOŽAVAM OVAJ FILM! Bukvalno sam ga pogledala 20 puta i stvarno mi je jako prirstao za srce :)
    Divno si ga opsiala, zaista <33

    ОдговориИзбриши
  8. ODlična recenzija, pogledala sam ovaj film i predivan je :D

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D